Belgische F1 sites karting

Gestart door F1Club, 23 maart 2006 - 12:49:19

« vorige - volgende »

F1Club

Twee keer per jaar wordt er een karting georganiseerd waarbij de drie Belgische F1 sites (F1 Pits, F1-Club en F1journaal) zelf eens het circuit opzoeken. Het volgende kartevenement gaat door in Antwerp Karting (Wilrijk) op zaterdag 1 april. De start is om 16.30u, dus aanwezigheid rond 16u is comfortabel. Er wordt ongeveer een uur gekart, en dit voor 36 euro. Voor info over het circuit: www.antwerpkarting.be

Niet alleen redactieleden van de sites kunnen deelnemen, ook diens bezoekers. Momenteel is F1 Pits de enige die nog niemand ingeschreven heeft, en er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Gelieve uw naam door te mailen naar rutger.vanhee@f1-club.be om in te schrijven.

Tot op het circuit!

Tim C

Ik kan niet, maar misschien dat er anderen zijn die wel kunnen langstkomen

Doefie

Als ik vervoer heb.

Voor die dat twijfelen : vorige jaar was het wel eens leuk, toen was het in Machelen en was ik als enige van F1Pits (:() daar. Nuja, heb toch mooi de eer verdedigt om vierde te eindigen op een 20tal deelnemers toen.

Alan Blues

Gek dat daar niet meer reclame om gemaakt is in het verleden... :(

Helaas kan ik niet op 1 april. Ik moet gaan eten bij RaikkonenMASTER... :)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 23 maart 2006 - 14:00:47
Gek dat daar niet meer reclame om gemaakt is in het verleden... :(

Helaas kan ik niet op 1 april. Ik moet gaan eten bij RaikkonenMASTER... :)

Vorig jaar was het enkel in de redactie rondgegaan, ik was toen de enige die wou gaan...

Alan Blues

Ik denk toch dat we een goed team moeten kunnen samenstellen met F1pits?!

Zelf zou ik niet meerijden, maar ik wil wel coach zijn... :)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 23 maart 2006 - 14:31:30
Ik denk toch dat we een goed team moeten kunnen samenstellen met F1pits?!

Zelf zou ik niet meerijden, maar ik wil wel coach zijn... :)

Wel count me in, ik ben altijd wel te vinden om te racen ;)

Alan Blues

We zouden eens een poll moeten doen om te zien wie er veel gaat karten. Ik veronderstel dat degenen die het meest gaan racen ook wel de besten zijn.

Dan kunnen we eens een ploeg samenstellen, hé?

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 23 maart 2006 - 14:58:58
We zouden eens een poll moeten doen om te zien wie er veel gaat karten. Ik veronderstel dat degenen die het meest gaan racen ook wel de besten zijn.

Dan kunnen we eens een ploeg samenstellen, hé?

Raar maar waar, soms komt er nog eens iets zinnig uit Alan :D ;D

Alan Blues

Citaat van: Doefie op 23 maart 2006 - 16:47:30
Citaat van: Alan Blues op 23 maart 2006 - 14:58:58
We zouden eens een poll moeten doen om te zien wie er veel gaat karten. Ik veronderstel dat degenen die het meest gaan racen ook wel de besten zijn.

Dan kunnen we eens een ploeg samenstellen, hé?

Raar maar waar, soms komt er nog eens iets zinnig uit Alan :D ;D

Ja, hemel, ik heb een helder moment!!!!!  :D :D :D :D

F1Club

Citaat van: Alan Blues op 23 maart 2006 - 14:58:58
We zouden eens een poll moeten doen om te zien wie er veel gaat karten. Ik veronderstel dat degenen die het meest gaan racen ook wel de besten zijn.

Dan kunnen we eens een ploeg samenstellen, hé?
ik wil er ook nog even bijzeggen dat wij GEEN profs zijn. wij karten voor het plezier, dus of je nu goed bent of niet... het gaat erom ons te amuseren (al heeft f1journaal wel enkele goeie jongens). ik had wel graag tegen eind dit weekend de deelnemerslijst afgesloten, dus niet te lang meer wachten aub :)

Alan Blues

Citaat van: F1Club op 23 maart 2006 - 17:12:25
Citaat van: Alan Blues op 23 maart 2006 - 14:58:58
We zouden eens een poll moeten doen om te zien wie er veel gaat karten. Ik veronderstel dat degenen die het meest gaan racen ook wel de besten zijn.

Dan kunnen we eens een ploeg samenstellen, hé?
ik wil er ook nog even bijzeggen dat wij GEEN profs zijn. wij karten voor het plezier, dus of je nu goed bent of niet... het gaat erom ons te amuseren (al heeft f1journaal wel enkele goeie jongens). ik had wel graag tegen eind dit weekend de deelnemerslijst afgesloten, dus niet te lang meer wachten aub :)

Natuurlijk moet dat gedaan worden om ons te amuseren. Maar als je kan winnen amuseer je je nog een beetje beter. ;)

Ik vind het alvast een tof initiatief om 'concurrerende' samen te brengen.
Samen fun maken!

schumi4ever

Waarom kom je daar nu pas mee af :(
Ik had graag meegedaan maar we hebben al iets anders vaststaan voor die avond.
Anders graag...

Doefie

Ik probeer nog vervoer te regelen ...

En ik ben ook van mening dat we een F1Pits-team moeten oprichten ;)

Doefie

OK, count me in. Mensen die van deze site gaan zullen me hoogstwaarschijnlijk wel tegenkomen ;)