Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

Supermariobros



Franky R.

Dit noem ik nu een tackle.... :D



[/cynische mode off]

0634

Citaat van: rafael25 op 08 mei 2011 - 21:45:32
Citaat van: rafael25 op 08 mei 2011 - 17:05:40
Weer vettel!!!!!!
Hopelijk maakt FC Twente mijn dag weer goed ::)
Fc Twente hahahhahahahahahahaa
jankooooooooooooooooooooooooooooooooooo
we hebben de beker om te drinken volgende week de schaal om te eten.hahahaha ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

gloudiesaurus

twente de beker, amsterdam de schaal ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

#65
Ze hebben er in elks toch een paar Belgen voor nodig, dus voor ons is het even wie wint  ;)

Preud'homme heeft toch al een aardig palmares op die paar jaar. 
Seizoen '06/'07 3de Belgisch kampioenschap en finalist beker van België met Standard
Seizoen '07//'08 Belgisch kampioen met Standard
Seizoen '09/'10 2de Belgisch kampioenschap en bekerwinnaar met Gent
Seizoen '10/'11 Nederlands Kampioen of 2de??? en Bekerwinnaar en Supercupwinnaar met Twente

0634

Mijn Mokumse hart kan na 7 jaar eindelijk weer trots brullen :).

Enzo

Citaat van: Jeroen op 15 mei 2011 - 18:25:47
Mijn Mokumse hart kan na 7 jaar eindelijk weer trots brullen :).

Ik heb de wedstrijd via een stream gekeken.....in het spaans.... ;D
Maar mooie pot en een verdiende overwinning voor Ajax!!  8)

JimmySPA

✯✯✯
Eindelijk zijn "we" weer eens kampioen. Heeft lang geduurd!!

Hopen dat die 3 sterren ook in de F1 komen. Alonso 2005, 2006 en 2011  ???

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Edwin90

Ik ben voor Twente (kom uit Twente :)) Ajax heeft gisteren verdiend gewonnen, ze waren beter. Maar het feest in Enschede was grandioos! De bus (open bus) had 5 uur nodig om door de menigte te komen tijdens de rondrit. Geen rellen of schade ofzo...gewoon normaal feest! Erg trots dat ik in Twente woon en dat het hier wél kan. In Amsterdam gingen de festiviteiten wel even anders hoorde ik. Erg jammer, mensen die zooi maken zijn voor mij geen supporters.

0634

Ach dat viel allemaal wel mee. De meeste gewonden vielen in het gedrang. Er waren een paar etters die wat klappen uitdeelden, maar 80000 mensen is ook wel erg veel en dan gebeurt er wel eens wat. Maar kijkend naar eerdere huldigingen is er vrij weinig gebeurt.

T.Nuvolari

Taken from HLN.be

CitaatRonaldo: "Nilis was mijn favoriete speler"

Niet sterspelers Zinédine Zidane, Romario, Luis Figo of Kaká maar onze landgenoot Luc Nilis was de favoriete voetballer waar de Braziliaanse aanvaller Ronaldo ooit mee samenspeelde. Dat heeft de drievoudige wereldvoetballer van het jaar in een interview op de Braziliaanse televisie gezegd.

"Ik heb met veel grote spelers gevoetbald", aldus de 34-jarige ex-speler. "Maar met Nilis klikte het het beste. Hij bracht me in scoringspositie en was zo genereus." Nilis en Ronaldo waren vanaf 1994 twee seizoenen lang het koningskoppel van PSV. Ronaldo scoorde in die periode 54 doelpunten in 57 duels.

De Braziliaan zette begin dit jaar een punt achter zijn carrière en mocht vorige week nog een kwartiertje zijn kunsten laten zien in het shirt van Brazilië. Hij speelde de laatste twee jaar voor Corinthians. Eerder kwam hij uit voor onder meer FC Barcelona, Inter, Real Madrid en AC Milan.

Nu gij!

Enzo


JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 16 mei 2011 - 12:19:04
Ik ben voor Twente (kom uit Twente :) ) Ajax heeft gisteren verdiend gewonnen, ze waren beter. Maar het feest in Enschede was grandioos! De bus (open bus) had 5 uur nodig om door de menigte te komen tijdens de rondrit. Geen rellen of schade ofzo...gewoon normaal feest! Erg trots dat ik in Twente woon en dat het hier wél kan. In Amsterdam gingen de festiviteiten wel even anders hoorde ik. Erg jammer, mensen die zooi maken zijn voor mij geen supporters.


Je zult nu wel balen dat Ruiz naar de UK gaat?


Iedereen in Nederland vindt het een verlies voor de Eredivisie, behalve Ajax... ;D