Belgische F1 sites karting

Gestart door F1Club, 23 maart 2006 - 12:49:19

« vorige - volgende »

KVDracer

Kunde da echt nie op nen anderen datum doen  :) Ik ga ieder week karte, ma nu zaterdag kan ek nie, want ik moet tot 16 uur werke. Anders direct zenne  :) Kunne we daar de eer is gaan verdedige  :) Heb verleden jaar meegedaan aan de 25 uurs kartrace voor het magazine Autowereld.

Ferrari 2010

Ik zou wel willen, maar heb 2 ptoblemen:
1) geen vervoer naar die karting
2) ik moet net zoals KVDracer werken tot 16 uur

Vooral dat laatste is hét probleem, is nogal laat om nu af te bellen en als reden op te geven dat ik ga karten :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Maar wanneer dit nog eens doorgaat, zou ik het wel tof vinde om hiervan op de hoogte gebracht te worden.

Doefie

Citaat van: KVDracer op 26 maart 2006 - 20:59:09
Maar wanneer dit nog eens doorgaat, zou ik het wel tof vinde om hiervan op de hoogte gebracht te worden.

Kunnen ook gewoon eens met de Pits-leden afspreken om te gaan karten ;)

Alan Blues

Moeten we zeker doen. Maar ik kan ook niet op deze afspraak zijn. Ik ga bij RaikkonenMASTER eten. Mijn zus, zijn moeder, kan heel goed zeetong maken op de bbq! :)

Hamilton MASTER

Citaat van: Alan Blues op 27 maart 2006 - 01:39:44
Moeten we zeker doen. Maar ik kan ook niet op deze afspraak zijn. Ik ga bij RaikkonenMASTER eten. Mijn zus, zijn moeder, kan heel goed zeetong maken op de bbq! :)

Jammer je te moeten teleurstellen, maar zaterdag wordt het gewoon een gigantische spaghetti-avond ;)



Tim C


Doefie

Krijgen ze half F1Pits in hun keuken  ;D

Hamilton MASTER

Citaat van: Doefie op 27 maart 2006 - 16:37:19
Krijgen ze half F1Pits in hun keuken  ;D

Nee, want Jasper heeft geen vervoer ;)



KVDracer

Citaat van: Doefie op 26 maart 2006 - 21:41:11
Citaat van: KVDracer op 26 maart 2006 - 20:59:09
Maar wanneer dit nog eens doorgaat, zou ik het wel tof vinde om hiervan op de hoogte gebracht te worden.

Kunnen ook gewoon eens met de Pits-leden afspreken om te gaan karten ;)

Voor mij geen probleem. Ik zit tegenwoordig veel in Sint niklaas, vroeger zat ek veel in Aalst. Maar voor mij is dit geen probleem.

Doefie

Citaat van: KVDracer op 27 maart 2006 - 18:14:48
Citaat van: Doefie op 26 maart 2006 - 21:41:11
Kunnen ook gewoon eens met de Pits-leden afspreken om te gaan karten ;)

Voor mij geen probleem. Ik zit tegenwoordig veel in Sint niklaas, vroeger zat ek veel in Aalst. Maar voor mij is dit geen probleem.

Voor zij die geïnteresseerd zijn : komende maand ben ik veel te vinden in Machelen, ter voorbereiding van de Belkart-race daar op 23 april. Wie wilt moet maar eens langskomen he ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 26 maart 2006 - 21:41:11
Citaat van: KVDracer op 26 maart 2006 - 20:59:09
Maar wanneer dit nog eens doorgaat, zou ik het wel tof vinde om hiervan op de hoogte gebracht te worden.

Kunnen ook gewoon eens met de Pits-leden afspreken om te gaan karten ;)
Zeker doen, maar dan wel op een zondag of op een dag in de vakantie (nooit zaterdag :P). En dan wel in Antwerpen indoor karting, of in Mol/lommel (kweet ni meer wat het juist is :P). Allé, nu nog een datum en uur :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 27 maart 2006 - 20:00:13
Citaat van: Doefie op 26 maart 2006 - 21:41:11
Citaat van: KVDracer op 26 maart 2006 - 20:59:09
Maar wanneer dit nog eens doorgaat, zou ik het wel tof vinde om hiervan op de hoogte gebracht te worden.

Kunnen ook gewoon eens met de Pits-leden afspreken om te gaan karten ;)
Zeker doen, maar dan wel op een zondag of op een dag in de vakantie (nooit zaterdag :P). En dan wel in Antwerpen indoor karting, of in Mol/lommel (kweet ni meer wat het juist is :P). Allé, nu nog een datum en uur :P

Daar begint 't al ... Mol is voor mij anderhalf uur rijden en die karting ligt mij totaal niet ;) (vooral het anderhalf uur rijden steekt me tegen). En een zaterdag is gemakkelijker voor de meeste mensen ;)

schumi4ever

Zoek dan een karting die voor iedereen een beetje centraal gelegen is...
Er zijn er genoeg.

Doefie

Brussel is het meest centrale, daar raad ik Machelen. Vorst valt ook nog goed mee, maar iets minder dan Machelen. De rest raad ik daar af. In Antwerpen vooral Herselt en Puurs, Wilrijk is ook wel eens leuk. Limburg ben ik nog niet geweest, Oost-Vlaanderen ken ik enkel Sint-Niklaas en daar zijn ze wel goed (op uitzondering van de marshalls), West-Vlaanderen ben ik enkel in Kortrijk geweest en daar ga ik liever niet meer terug...

Antwerpen
- Antwerpen : Indoorkarting Antwerpen
- Herselt : Extreme Kart
- Mol : Mol In Action
- Olen : Goodwill Karting
- Puurs : Inkart
- Wilrijk : Antwerp Karting, outdoor met huurkarts

Limburg
- Bilzen : Bilzer Karting
- Hasselt : Action Kart
- Lommel : Indoor Karting Lommel
- Maasmechelen : Cargo Indoorsportcentrum
- Meeuwen : Raceland Kart

Oost-Vlaanderen
- Moorsel : Indoor Karting Aalst
- Sint-Niklaas : JPR Indoorkarting

Vlaams-Brabant
- Anderlecht : Brussels Formula 1
- Groot-Bijgaarden : Brussels Kart
- Huizingen : Indoor Karting Halle-Beersel
- Machelen : First Kart'Inn
- Vorst : City Kart

West-Vlaanderen
- Kortrijk : Flanders Indoor Karting
- Poperinge : Euro Kart
- Spiere : Planet Kart Spiere