veldrijden

Gestart door meatball, 07 oktober 2007 - 10:19:12

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Zoals al jaren is Nys de beste, niemand tipt momenteel aan hem. Wellens wk? Als hij enkel wk wordt en verder amper koersen wind is een wk titel ook niet veel waard hoor...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2007 op 28 december 2007 - 09:35:35
Zoals al jaren is Nys de beste, niemand tipt momenteel aan hem. Wellens wk? Als hij enkel wk wordt en verder amper koersen wind is een wk titel ook niet veel waard hoor...
Wk is wk en die titel zal hem goed opbrengen,veel race's gewonnen of niet.
Steve Ramon is wel wk motocross zonder een overwinning,maar de titel staat toch maar mooi op zijn palmares.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Maar wk motocross wordt je na het winnen van een kampioenschap dat bestaat uit verschillende manches, wk veldrijden is 1 rit. Iedereen die dat weet, weet dat wk motocross worden zonder 1 overwinning meer betekend dan wk veldrijden worden. Zo is Vervecken wel de laatste 2 keer wereldkampioen geworden, maar wat heeft hij verder over de crossen laten zien gedurende verleden seizoen, niet veel alleszins. Bij de motocross betekend het dat je een constante rijder bent als je het haalt zonder overwinningen, in het veldrijden is het dan waarschijnlijk gewoon dat jij beter uitgerust dan was de rest...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Wellens gun ik de WK titel wel en Nys zou het natuurlijk meer dan verdienen. Waar ik veel meer moeite mee heb is dat een Vervecken die van een gans seizoen amper te zien, of 't is na een minuut dat de eerste over de meet gereden heeft, op zo'n dag met de regenboogtrui gaat lopen. Die verdiend het echt niet, 'k vind het overigens geen gemotiveerd coureur ook, kijkt veel te veel naar een ander zonder zelf het initiatief te nemen. En je zal zien, de dag van het wereldkampioenschap zal Vervecken meestrijden voor de overwinning, toch raar hé.

Supermariobros

Het is wel raar, maar Vervecken zet dan ook in die ene wedstrijd alles op alles, wat hem geen echte kampioen maakt. In de andere crossen komt hij met veel moeite in de Top 5 of geraakt hij er zelfs niet. In de wereldbekerwedstrijd zet hij alles op alles, tja het is nu zo hé.

Nys is de grootste favoriet, maar de voorbije jaren liet hij het net in die wedstrijd afweten. Wellens zou het ook zeker verdienen en pas op voor Lars Boom, die jongen is dit seizoen heel goed bezig en is zeker een kanshebber op de wereldtitel.

Schumi nr1

Inderdaad, Lars Boom valt zeker niet te onderschatten, één van de favorieten.

alonsolover

Nys heeft terug een overwinning in zijn zak ;D

Supermariobros

En vandaag ging het wel heel makkelijk

Schumi nr1

Nys is gewoon de te kloppen man, hopelijk kan hij de lijn nu wel doortrekken tot op het Belgisch kampioenschap en wereldkampioenschap.

Overigens wel eens leuk om een cross die gereden worden met kunstlicht te zien.

alonsolover

ik ben een fan van nys maar ik denk dat het terug zal fout gaan

Supermariobros

Morgen weten we meer, ik ben benieuwd.

alonsolover

normaal togen ze morgen om 14.30 de koers zeker?

Supermariobros

Citaat van: alonsolover op 05 januari 2008 - 16:44:34
normaal togen ze morgen om 14.30 de koers zeker?

De cross begint om 15u.

Schumi nr1

De uitzending om 14 uur op kanaal 2, 'k neem aan dat er nog een voorbeschouwing zal zijn en verslagen van de juniors, beloften en vrouwen.

alonsolover