Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 22:30:33
Cillissen stond groots te keepen, dat was dus geen mazzel voor Ajax, dat was kwaliteit. De lat hielp wel. Aan de andere kant: er waren toch echt kansen bij (Kazim) die er echt in moesten. Dat is geen mazzel meer, of juist pech, dat is dan echt wat anders.

Oké. Maar volgens de objectieve fan (daar hoor ik niet bij) had Feyenoord deze verdiend. Dus misschien geen mazzel maar ook niet afgedwongen door beter voetbal.

Jehoentelaar

Als objectieve fan (nou ja, voor 80% dan) zou ik zeggen dat Feyenoord wel een puntje had verdiend; de zege is moeilijk te verklaren. Dan is het wedstrijdverloop zodanig anders dat je niet weet hoe Ajax op een gelijkmaker of achterstand had gereageerd.

Kootje

Ajax was totaal niet bij machte, een zege voor Feyenoord was imo de enige terechte uitslag geweest. Maar ja ... net als F1 is ook voetbal niet altijd rechtvaardig. Neem Dordrecht-NAC vorige week waarbij Dordrecht kans na kans na kans creëerde, terwijl NAC er slechts één keer uitkwam en er met 'n 0-1 winst vandoor gaat. Compleet onterecht natuurlijk, maar helaas.

Jehoentelaar

Mwah, als je zoveel kansen nodig hebt en er nog geen bal in krijgt, vind ik het eigenlijk niet zo onterecht om dan te verliezen. Maar daarin heb ik een vrij afwijkende mening hoor ik vaak.

Perton

Tsja, da's toch ook het doel van het spel? Scoren en daarmee winnen. Dan delen wij dezelfde afwijkende mening blijkbaar.

Kootje

Zal wel iets Gronings zijn. ;)

Wings