opel

Gestart door meatball, 18 april 2007 - 20:52:45

« vorige - volgende »

meatball

Na vw nu ook weer veel ontslagen bij GM . :'(
Is er nog toekomst voor autoindustrie in Belgie?
Ik vrees van niet op termijn,de concurentie wordt als maar groter .
En dan moet China nog echt beginnen,voor mij in elk geval geen Chinese auto,maar hoe de rest van europa daar over denkt moeten we nog maar afwachten.
Mijn menig is dat ,door voor die goedkope merken te kiezen ,we onze eigen europeese industrie kapot maken. >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: meatball op 18 april 2007 - 20:52:45
Na vw nu ook weer veel ontslagen bij GM . :'(
Is er nog toekomst voor autoindustrie in Belgie?
Ik vrees van niet op termijn,de concurentie wordt als maar groter .

Arbeid in BelgiĆ« is gewoon duur. 

Citaat van: meatball op 18 april 2007 - 20:52:45
En dan moet China nog echt beginnen,voor mij in elk geval geen Chinese auto,maar hoe de rest van europa daar over denkt moeten we nog maar afwachten.
Mijn menig is dat ,door voor die goedkope merken te kiezen ,we onze eigen europeese industrie kapot maken. >:(

Ik ben ervan overtuigd dat die houding 20-30 jaar geleden ook bestond tegenover Japanse wagens. En kijk nu eens. Toyota is nummer 2 van de wereld en mijn pa wil niks anders meer.
En je moet eens kijken wat er ondertussen allemaal uit China komt. Heel wat elektronica komt uit China, zoals bijvoorbeeld de Apple iPod. Het meeste speelgoed komt uit China, ...
Nochtans zijn de lonen in China serieus aan het steigen. Veel bedrijven die ooit begonnen zijn in de kustprovincies (Guangdong, Fujian, ...) zitten nu al een eind landinwaarts met hun fabrieken, omdat het in de kustprovincies te duur is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.