Wereldkampioenschap Indoorkarting

Gestart door Doefie, 19 mei 2006 - 16:27:34

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 06 augustus 2007 - 23:45:19
Als (ex) minister Anciaux €6000 (of zo) wil investeren in de kniezwengel van Kate Ryan, zou hij beter eens in echt talent investeren als minister van cultuur en sport.
Kleine correctie, €60.000, 10 maal zoveel dus. Ik durf er voor wedden dat men hiermeer 10 jaar op rij de deelname aan dit kartkampioenschap kan betalen. Of het zal toch niet veel schelen veronderstel ik, kzou eigenlijk niet weten wat de deelname en de andere kosten bij elkaar bedragen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Citaat van: Schumi till infinity op 07 augustus 2007 - 12:45:32
Citaat van: Alan Blues op 06 augustus 2007 - 23:45:19
Als (ex) minister Anciaux €6000 (of zo) wil investeren in de kniezwengel van Kate Ryan, zou hij beter eens in echt talent investeren als minister van cultuur en sport.
Kleine correctie, €60.000, 10 maal zoveel dus. Ik durf er voor wedden dat men hiermeer 10 jaar op rij de deelname aan dit kartkampioenschap kan betalen. Of het zal toch niet veel schelen veronderstel ik, kzou eigenlijk niet weten wat de deelname en de andere kosten bij elkaar bedragen.

Ja, ik wist niet meer hoeveel het exact was. Ik wist dat er een '6' in kwam... ;)
Maar de bottomline line is dat ze soms echt geld geven aan zaken die al commercieel zijn (wordt meestal bekostigd door de platenfirma, boekingskantoor, etc...) en geen cent geven aan mensen die alles zelf moeten bekostigen. Zo zal er nooit nog een Belgische F1-piloot aan de start geraken.

En begrijp me niet verkeerd, hé. Het is nu niet omdat het Doefie is en dat ik van autosport hou, dat ik me daar in erger. Mochten we gedreven synchroonzwemsters hebben die op eigen kosten in het buitenland met de prijzen gaan lopen, mogen die van mijn part ook subsidie krijgen....


Maar geef dat geld toch maar beter aan Doefie en z'n maten... ;)

Jasper

Proficiat Daan en alle anderen! Misschien heeft autosport in België toch nog een toekomst?

meatball

Citaat van: Jasper op 07 augustus 2007 - 18:32:23
Proficiat Daan en alle anderen! Misschien heeft autosport in België toch nog een toekomst?
Natuurlijk heeft de autosport nog toekomst in Belgie,zolang er kerels zijn zoals Daan die er voor gaan komt er vroeg of laat weerwel iemand boven.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Hehe, bedankt allemaal ! De steun uit Belgie was enorm en daar zijn we ook heel erg blij mee. Zeker op de dagen zoals vrijdag toen echt alles tegenzat, hebben we heel veel steun gekregen en dat heeft deugd gedaan, wetende dat er (zonder overdrijven) een 120 man in Belgie aan het supporteren was tot 2-3u snachts.

Het Wereldkampioenscap komt officieel volgend jaar naar Belgie. Welke karting het wordt weten we nog niet, hoe de organisatie verloopt ook niet. Er wordt gedacht aan Sint-Niklaas, Eupen of Kortrijk, maar het moet nog beslist worden.

Vrijdagochtend landen we terug in Zaventem, en ik kan niet meer wachten... USA egint beetje mijn keel uit te hangen nu en verlang naar een eigen bedje  :)

Doefie

Terug thuis se, eindelijk tijd om overal deftig op te antwoorden  ;D

Citaat van: Schumi till infinity op 07 augustus 2007 - 12:45:32
Citaat van: Alan Blues op 06 augustus 2007 - 23:45:19
Als (ex) minister Anciaux €6000 (of zo) wil investeren in de kniezwengel van Kate Ryan, zou hij beter eens in echt talent investeren als minister van cultuur en sport.
Kleine correctie, €60.000, 10 maal zoveel dus. Ik durf er voor wedden dat men hiermeer 10 jaar op rij de deelname aan dit kartkampioenschap kan betalen. Of het zal toch niet veel schelen veronderstel ik, kzou eigenlijk niet weten wat de deelname en de andere kosten bij elkaar bedragen.

Met €60000 kunt ge wel 30x gaan ;D Allee, ge maakt het natuurlijk zo duur of zo goeikoop als ge zelf wilt he. Met die 60000 kunt ge wel redelijk wat karten... hoewel ik met dat bedrag niet meer kart hoor ;D

Citaat van: Jasper op 07 augustus 2007 - 18:32:23
Proficiat Daan en alle anderen! Misschien heeft autosport in België toch nog een toekomst?

Zeker! Alleen moeten we de middelen ervoor krijgen, en die hebben we niet. Daarom ook dat we nu met onze wereldtitel in de media proberen te komen, om de aandacht te trekken en te laten zien dat het wel degelijk kan... nu alleen nog de sponsors ;)

Racerke007

Citaatzou hij beter eens in echt talent investeren als minister van cultuur en sport
Kleine edit: ok het songfestival daar laat ik mij niet over uit, dat kost geld.

Maar de investering die Bert doet in Kate is niet om haar te steunen maar om volgend jaar >100000 terug te kunnen krijgen. Of het nu op één jaar is ... het kan ook over enkele jaren zijn maar op deze manier zorgt de minister voor zijn eigen potje geld. Ook als de begroting niet veel aan cultuur en sport zal geven zal er een mooi bedrag ineens terug beschikbaar worden voor hem.
Hier heb ik zelf niets op tegen, want die shlagers dat slaat nu eenmaal aan. Zolang de Walen maar niet gaan zeuren dat ze er ook wat van willen, wanneer ze horen hoeveel geld er terugkomt.

Alan Blues

Citaat van: Racerke007 op 11 augustus 2007 - 09:12:11
Citaatzou hij beter eens in echt talent investeren als minister van cultuur en sport
Kleine edit: ok het songfestival daar laat ik mij niet over uit, dat kost geld.

Maar de investering die Bert doet in Kate is niet om haar te steunen maar om volgend jaar >100000 terug te kunnen krijgen. Of het nu op één jaar is ... het kan ook over enkele jaren zijn maar op deze manier zorgt de minister voor zijn eigen potje geld. Ook als de begroting niet veel aan cultuur en sport zal geven zal er een mooi bedrag ineens terug beschikbaar worden voor hem.
Hier heb ik zelf niets op tegen, want die shlagers dat slaat nu eenmaal aan. Zolang de Walen maar niet gaan zeuren dat ze er ook wat van willen, wanneer ze horen hoeveel geld er terugkomt.

Legl mij eens uit hoe hij >100000 gaat terugkrijgen? Kate Ryan is al bekend, ze heeft al sponsors (platenfirma) en publiciteit (media), dus waarom nog geld geven van de staat aan iemand die al op z'n rails is. Even dom als dat de Spaanse regering bvb Fernando Alonso nu geld zou geven omdat hij goed rijdt...  ::)

Supermariobros


Racerke007

CitaatLegl mij eens uit hoe hij >100000 gaat terugkrijgen? Kate Ryan is al bekend, ze heeft al sponsors (platenfirma) en publiciteit (media), dus waarom nog geld geven van de staat aan iemand die al op z'n rails is. Even dom als dat de Spaanse regering bvb Fernando Alonso nu geld zou geven omdat hij goed rijdt... 
De uitleg die toen eraan gegeven was dat er niet enkel geld naar Kate ging gaan maar dat er ook geld terug zal vloeien. Of dat op aandelenbasis of op basis van procent van de inkomsten is dat laat ik in het midden. Het is straf dat ministers zo geld moeten bijverdienen maja... .
GELUKKIG zal er niet snel een nieuwe regering gemaakt worden  met meneer Leterme zo kan de opvolger van Bert niet vergeten te incasseren ... .

Ferrari 2010

Citaat van: Racerke007 op 15 augustus 2007 - 12:29:36
CitaatLegl mij eens uit hoe hij >100000 gaat terugkrijgen? Kate Ryan is al bekend, ze heeft al sponsors (platenfirma) en publiciteit (media), dus waarom nog geld geven van de staat aan iemand die al op z'n rails is. Even dom als dat de Spaanse regering bvb Fernando Alonso nu geld zou geven omdat hij goed rijdt... 
De uitleg die toen eraan gegeven was dat er niet enkel geld naar Kate ging gaan maar dat er ook geld terug zal vloeien. Of dat op aandelenbasis of op basis van procent van de inkomsten is dat laat ik in het midden. Het is straf dat ministers zo geld moeten bijverdienen maja... .
GELUKKIG zal er niet snel een nieuwe regering gemaakt worden  met meneer Leterme zo kan de opvolger van Bert niet vergeten te incasseren ... .
De uitleg werd gegeven dat het indien ze een goed resultaat zou behalen zeker en vast allemaal dubbel en dik zou terugkomen. Maar dat goede resultaat bleef uit, dus... Maar terug on topic nu.

Wie is nu den Daan in feite?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Van de drie die neerhurken ben ik de uiterst linkse.

Achteraan van links naar rechts Borremans, Grooten en Viskens. Vooraan ik, Van De Vel en Singelee. Sponsor/teambaas Watté staat uiterst links.

Doefie

Het feest blijft maar doorgaan... We zijn uitgenodigd door het stadsbestuur van Turnhout op een receptie ter ere van onze wereldtitel. Hier in Zaventem heb ik ook felicitaties gekregen van de gemeenteraad.

En alsof dat nog niet genoeg is, in de Outback (steakhouse) waar we zijn gaan eten hebben ze in 't groot een foto van ons team opgehangen ter ere van onze titel. Crazy Americans ;D

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 15 augustus 2007 - 13:59:20
Het feest blijft maar doorgaan... We zijn uitgenodigd door het stadsbestuur van Turnhout op een receptie ter ere van onze wereldtitel. Hier in Zaventem heb ik ook felicitaties gekregen van de gemeenteraad.

En alsof dat nog niet genoeg is, in de Outback (steakhouse) waar we zijn gaan eten hebben ze in 't groot een foto van ons team opgehangen ter ere van onze titel. Crazy Americans ;D

Tof dat je die reacties krijgt!!! Fijn van ons gemeentebestuur!!!  8)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 16 augustus 2007 - 20:01:45
Citaat van: Doefie op 15 augustus 2007 - 13:59:20
Het feest blijft maar doorgaan... We zijn uitgenodigd door het stadsbestuur van Turnhout op een receptie ter ere van onze wereldtitel. Hier in Zaventem heb ik ook felicitaties gekregen van de gemeenteraad.

En alsof dat nog niet genoeg is, in de Outback (steakhouse) waar we zijn gaan eten hebben ze in 't groot een foto van ons team opgehangen ter ere van onze titel. Crazy Americans ;D

Tof dat je die reacties krijgt!!! Fijn van ons gemeentebestuur!!!  8)

Nja, twee van de drie bestuursleden van de jeugdraad zijn vaste klanten in 't jeugdhuis hier, en die hebben dat dan doorgelinkt. Anders wisten ze het ook niet hoor  ;)