De strijd der F1-Sites

Gestart door Doefie, 12 oktober 2006 - 23:24:04

« vorige - volgende »

Doefie

Twee keer per jaar neemt F1Club het initiatief om de Belgische autosportsites te verenigen in een kartwedstrijd. Begin april was de eerste en nu volgt dus d tweede. De race zal doorgaan op zaterdag 25 november 2006 in JPR (Sint-Niklaas). Mere info volgt later.

Allen daarheen dus ;) Ditmaal liefst méér dan één iemand van de Pits... is een uitstekende gelegenheid om elkaar eens te ontmoeten, plus het niveau ligt er echt niet hoog, zijn allemaal een bende amateurs... en niet te vergeten, we hebben een overwinning te verdedigen. De vorige keer gingen wij met de overwinning lopen (stand is nu dus 1-0-0).

razzle_dazzle

Ik heb nog maar een handvol keren gekart in m'n leven en kwil me niet belachelijk laten maken door zo ne snotbel als u  :P. Neen serieus, ik hoop dat je kandidaten vindt. Ik wil wel komen kijken, maar meedoen, daar ga'k me niet aan wagen  :).

Misschien dit onderwerp ook aanmaken bij andere onderwerpen?

F1Club

Citaat van: Doefie op 12 oktober 2006 - 23:24:04
De vorige keer gingen wij met de overwinning lopen (stand is nu dus 1-0-0).
Ja de vorige keer won je, maar vergeet niet dat er al wat versies aan vooraf gingen ;) het was de eerste en enigste overwinning van F1 Pits tot nu toe

De eerste keer won F1 World (nu F1 Journaal), dan tweemaal F1-Club, de keer daarna weet ik niet meer, en dan dus F1 Pits...

Het is altijd een leuk evenement met veel actie op de baan. Wat ik hierboven lees van Razzle_dazzle vind ik minder goed... we zijn allemaal maar amateurs (behalve Doefie dan) en zo ligt het niveau zeker niet te hoog voor de rasechte rookies! :)

Doefie

Inderdaad, vorige keer was er iemand bij die 5-6 seconden trager was als ik ;) Nu ja, toeschouwers van de Pits zijn natuurlijk ook altijd wel meer dan  welkom he :)

Citaat van: F1Club op 13 oktober 2006 - 09:51:06
Citaat van: Doefie op 12 oktober 2006 - 23:24:04
De vorige keer gingen wij met de overwinning lopen (stand is nu dus 1-0-0).
Ja de vorige keer won je, maar vergeet niet dat er al wat versies aan vooraf gingen ;) het was de eerste en enigste overwinning van F1 Pits tot nu toe

De eerste keer won F1 World (nu F1 Journaal), dan tweemaal F1-Club, de keer daarna weet ik niet meer, en dan dus F1 Pits...

Het is altijd een leuk evenement met veel actie op de baan. Wat ik hierboven lees van Razzle_dazzle vind ik minder goed... we zijn allemaal maar amateurs (behalve Doefie dan) en zo ligt het niveau zeker niet te hoog voor de rasechte rookies! :)

Just ... maar ik weet maar van 2x :) Eerste keer was twee jaar geleden in Machelen, was toen vierde gefinisht (toen kon 'k nog niet zo goed karten he ;D). Dan in april in Wilrijk.

KVDracer

Oke, ik wil wel meedoen. Ik ken het circuit vrij goed en kan er toch vrij goeie tijden draaien. Maar euh, laat hier op tijd is een herinnering komen e  ;)

F1Club

Ik had gevraagd om rond 17u te karten, dat zal alvast niet lukken. Kartbaan is bezet van 16-21u. Ik zal eens overleggen, maar persoonlijk zou ik dan vragen om dezelfde dag van 21-22u te karten.

KVDracer

Is het een uur aan een stuk een rijden ? Of hoe zit de wedstrijd ineen ?

F1Club

een uur rijden alles samen, dus ik dacht aan 15 min chrono en 45 min race. nemen we een andere datum of past het voor jullie als we later racen?

Doefie

Is goed, 45 minuten op JPR is vermoeiend genoeg ;) Datum en uur gaat voor mij.

KVDracer, leuk dat je meedoet ;)

JVA

Weten jullie iets meer over de datum? Misschien kom ik dan om mijn site te vertegenwoordigen.


Doefie

Hehe, go Jos ;)

Datum is nog onder bespreking, laten zo snel mogelijk iets weten ;)

DaSilva

Welke tijden draaien jullie op het JPR circuit nu?

KVDracer

Deze week een 37,7 gedraaid, maar er moet nog zeker een halve seconde af.

DaSilva

Was da toevallig woensdagmiddag?

KVDracer

Citaat van: DaSilva op 04 november 2006 - 11:06:24
Was da toevallig woensdagmiddag?

Woensdagavond was dat denk ik  :-\