Za 02/09: (oefen)race 50' - JPR

Gestart door 4ever_karting, 05 augustus 2006 - 20:25:27

« vorige - volgende »

4ever_karting

Op zaterdagavond 2 september zal een 50' race doorgaan, dit ter voorbereiding van de grotere 3u-wedstrijd op zaterdag 7 oktober. Deze oefenrace heeft volgende formule: 10' chrono's, 50' race, teams 1-2 pers., 2 drankjes/team, gratis klantenkaarten en trofeeën voor de eerste 3 teams.

We verzamelen voor deze wedstrijd om 20u te JPR Karting. Inschrijvingen kunnen nu reeds binnenkomen en de betalingen dienen op voorhand te gebeuren via het rek nr 979-6393531-72 (45 EUR/team voor leden; 50 EUR/team voor nieuwe leden, éénmaal deelgenomen blijvend lid van 4ever Karting). JPR zorgt ook voor een toffe vernieuwing naar deze 50' race toe op 2 september.

Deze oefenrace dus voor de 3u-race op 7 oktober, met terug deelname van een heel Miss Sports Belgium team (zie http://www.misssportsbelgium.be), een prijzenpot en ook wat extra animatie. Meer info volgt later nog, teamplaatsen hiervoor kunnen ook reeds gereserveerd worden.

Groeten & tot later,

Frederik

4ever_karting

We naderen het einde van het zomerverlof (helaas), maar blijkbaar voelen velen zich al terug geroepen om eens te gaan racen.

We hebben momenteel reeds 23 teams klaarstaan aan de start. Er zijn dus nog 2 teamplaatsen over voor enkele enthousiaste karters.

Groeten & tot later,

Frederik

4ever_karting

We hebben nu terug veel inschrijvingen en daarom zullen we 2 identieke races inleggen en kunnen er nog verschillende teams meerijden in de 2e race, waarbij we verzamelen om 21u in JPR Karting.

De betaling kan gewoon ter plaatse, overschrijving zou sowieso te laat doorkomen. Stuur even een mailtje naar kartingrace@yahoo.com om je deelname dan door te geven.

Groeten & tot zaterdag,

Frederik +32 476 520 484

4ever_karting

Hierbij even een kort raceverslag.

In de 1e race konden we rekenen op 20 teams en hierin waren ook heel wat sterke rijders terug te vinden. Verschillende piloten reden zich vlot in de 41' en de toppers gingen zelfs ook onder die 41' rijden. Het was een knappe wedstrijd met een heel mooi duel vooraan tussen B&M Racing en DRK Racing. Daarna volgde ook onze dappere jongere piloot van Mini Racing 1. De uitslag was als volgt:
1/ B&M Racing - 72 laps - best lap 40.757
2/ DRK Racing - 72 laps - best lap 40.675
3/ Mini Racing 1 - 72 laps - best lap 40.716


Bij de 2e race hadden we dan 19 ingeschreven teams en daarbij viel dan opnieuw het knappe parcours op van Arny. Hij had een mooie voorsprong opgebouwd van bijna 31' tegenover de nrs 2 en 3 in de wedstrijd. De podiumplaatsen waren:
1/ Arny - 71 laps - best lap 40.998
2/ KFL Racing - 71 laps - best lap 41.229
3/ PT Belerophon - 71 laps - best lap 41.387


Ik wil ook alle deelnemers danken voor hun sportieve rijden, met ook de invoering van ons nieuwe reglement. Er zijn maar een 3 of 4 zwart-witte vlaggen over beide wedstrijden moeten gebruikt worden en geen zwarte vlaggen. Bedankt voor jullie faire en sportieve karakter!

Groeten & graag tot de volgende,

Frederik

Doefie

Pff, 'k had makkelijk kunnen meedoen voor de overwinning :( Hoewel 40.6 wel heel erg snel is (of is het circuit veranderd?)... Nu ja, 'k had al race, dus kon zowieso niet meedoen.

4ever_karting

1e race of 2e race kunnen winnen, Doefie? Circuit is inderdaad lichtjes gewijzigd, nog wat sneller geworden.

Grtz,

Frederik

Doefie

Tweede race, hoewel ik niet weet welke tijd ik op het 'nieuwe' circuit rijdt (weet het u 12 november te zeggen als het circuit dan nog zo ligt ;)).

In Puurs ben ik net ietsje sneller dan Belerophon, dus was mogelijk geweest :) Mini Racing dacht ik dat we trouwens verslagen hadden tijdens de Pinksterrace :-\

4ever_karting

Of rij je nog eens mee met de 3u-race, op 7 oktober?

Doefie

Is in het midden van mijn verhuis, kan niet weg. En een weekendje thuis zitten kan geen kwaad, ben elk weekend ergens aan het racen met EKC of Belkart, dus ja ;)