Wereldkampioenschap Indoorkarting

Gestart door Doefie, 19 mei 2006 - 16:27:34

« vorige - volgende »

Doefie

Na verschillende outdoor-wereldkampioenschappen is er sinds vorig jaar ook het Wereldkampioenschap Indoorkartin. Dit jaar is de indoorkarting van Phoenix (USA) de gastheer. Intussen zijn er al rond de 80 inschrijvingen, waarvan zes Belgen en ongeveer evenveel Nederlanders. Uit het Belkart-kampioenschap zijn er ook deelnemers ; Dave Singelee (België) en Sebastiaan Circkens (Nederland).

Mensen die geïnteresseert zijn kunnen zich nog altijd inschrijven trouwens. Ik ga misschien ook, ik twijfel nog (toestemming ouders en geld).

Ferrari 2010

Lijkt me leuk, maar je moet er natuurlijkw el wat geld voor hebben. ik denk dat het vliegen naar daar + accomodatie niet echt goedkoop is :D En vooral: je moet nog écht goed zijn ook veronderstel ik ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Singelee gaat voor $1100 naar ginder, verblijf, eten en race inclusief. Heeft wel ter plaatse enkele vrienden zitten dacht ik. Nu ja, een van de volgende jaren ga ik ook hoor :)

Doefie

Ben het wat uit het oog verloren. Dave Singelee was eerste Belg op een tiende plaats in het algemeen, op een kleine honderd deelnemers.
Sebastiaan Circkens was beste Nederlander op een, jawel, tweede plaats.

Schumivill

Ja,volgende week is het zover,moet de max zijn dit te mogen beleven,een WK indoor en dan nog in de States,ben al twee maal naar Amerika geweest en dat is al een belevenis op zich,dan nog es goe gaan Karten...
Kzou zeggen Doefie,laat u maar es goe gaan,op de kartingpiste en ernaast ;D
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Doefie

Ik doe mijn best. :)

Trouwens, is de laatste dagen redelijk wat in de pers gekomen. RingTV zend reportage uit, Het Laatste Nieuws had een artikel, Gazet van Antwerpen, Nieuwsblad, RTV... en uiteindelijk ook een reportage van VTM's programma Splash! vanmiddag nog zitten draaien. Het laatste wordt morgenmiddag rond 12u30 herhaald. trouwens.

Supermariobros


JVA

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!! Enorm veel succes gewenst!! ;)

Schumi nr1

Inderdaad veel succes Doefie, laat dat rubber daar maar eens goe rieken ;).

Doefie

Ben benieuwd hoe ver ik ga geraken. Als 'k nu de finale niet haal ... al mijn uitspraken voor niks :-\

Citaat van: Schumi nr1 op 27 juli 2007 - 13:21:16
Inderdaad veel succes Doefie, laat dat rubber daar maar eens goe rieken ;).

Ga ik nog lang mogen horen :( ;D

Alan Blues

Succes, Doefie!!!! Geef er een goei lap op en zet België op de wereldkaart!!!!

En niet te veel pinten voor de race, hé?! ;)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 27 juli 2007 - 17:28:30
En niet te veel pinten voor de race, hé?! ;)

Hehe, mag ik ook niet gezien ze in USA pas op 21 mogen drinken ;)

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 27 juli 2007 - 18:16:33
Citaat van: Alan Blues op 27 juli 2007 - 17:28:30
En niet te veel pinten voor de race, hé?! ;)

Hehe, mag ik ook niet gezien ze in USA pas op 21 mogen drinken ;)

Ahja, da's waar... Stomme Amerikanen... ;)


Doefie

Live uit de States se, hier is het ondertussen middag, bij jullie 21u. Het ziet het hier goed uit, concurrentie is niet echt om een wow-effect te veroorzaken. Amerikanen zijn we de baas, zelfs plaatselijke held Tony Rolfson wordt hier door de Belgen zowat naar huis gereden. De topcoureurs van vorig jaar lopen hier al boos rond omdat "those f*ucking Belgians" hen de baas zijn. Toch wil 'k niet voorbarig zijn, de karting en dan vooral de karts zelf zijn een ramp. Dus ja, zullen pas zondag kunnen zeggen hoe het was. Maar tot nu toe: Belgae fortissimi sunt ;)