boksen

Gestart door meatball, 03 mei 2008 - 23:14:17

« vorige - volgende »

meatball

Ik heb net de match van Sugar Jackson gezien,zeer betwistbaare uitslag vind ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

'Heb tijd terug wedstrijden gezien van Mohammed ali en Mike Tyson.
Wat een vechters waren dat zeg.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 01 juli 2008 - 20:21:49
'Heb tijd terug wedstrijden gezien van Mohammed ali en Mike Tyson.
Wat een vechters waren dat zeg.
Een beetje gestoord waren ze ook :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

razzle_dazzle

Hehe, het toeval wil dat ik sinds twee weken ook m'n eerste stapjes in de ring heb gezet. Boksen is echt een toffe sport om tot rust te komen. Zeer technisch ook, wordt zwaar onderschat in vgl. met andere vechtsporten.

Ben trouwens benieuwd hoe Sugar Jackson het gaat doen tegen de Amerikaanse boksers.  :)

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 01 juli 2008 - 22:30:13
Hehe, het toeval wil dat ik sinds twee weken ook m'n eerste stapjes in de ring heb gezet. Boksen is echt een toffe sport om tot rust te komen. Zeer technisch ook, wordt zwaar onderschat in vgl. met andere vechtsporten.

Op elkaar staan meppen, is dat tot rust komen?  :o

The REAL BUTTON Freak

Boksen is meer dan op mekaar slaan, het is ook het uithoudingsvermogen, fysiek diepgaan om langer overeind te blijven, de snelheid van bewegen.

Prachtige Sport

Supermariobros

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 02 juli 2008 - 10:36:21
Boksen is meer dan op mekaar slaan, het is ook het uithoudingsvermogen, fysiek diepgaan om langer overeind te blijven, de snelheid van bewegen.

Dat klopt wel, maar er wordt toch ook elkaar gemept hé of een oor uitgebeten van de ander.  :D

Folkert

Citaat van: meatball op 01 juli 2008 - 21:46:44
Citaat van: Burorri op 01 juli 2008 - 20:21:49
'Heb tijd terug wedstrijden gezien van Mohammed ali en Mike Tyson.
Wat een vechters waren dat zeg.
Een beetje gestoord waren ze ook :-\

Hehe, ja dat waren ze zeker.

@Razzle: ja het is ook de beheersing en concentratie om niet als een idioot maar te meppen.
Trotse vader van Rosalie(L)

razzle_dazzle

Boksen kun je een beetje vergelijken met schaken. Het is echt zoeken naar een gaatje in de muur. En idd. er moet constant in beweging gebleven worden. Boksen is dan ook veeleer een sport van snelheid dan van kracht.

En Mario, je zou verschieten hoeveel respect boksers voor mekaar hebben, wanneer ze mekaar in de ogen kijken in de ring. Niet iedereen is zoals Mike Tyson  :).