Belgische F1 sites karting

Gestart door F1Club, 23 maart 2006 - 12:49:19

« vorige - volgende »

Jasper

Ik heb nog altijd nooit een kart van dichtbij gezien. :'( :( :-\

Ramses

Ik kan niet op 1 april, maar een delegatie van F1pits zou heel leuk zijn!

Jasper, dan wordt het dringend tijd om je in te schrijven!

Doefie

Citaat van: Jasper op 23 maart 2006 - 21:14:38
Ik heb nog altijd nooit een kart van dichtbij gezien. :'( :( :-\

Dae nae wirry, ye'll get uised to it very soon ;)

Zolang ge geen schrik hebt van de snelheid gaat ge u geweldig amuseren als ge meedoet ;)

F1Club

Citaat van: schumi4ever op 23 maart 2006 - 17:41:29
Waarom kom je daar nu pas mee af :(
Ik had graag meegedaan maar we hebben al iets anders vaststaan voor die avond.
Anders graag...
normaal is het de bedoeling dat elke site dit promoot op zijn eigen forum, of zelf besluit om alleen de crew eraan te laten deelnemen... bij f1-club zijn het zowel crew als bezoekers die welkom zijn, bij f1journaal gaan geloof ik enkel crew mensen mee...

F1Club

Citaat van: Doefie op 23 maart 2006 - 20:59:55
OK, count me in. Mensen die van deze site gaan zullen me hoogstwaarschijnlijk wel tegenkomen ;)
ik had graag een bevestiging per deelname via MAIL, dit op rutger.vanhee@f1-club.be, zo ben ik zeker dat iedereen ingeschreven is. In het mailtje ook graag welke rol je speelt binnen de site (crew of bezoeker). Bedankt!

@ Jasper: doe gerust mee, is voor jong en oud, zowel ervaren als onervaren...

Doefie

Citaat van: F1Club op 23 maart 2006 - 21:59:12
Citaat van: Doefie op 23 maart 2006 - 20:59:55
OK, count me in. Mensen die van deze site gaan zullen me hoogstwaarschijnlijk wel tegenkomen ;)
ik had graag een bevestiging per deelname via MAIL, dit op rutger.vanhee@f1-club.be, zo ben ik zeker dat iedereen ingeschreven is. In het mailtje ook graag welke rol je speelt binnen de site (crew of bezoeker). Bedankt!

Was ik ook van plan ;)

Doefie

Komaan Pitters, laat ulle niet doen door de concurrentie ;) Help mij de kleuren van de Pits verdedigen...

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 23 maart 2006 - 22:44:48
Komaan Pitters, laat ulle niet doen door de concurrentie ;) Help mij de kleuren van de Pits verdedigen...
Te veraf voor mij, anders deed ik mee. Ladderzat wél. Chaos in bocht 1.

Alan Blues


Jasper

Ik heb 3 redenen om niet te gaan:
1: ik heb nog nooit gekart
2: ik heb geen vervoer
3: ik ga van dinsdag tot vrijdag naar Parijs (geweldige timing met al die betogingen en stakingen) en zal waarschijnlijk zaterdag kapot zijn

3 redenen om wel te gaan:
1: om mij te amuseren
2: om eens gekart te hebben
3: om F1Pits te verdedigen


Argument 2 van de redenen om niet te gaan weegt jammer genoeg het zwaarst door. DIe karting ligt trouwens ongeveer recht over het werk van mijn vader, maar die komt daar natuurlijk niet op een zaterdag. :)

Doefie

Citaat van: Jasper op 24 maart 2006 - 20:50:32
Ik heb 3 redenen om niet te gaan:
1: ik heb nog nooit gekart
2: ik heb geen vervoer
3: ik ga van dinsdag tot vrijdag naar Parijs (geweldige timing met al die betogingen en stakingen) en zal waarschijnlijk zaterdag kapot zijn

3 redenen om wel te gaan:
1: om mij te amuseren
2: om eens gekart te hebben
3: om F1Pits te verdedigen

Argument 2 van de redenen om niet te gaan weegt jammer genoeg het zwaarst door. DIe karting ligt trouwens ongeveer recht over het werk van mijn vader, maar die komt daar natuurlijk niet op een zaterdag. :)

Zoveel moeite dan om eens over en weer te rijden ? ;)
Reden 1 om niet te gaan kan geen kwaad, er zullen er nog wel zijn en het niveau ligt niet hoog ;)
Uiteindelijk zijn de argumenten om wel te gaan dan in de meerderheid, nee?  ;D

Jasper

Citaat van: Doefie op 25 maart 2006 - 13:11:12
Citaat van: Jasper op 24 maart 2006 - 20:50:32
Ik heb 3 redenen om niet te gaan:
1: ik heb nog nooit gekart
2: ik heb geen vervoer
3: ik ga van dinsdag tot vrijdag naar Parijs (geweldige timing met al die betogingen en stakingen) en zal waarschijnlijk zaterdag kapot zijn

3 redenen om wel te gaan:
1: om mij te amuseren
2: om eens gekart te hebben
3: om F1Pits te verdedigen

Argument 2 van de redenen om niet te gaan weegt jammer genoeg het zwaarst door. DIe karting ligt trouwens ongeveer recht over het werk van mijn vader, maar die komt daar natuurlijk niet op een zaterdag. :)

Zoveel moeite dan om eens over en weer te rijden ? ;)

Jamaar, gij kent mijn vader ni hé...

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 25 maart 2006 - 15:02:22
Citaat van: Doefie op 25 maart 2006 - 13:11:12
Citaat van: Jasper op 24 maart 2006 - 20:50:32
Ik heb 3 redenen om niet te gaan:
1: ik heb nog nooit gekart
2: ik heb geen vervoer
3: ik ga van dinsdag tot vrijdag naar Parijs (geweldige timing met al die betogingen en stakingen) en zal waarschijnlijk zaterdag kapot zijn

3 redenen om wel te gaan:
1: om mij te amuseren
2: om eens gekart te hebben
3: om F1Pits te verdedigen

Argument 2 van de redenen om niet te gaan weegt jammer genoeg het zwaarst door. DIe karting ligt trouwens ongeveer recht over het werk van mijn vader, maar die komt daar natuurlijk niet op een zaterdag. :)

Zoveel moeite dan om eens over en weer te rijden ? ;)

Jamaar, gij kent mijn vader ni hé...

Zeg dat hij meedoet!
Zeg hem dat hij het op zijn leeftijd nooit haalt van jonge rijders. Ik weet hoe iemand van die leeftijd op zo'n uitspraak reageert... ;)

Jasper

Mijn vader heeft rugproblemen, als die gaat karten komt hij er (nog) kreupel(er) weer uit. ;D

Maar in die tweede zin zit wel wat in. ;D ;D

Trouwens, ik heb dan nog niet gekart, ik heb al wel met een 4x4 gereden. Ook al plezant. :)

F1Club

mijn pa doet ook mee... inschrijven kan nog tot en met morgenavond mensen!!!