DTM / Häkkinen

Gestart door amp, 15 oktober 2007 - 22:04:37

« vorige - volgende »

Doefie

DTM gebruikt geen brandstofslang, misschien kan hij dan gewoon met die bus benzine gaan wegrijden? ;)

Hoogstwaarschijnlijk zal ook Mattias Erkström zoals elk jaar in het oog mogen gehouden worden, Bernd Schneider misschien (? ) én niet te vergeten Bruno Spengler die al twee jaar achter elkaar elkaar tweede is geworden.

Raikkie

Er zijn gelukkig geen benzineslangen in de DTM ;)

Ben wel benieuwd of Ralf zo'n grote volkstoeloop teweeg gaat brengen als Mika de vorige jaren.  Het zal bij HWA zeker een stuk rustiger worden :D Bij de presentatie eergisteren was Ralf toch al  ijveriger dan Mika...

De titel zal wel nu hopelijk eens naar Bruno gaan, en voor de rest hoop ik op goede prestaties van Jamie en Maro! Maar ook Paul di Resta, Bernd Schneider, Gary Paffett, Mattias Ekström, Tom Kristensen en Martin Tomzyck zijn heel goede piloten, die zeker kunnen winnen! Het wordt weer spannend dus :D Nog drie nachtjes slapen en ik ben weg naar Hockenheim !

Raikkie

Citaat van: Doefie op 07 april 2008 - 23:54:48
DTM gebruikt geen brandstofslang, misschien kan hij dan gewoon met die bus benzine gaan wegrijden? ;)
Je was me voor ! Ja, dat hebben Tom Kristensen en Mika Hakkinen hem al voorgedaan... Hij zou dus in goed gezelschap zijn!

amp

round 2: Oschersleben.

De audi's weer aan de leiding, Scheider met zijn eerste overwinning, gevolgd door Tomczyk. Mercedes komt weer sterker terug met Spengler en Di Resta.
Kristensen die meteen zijn race verknalde door te vroeg te starten met een drive through penalty als gevolg. Wat later kreeg hij nog problemen met zijn pitstop waardoor het helemaal verloren was. Jammer.

Top: Winkelhock vond ik echt knap racen, en voor wat ik er uit begrepen heb, waren dit zijn eerste punten ooit ? Ook Rockenfeller en Premat konden mij bekoren. Schumacher op een mooie 10e plaats, jammer van Engel, die er uit werd getikt door een tollende Kristensen.

Flop: Albers die toch weer een aantal fouten maakte en me niet kon bekoren. Hij liet Schneider wel mooi passeren.

Aangezien er geen F1 was dit weekend was dit de eerste DTM race die ik volledig live gezien heb, en ik heb genoten! Meer van dat.

leproffesseur

Als je als correur niet genoeg kunt opladen stop je beter.
Ralf heeft nog niet echt indruk gemaakt.

amp

Vandaag heeft hij zich toch maar mooi op een 11e plaats gekwalificeerd op de Norisring, en als je weet dat de eerste 8 plaatsen meestal worden verdeeld tussen de fabrieksrijders, vind ik het wel een knappe prestatie. Met een beetje geluk haalt hij morgen wel zijn eerste punten binnen als hij geen brokken maakt.

Mercedes trouwens weer mooi de eerste 3 startplaatsen veroverd, hopelijk neemt Di Resta morgen de leiding over in de stand.

Ferrari 2010

Komend weekend ga ik naar de Nürburgring :) Ik ben benieuwd, is de eerste keer dat ik de DTM in actie zal zien :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Dan ben je behoorlijk nat geworden. Was wel een leuke race.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 27 juli 2008 - 23:32:21
Dan ben je behoorlijk nat geworden. Was wel een leuke race.
Bwa, de DTM is niet waar we speciaal voor gingen, na 3 laps race zijn we het dan ook afgetrapt. Om de drukte voor te blijven gingen we sowieso voor het einde door, maar door de regen zijn we dan niet echt lang naar de race blijven kijken :)

Maar het was zeker en vast de moeite, vooral de world of racecars. Enkele mooie donuts van de Audi R10 onder andere :) En eveneens een hele driftshow van een hoop oude bakskes, het was mooi :) Wel best druk daar, en heet, snikheet, tot een half uurtje voor de DTM-race was het gewoon heel de dag zon, men armen zien er goed rood van :)

Wel spijtig dat je buiten de tribune eigenlijk amper iets kan zien, vandaar dat we dan ook constant in volle zon zaten (aangezien de zilvere tribune niet overdekt was).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Maar de F3 was toch wel aardig om te zien vind ik. Race 1 en 2 heb ik via livestream gezien. Was de moeite waard.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Hoe gaat het eigenlijk nu met Hakknen daar? eigenlijk nooit naar gekeken meer sinds Albers naar de F1 ging. Maar laatste keer dat ik het zag was jaar geleden waar Hakkinen 3de werd op een duitse oval geloof ik.

Maar Ik meen dat ik laatst nog bericht zag staan van Albers dat hij 2de stond ofzo? Dus hoe goed doet onze Prutser het nu?:P
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

In 2007 heeft Häkkinen 2 races gewonnen maar intussen is hij gestopt hoor. ;)

En Albers heeft 0 punten gepakt dit seizoen maar hij eindigde wel telkens voor teamgenote Katherine Legge.