Karting - Special 50' dark race

Gestart door 4ever_karting, 02 januari 2006 - 20:53:15

« vorige - volgende »

4ever_karting

Eerst en vooral een gelukkig Nieuwjaar en een fijn, gezond en leuk 2006 toegewenst!

Ik wil hierbij even een post plaatsen over onze eerstvolgende kartrace: een special dark race, met een verduisterd circuit en daarbij speciale verlichting zowel op de piste als op de karts (zie affiche hieronder).



De eerste special 50' dark race met verzamelen om 21u te JPR Karting is reeds volboekt. Voor de 2e race verzamelen we een uurtje later (om 22u) en hierbij staan er nog voldoende teamplaatsen open. JPR heeft voor deze special dark race ook nieuwe verlichting aangeschaft en dus zullen we terug een uniek en plezant kartingscenario hebben. Deze special dark races houden we enkel tijdens de wintermaanden, dus nu de uitgelezen kans om dit nog mee te maken. Vanaf februari zullen er weer andere races aan bod komen.

Wij zullen geen stylo's, post-its of snoepdoosjes uitdelen om je daarbij een gelukkig jaar te wensen. Nee, geen prullen, we willen je trakteren met iets waar je wat mee kan doen. Daarom zal elke piloot die deelneemt aan de special dark race ritkaarten kunnen aankopen tegen een speciale prijs: nl. 2 x 16' karten @ 20 EUR i.p.v. 30 EUR gewone prijs of 4 x 16' karten @ 40 EUR i.p.v. 60 EUR gewone prijs.

De briefjes van 20 EUR zijn dus belangrijk en de ritkaarten worden verkocht op de avond zelf: vrijdagavond 20 januari. Als je je ritkaarten nu al wil reserveren, kan je me gerust een mailtje sturen en het gewenste aantal doorgeven. De ritkaarten zijn onbeperkt geldig en kunnen op alle tijdstippen worden gebruikt.

Beste nieuwjaarsgroeten,

Frederik

Scuderia Ferrari

Ik zie een S, een P, een A, en een M hier staan...

Ferrari 2010

Citaat van: Scuderia Ferrari op 02 januari 2006 - 22:25:22
Ik zie een S, een P, een A, en een M hier staan...
Ik zie die ook, toeval?

S  P  A  M
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

4ever_karting

Ik kom hier helemaal niks verkopen, wij zijn geen bedrijf. Dit kartinginitiatief is enkel maar gepost om mensen te informeren, net zoals er aankondigingen zijn voor een autorace, een voetbalmatch, ... Het is zeker gewoon informatief bedoeld en iedereen kan vrij kiezen of hij dit topic wil doornemen of niet. De lezers bepalen zelf of ze interesse hebben voor deze kartrace of niet.

Er worden zoveel posts geplaatst waarin iets wordt aangekondigd, waarmee ze mensen over iets willen informeren en dat is nog helemaal iets anders dan spam. Onze kartclub wil ook graag iets betekenen voor de enthousiaste en geïnteresseerde karters en daarom maken wij dit kenbaar met een informatieve post.

Met vriendelijke groeten,

Frederik

Doefie

Ja, ik zie hier ook geen spam in hoor  ???

Michel

Wat Frederik daar plaatst is inderdaad geen spam. Op het forum van mijn voormalige werkgever (  ;) ) heeft hij zijn berichten altijd mogen plaatsen en daar was nooit een probleem mee. Je moet maar eens meedoen aan zijn wedstrijden, dan zal je snel van gedacht veranderen.

Geen spam dus.

Ferrari 2010

Spam = het posten van reclame (dat is het) door een onbekende persoon (dat is hij ook, was zijn 1ste post) en ongevraagd (echt gevraagd is het niet, waarmee ik niet bedoel dat het niet welkom is).
Ik kan gerust geloven dat het niet geplaatst is met de bedoeling van te spammen of iets te verkopen enzo, en het kan wel zijn dat de wedstrijden mooi in elkaar zitten, het blijft spam.
En eigenlijk is het wel iets verkopen, want ze willen het 2de uur ook volkrijgen...

Citaat van: 4ever_karting op 03 januari 2006 - 09:20:16
Het is zeker gewoon informatief bedoeld en iedereen kan vrij kiezen of hij dit topic wil doornemen of niet.
Eeeuhm, dat betekend niet dat het geen spam kan zijn hé ;) Als jij in je mailbox reclame krijgt waar jij niet om gevraagd hebt en die in een grote massa is verzonden is dit spam, ook als je dat niet opent hoor ;) In je mailbox heb je ook de keuze of je het opent of niet. Een virus is ook nog steeds een virus als je het zelf hebt gedownload...


Maar soit, laten we het qua spam dan daar ook bij laten. Het was niet de bedoeling om te spammen veronderstel ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Als gij nu bij Andere Onderwerpen zou zetten dat er een barbeque voor een goed doel wordt georganiseerd (bijvoorbeeld), en je wilt die barbeque volkrijgen ... is geen spam he.

Ferrari 2010

Sja, weet je, spam is een redelijk moeilijk omschrijfbaar begrip, zo een dingen worden nit als spam aanzien omdat het voor het goede doel is. Ik laat het hierbij, voor mij licht het toch minstens zeer dicht bij het randje van spam. Nuja, Ramses zegt niets dus voor hem zal het goed zijn en daar zal ik me bij moeten neerleggen zeker? :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Amaai en da is hier nen autosport site. Als er al eens iemand een advertentie zet om de autosport en dan vooral kartingsport, hetgeen nog moeilijker in de kijker te plaatsen is, plaatst, is het onmiddellijk dat dit spam is. Ik denk niet dat hij het met die bedoeling heeft gedaan, maar gewoon omdat er meer mensen van die gelegenheid zouden kunne profiteren, maar als F1 het enige is dat hier telt, proficiat dan .

Jasper

Jongens, laat het gewoon zijn a.u.b., deze post moet niet afgedaan worden als spam want we zijn hier een autosportforum en het is een autosportbericht van iemand die er niet op uit is winst te maken, dus on-topic alstublieft! :)

Ramses

Ik zie dit niet als spam.

Spam zou het wel zijn moest er bv enkel een link naar de website staan, met 1 zinnetje uitleg ofzo.

4ever_karting

Ok, ik kan begrijpen dat dit voor sommigen als spam kan overkomen, maar je moet zeker ook de intentie en de kartsport op zich bekijken. Zoals sommigen al hebben aangehaald en wat ook zo is, winst maken is zeker niet de bedoeling en ook niet om die 2e race vol te krijgen. Trouwens, die dark race wordt herhaald op vraag van de piloten die reeds hebben meegereden of net die 1e keer niet konden deelnemen.

Ik doe het volledig voor de kartsport en kan jullie beloven dat er in 2006 nog races zullen volgen die nogmaals aantonen dat ik volledig voor de auto- en kartsport leef en dit met iedereen wil delen. Mochten de centen zo belangrijk zijn, zou ik allang met m'n prijzen kunnen gespeeld hebben. Heel de kartclub en de races zijn ontstaan vanuit kartersvrienden die ook houden van de auto- en motorsport.

Dus mijn excuses mocht de post jullie eerst wat overvallen hebben, het is zeker informatief bedoeld. Bedankt voor de steun en de sympathieke reacties tussendoor onder dit topic!

Groeten,

Frederik

4ever_karting

Gisteren konden we onderstaand artikel terugvinden in de Gazet Van Antwerpen. Het is een leuke waardering voor de kartclub dat  onze laatste Grand Prix race de persaandacht heeft gehaald. Dat was de special 50' dark race op zaterdag 16 december met 54 deelnemende teams.





Groeten & graag tot binnenkort,

Frederik

4ever_karting

Hey,

De special 50' dark race kende terug veel respons de voorbije weken en daarom zijn er 2 races ingelegd voor vrijdag 20 januari: een 1e race met verzamelen om 21u te JPR Karting en een 2e race met een uurtje later verzamelen, om 22u dan.

In totaal hebben we nu voorlopig 33 teams. Race 1 telt 20 teams en race 2 telt voorlopig 13 teams. Bij deze laatste race zijn er dus nog voldoende teamplaatsen open.

We hebben opnieuw een erg gevarieerd publiek van beginners, geoefende rijders en competitiekarters, dus wil ik aan iedereen vragen om de blauwe vlag (snellere rijder achter u laten voorbijgaan door buitenkant van de piste te nemen) goed op te volgen en botsingen te vermijden. Net zoals bij vorige races willen we die faire en sportieve sfeer op en naast de piste blijven behouden.

Nog enkele belangrijke praktische zaken:

1/ Daar ik voor m'n werk nu maandag 2 weken naar de US moet, kan ik er helaas zelf niet bijzijn. Ik heb dan ook goeie afspraken gemaakt met JPR en onze co-organisator Thomas Apers (0496/844.022), waardoor alles vlot en gewoon kan doorgaan.

2/ Alle teams die nog dienen te betalen (latere inschrijvingen via Thomas), kunnen dit gewoon ter plaatse doen (45 EUR/team). Er dient niet meer overgeschreven te worden.

3/ Om de organisatie en administratie voor Thomas doenlijk te houden, zullen de ritkaarten niet op 20/01 maar bij de volgende race in februari verkocht worden. Met de recente prijsverhoging die JPR heeft doorgevoerd (in lijn met de andere kartings en omwille van hogere kosten) zal deze speciale nieuwjaarsgeste beslist de moeite zijn: 2x16' karten aan 20 EUR i.p.v. 32 EUR nu of 4x16' karten aan 40 EUR i.p.v. 64 EUR nu.

De special dark races worden ook aangevuld met onze Sint-Niklase finaliste van Miss Sports Belgium 2006, Steffie Collier. Zij zal ook meerijden in een team met de 2e race, jullie een woordje brengen en vragen om haar te steunen in de verdere finale van Miss Sports Belgium 2006.

Have a great race!!!

Vele groeten & graag tot vrijdag,

Thomas - 0496/844.022
Frederik - afwezig dan

4ever Karting

http://www.4everkarting.be