EK 2008

Gestart door FerrariMan, 03 december 2007 - 18:18:26

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 02 juni 2008 - 15:13:58
Daar volg ik in, Duitsland is een grote kanshebber. Hoewel ik denk dat Nederland ook wel een kans maakt. Het zou ze ook gegund zijn.
Ze moeten in de poule al tegen Frankrijk en Italië, en in de halve finale nog eens tegen de ploeg die met hen mee naar de kwartfinale is gegaan, dus ook weer Frankrijk of Italië (als die ploeg haar kwartfinale wint uiteraard). Ik geef hen weinig kans om de finale te halen.

Supermariobros

Italië mag het dan traditioneel niet goed doen op EK's, de traditie kan altijd doorbroken worden. Ik reken hen zeker bij de favorieten, ook Duitsland (daar ben je nooit klaar mee) en Portugal is mijn derde grote favoriet.

De Fransen, Nederlanders en Spanjaarden komen tekort voor de eindzege. Dat telt zeker voor die laatste, die het altijd laten afweten op de grote tornooien. Iets in mij zegt dat de Tsjechen voor de verrassing zullen zorgen.

Uiteraard zijn de Schotten en de Engelsen de ploegen die we zullen missen, ze zorgen altijd voor het nodige spektakel en de supporters voor de ambiance.

Supermariobros

Pech voor de Italianen: Op hun eerste trainingsdag in Oostenrijk heeft Fabio Cannavaro een ernstige enkelblessure opgelopen. De ligamenten van zijn linkerenkel zijn gescheurd. Hij wordt in de selectie vervangen door Alesandro Gamberini.

FerrariMan

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!

Martin

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 02 juni 2008 - 11:26:54
Citaat van: Martin op 01 juni 2008 - 19:03:22
Ik zal geen één wedstrijd kijken zelfs als Nederland de finale speelt. Ik kijk nooit naar voetbal.


Wat kom je dan in godsnaam in dit Forum doen?

Als het je niet boeit blijf er dan uit, of wil je snel aan de 10.000 posts zitten of zo?

Beste The REAL BUTTON Freak,

a. Wat maakt het mij uit hoeveel posts ik heb. 10, 100, 1000, 10.000 het zal me een zorg zijn.
b. Ik kom waar ik wil op welk topic dan ook en schrijf mijn mening.
c. Je had je bewoording in jou bericht anders kunnen kiezen. Zo zou ik het niet schrijven. ;)

razzle_dazzle

Martin,

Iedereen heeft het recht op een vrije meningsuiting, alleen vind ik dat je soms beter je mening niet kan uiten...IEDEREEN van dit forum weet ondertussen dat jij niet naar voetbal kijkt, is het dan echt nodig om dat in elke voetbaltopic te vermelden?

Martin

Begrijp ik hier uit dat als Nederland na de eerste ronde naar huis moet ik geen HOERA - HOERA - HOERA mag schrijven?
Je moet toch ook tegen je verlies kunnen. Maar het is mij om het even hoor.

The REAL BUTTON Freak

Wat het een met het andere te maken heeft is me wel degelijk een raadsel.

Terug on-topic.

Zonder Canavaro zal het voor Italië net iets minder makkelijk worden, er staat natuurlijk nog ander potentieel. Luca Toni bv.

razzle_dazzle

Citaat van: Martin op 03 juni 2008 - 23:59:55
Begrijp ik hier uit dat als Nederland na de eerste ronde naar huis moet ik geen HOERA - HOERA - HOERA mag schrijven?
Je moet toch ook tegen je verlies kunnen. Maar het is mij om het even hoor.

Heeft er toch niets mee te maken? Ik hou ook niet van snooker, maar mij zie je dat toch ook niet in die topic vermelden?
Jij mag van mij zoveel hoera hoera schrijven als je wil, maar welke toegevoegde waarde heeft dit aan het forum of dit topic?

Back on topic dus...

FerrariMan

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 04 juni 2008 - 10:57:33
Wat het een met het andere te maken heeft is me wel degelijk een raadsel.

Terug on-topic.

Zonder Canavaro zal het voor Italië net iets minder makkelijk worden, er staat natuurlijk nog ander potentieel. Luca Toni bv.
Ik krijg hoe langer hoe meer schrik zonder Fabio. Het probleem is dat hij de organisator is van die hele verdediging op het veld. Dat zie ik een ander niet met zoveel succes overnemen. Hopelijk kan Chiellini zich wat profileren...

razzle_dazzle

Misschien komt die blessure hen nog niet zo ongelegen uit. Ik had de indruk dat ze iets te zelfverzekerd waren na het WK2006. Net zoals het omkoopschandaal kan dit Italie een extra boost geven om opnieuw te presteren, ondanks deze tegenslag.

Let trouwens maar goed op met Roemenië, kvoelet aan m'n dikke teen dat dat team toch nog gaat stunten.

The REAL BUTTON Freak

Tegen Italië en Frankrijk, Nederland wordt groepswinnaar.

Supermariobros

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 06 juni 2008 - 08:47:24
Tegen Italië en Frankrijk, Nederland wordt groepswinnaar.

Dat denk niet. Italië wordt groepswinnaarvolgens mij.

FerrariMan

#28
Citaat van: Razzle_dazzle op 05 juni 2008 - 20:40:42
Misschien komt die blessure hen nog niet zo ongelegen uit. Ik had de indruk dat ze iets te zelfverzekerd waren na het WK2006. Net zoals het omkoopschandaal kan dit Italie een extra boost geven om opnieuw te presteren, ondanks deze tegenslag.

Let trouwens maar goed op met Roemenië, kvoelet aan m'n dikke teen dat dat team toch nog gaat stunten.
Zelfverzekerd...soms kreeg ik die indruk ook. Gelukkig is dit tijdens de kwalificatiecampagne terug in orde gekomen, de honger en wil om te vechten tegen kleinere ploegen waren terug. Helaas denk ik dat Donadoni toch een erg groot risico heeft genomen met slechts één oefenwedstrijd te spelen voor het EK.

Ik verwacht in elk geval geen Italië zoals in 2006. Dat was toen iets uniek. Die ploeg kreeg je toen niet weggespeeld.

Edit: Panucci waarschijnlijk ook al uit met blessure...gaat goed zo.

scho0634

Italie Frankrijk en Duitsland Portugal worden de halve finales.

Zoals te doen gebruikelijk wint Duitsland.