EK 2008

Gestart door FerrariMan, 03 december 2007 - 18:18:26

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 01 juli 2008 - 20:15:14
Spanje heeft verdiend gewonnen.
Alleen hebben ze nooit echt de tegenstand gehad die hun onbetwist de beste van het tournooi zouden maken.
Had Nedrland graag tegen Spanje zien voetballen.
Helaasch.
Nederland presteerde niet tegen Rusland, Rusland presteerde niet tegen Spanje, wegens transitiviteit van de prestaties (waar ik dan maar even van uit ga :)), zouden de Hollanders grandioos verloren hebben van Spanje. Ze zijn gewoon van een HUGE afgang gespaard gebleven ;) :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 juli 2008 - 20:54:51
Citaat van: Burorri op 01 juli 2008 - 20:15:14
Spanje heeft verdiend gewonnen.
Alleen hebben ze nooit echt de tegenstand gehad die hun onbetwist de beste van het tournooi zouden maken.
Had Nedrland graag tegen Spanje zien voetballen.
Helaasch.
Nederland presteerde niet tegen Rusland, Rusland presteerde niet tegen Spanje, wegens transitiviteit van de prestaties (waar ik dan maar even van uit ga :)), zouden de Hollanders grandioos verloren hebben van Spanje. Ze zijn gewoon van een HUGE afgang gespaard gebleven ;) :)
Ik denk dat dat te simpel gestelt is.
Nederland verloor in 88 in de poul van Rusland (USSR) en in de Finale wonnen ze.
De ene wedstrijd is de andere niet. En ik denkt dat Hidding supergoed heeft geantisipeerd op het spel van nederland en op de juiste momenten Doping in het drinken heeft gedaan  ;D :P

En tegen Spanje gebruikte Rusland geen doping ;D

Maar serieus: Ik weet niet of jij nederland 2 nog hebt gekeken of helemaal niet, maar Van Breukelen heeft het wel goed vertelt eigenlijk.
Kort samen gevat: NEdrland zat na Frankrijk en Romenie in een Winning Flow. Alles ging goed en er heerste positieve sfeer, fysiek en geestelijk konden ze alles aan. Maar toen het nieuws kwam van het Dochtertje van Bhoularouz, werd die positvie sfeer gebroken. Wat resulteerde in onzekerheid en verlies tegen rusland.
Had nederland gewonnen van Rusland, was die flow denk ik weer positiever geworden.

Dat en het feit dat Rusland nog geen lange competitie in de benen had. En nederland wel. Ja vraag blijft natuurlijk: waarom lukt het Spanje wel?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 juli 2008 - 20:54:51
Citaat van: Burorri op 01 juli 2008 - 20:15:14
Spanje heeft verdiend gewonnen.
Alleen hebben ze nooit echt de tegenstand gehad die hun onbetwist de beste van het tournooi zouden maken.
Had Nedrland graag tegen Spanje zien voetballen.
Helaasch.
Nederland presteerde niet tegen Rusland, Rusland presteerde niet tegen Spanje, wegens transitiviteit van de prestaties (waar ik dan maar even van uit ga :)), zouden de Hollanders grandioos verloren hebben van Spanje. Ze zijn gewoon van een HUGE afgang gespaard gebleven ;) :)

Holland presteerde prima tegen Italië, Frankrijk en Roemenië. Dat was alles. Dat doen de Belgen al jaren niet meer. ;) En wat die Heineken betreft, als een Engelsman bier met schuim krijgt gaat het niet goed.
Some things are too important to be left in the past.

razzle_dazzle

Wacht maar tot Hiddink coach van België wordt  ;)...het zal nodig zijn, willen we nog 'ns een groot tornooi meemaken!


Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 01 juli 2008 - 21:32:40
Maar serieus: Ik weet niet of jij nederland 2 nog hebt gekeken of helemaal niet, maar Van Breukelen heeft het wel goed vertelt eigenlijk.
Kort samen gevat: NEdrland zat na Frankrijk en Romenie in een Winning Flow. Alles ging goed en er heerste positieve sfeer, fysiek en geestelijk konden ze alles aan. Maar toen het nieuws kwam van het Dochtertje van Bhoularouz, werd die positvie sfeer gebroken. Wat resulteerde in onzekerheid en verlies tegen rusland.
Had nederland gewonnen van Rusland, was die flow denk ik weer positiever geworden.

Dat en het feit dat Rusland nog geen lange competitie in de benen had. En nederland wel. Ja vraag blijft natuurlijk: waarom lukt het Spanje wel?
Niet gevolgd neen, maar hier dacht toch iedereen dat het, als het een effect zou hebben, het allessinds geen negatief effect zou zijn :)

En over België kan ik kort zijn: Belgische topploegen steken volgens mij te weinig aandacht in de Belgische voetballers. Ze willen allemaal de beste zijn en gaan topspelers plukken in het buitenland. Gevolg: een groot deel van onze top is buitenlands en mag dus logischerwijze niet meedoen aan een EK of WK voor België. Dus, wat moet men doen: Belgisch voetbal terug BELGISCH maken, al die buitenlanders verbieden in het voetbal. Het enige wat er nu nog Belgisch is aan het Belgisch voetbal, zijn de velden waarop ze spelen, de sponsoren die op hun de tshirts staan en de spelers die op de bank zitten. Hoe kan je dan in godsnaam met een landsploeg deftig presteren? ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

van Breukelen?? Winning Flow?? Die moet maar eens van de snuisterijtjes af blijven. Winning Flow, het kind van Boularouz, heeft er niks mee temaken. De Russen waren 10x beter. Mijnheer van Breukelen?? :P
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Dat de Belgen er op dit EK niet bij waren, betekent trouwens op zich geen dieptepunt voor ons voetbal aangezien we ons nog maar 3 keer voor het EK hebben kunnen kwalificeren (laatste keer was in 1984 of zo... misschien 1992).

Jasper

Citaat van: Burorri op 01 juli 2008 - 21:32:40Maar serieus: Ik weet niet of jij nederland 2 nog hebt gekeken of helemaal niet, maar Van Breukelen heeft het wel goed vertelt eigenlijk.
Kort samen gevat: NEdrland zat na Frankrijk en Romenie in een Winning Flow. Alles ging goed en er heerste positieve sfeer, fysiek en geestelijk konden ze alles aan. Maar toen het nieuws kwam van het Dochtertje van Bhoularouz, werd die positvie sfeer gebroken. Wat resulteerde in onzekerheid en verlies tegen rusland.
Had nederland gewonnen van Rusland, was die flow denk ik weer positiever geworden.

Wat een stomme praatjes eigenlijk. ;D

"We gaan het EK winnen!"
"De dochter van Boulahrouz is gestorven, maar dat zal hem sterker maken! We gaan het EK winnen!"
Rusland-Nederland...
"We hebben het EK niet gewonnen, omdat de dochter van Boulahrouz gestorven is! Anders gingen we het EK winnen!"

Zucht... ::)

Nederland heeft 2 goede matchen gespeeld waarin het verdiend, maar met overdreven scores, won van Italië en Frankrijk. Verder valt er niets te zeggen.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 02 juli 2008 - 01:17:15
Dat de Belgen er op dit EK niet bij waren, betekent trouwens op zich geen dieptepunt voor ons voetbal aangezien we ons nog maar 3 keer voor het EK hebben kunnen kwalificeren (laatste keer was in 1984 of zo... misschien 1992).

Vier keer: in 1972, 1980, 1984 en 2000. Dat laatste was omdat we het organiseerden met Nederland of we waren er anders ook niet bij.

Folkert

Citaat van: Jasper op 02 juli 2008 - 01:22:18
Citaat van: Burorri op 01 juli 2008 - 21:32:40Maar serieus: Ik weet niet of jij nederland 2 nog hebt gekeken of helemaal niet, maar Van Breukelen heeft het wel goed vertelt eigenlijk.
Kort samen gevat: NEdrland zat na Frankrijk en Romenie in een Winning Flow. Alles ging goed en er heerste positieve sfeer, fysiek en geestelijk konden ze alles aan. Maar toen het nieuws kwam van het Dochtertje van Bhoularouz, werd die positvie sfeer gebroken. Wat resulteerde in onzekerheid en verlies tegen rusland.
Had nederland gewonnen van Rusland, was die flow denk ik weer positiever geworden.

Wat een stomme praatjes eigenlijk. ;D

"We gaan het EK winnen!"
"De dochter van Boulahrouz is gestorven, maar dat zal hem sterker maken! We gaan het EK winnen!"
Rusland-Nederland...
"We hebben het EK niet gewonnen, omdat de dochter van Boulahrouz gestorven is! Anders gingen we het EK winnen!"

Zucht... ::)

Nederland heeft 2 goede matchen gespeeld waarin het verdiend, maar met overdreven scores, won van Italië en Frankrijk. Verder valt er niets te zeggen.
Ja wie hebben dat gezegt? de fans/kenners of de spelers zelf?

moet je ook onderscheid in maken. Maar dingen van te voren zeggen is nog altijd riscant. je weet niet hoe het je echt beinvloed.
En vergeet niet dat de paparazzi direct klaar staat om iedereen neer te halen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 02 juli 2008 - 09:51:23
Citaat van: Jasper op 02 juli 2008 - 01:17:15
Dat de Belgen er op dit EK niet bij waren, betekent trouwens op zich geen dieptepunt voor ons voetbal aangezien we ons nog maar 3 keer voor het EK hebben kunnen kwalificeren (laatste keer was in 1984 of zo... misschien 1992).

Vier keer: in 1972, 1980, 1984 en 2000. Dat laatste was omdat we het organiseerden met Nederland of we waren er anders ook niet bij.

3 keer gekwalificeerd dus...

Supermariobros


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)