Wat met Lierse ?

Gestart door Hamilton MASTER, 28 november 2005 - 23:15:32

« vorige - volgende »

JVA

Het jaarlijks spelletje van Lierse begint opnieuw. Hopelijk lukt het hun nu niet meer.... ::) ::)

Citaat
Begin maart moet de licentie van alle topklassers binnen zijn. Een club die het al jaren moeilijk heeft om op tijd te zijn met die licentie is SK Lierse. En dat is dit jaar niet anders, integendeel. De beslagrechter heeft namelijk beslist dat het kortgeding tegen ex-trainer Paul Put uitgesteld wordt tot maandag. Wat wil zeggen dat zonder akkoord van Put het de 1,275 miljoen euro van de stad niet krijgt.

Zonder dat geld is Lierse zo goed als dood en haalt het de licentie niet. Als de rechter zich maandag uitspreekt kan het nog maar op dinsdag aan het geld. Dat wil zeggen dat het dan nog één dag heeft om alle schulden aan te zuiveren, een haast onmogelijke opdracht. Het enige waar de club mee in orde is, zijn de spelerslonen. Lierse hoopt dat de commissie een uitzondering wil maken en Lierse wat extra tijd wil geven. Het wordt bang afwachten voor Lierse.

Jasper

En het ligt niet aan Lierse maar aan de stinkende put. ::)

Jasper

Citaat van: JVA op 17 december 2005 - 19:32:17Haal deze topic maar boven als het gedaan is met Lierse.

Citaat van: JVA op 25 februari 2006 - 12:57:52Het jaarlijks spelletje van Lierse begint opnieuw. Hopelijk lukt het hun nu niet meer.... ::) ::)

Jammer genoeg zullen uw wensen nog even niet vervuld worden want wij spelen ondertussen nog altijd in Eerste Klasse en het lijkt erop dat we in jaren niet meer zo gezond geweest zijn als nu.

The REAL BUTTON Freak

Alleen jammer dat ze nog maar 1 punt hebben, het is nog erg vroeg maar ik vrees dat er weer een degradatie kan inzitten dit jaar. Maar ik hoop dat het deze keer Beveren wordt.

Jasper

In Charleroi, thuis tegen Genk en bij Zulte-Waregem. Dat zijn 3 zware matchen (vooral die laatste twee) waarin we eigenlijk allerhoogstens 3 punten kunnen halen maar 1 punt de verwachting was.

The REAL BUTTON Freak

Wat Lierse op dit moment laat zien is zielig, Zulte is ook niet de ploeg die het vorig jaar nog was.

Jasper

Gelukkig dat ze bij Lierse zelf weten dat het spel niet goed is. ;)

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Jasper op 21 augustus 2006 - 16:52:48
Gelukkig dat ze bij Lierse zelf weten dat het spel niet goed is. ;)

Dat is inderdaad belangrijk, ik wens ze echt wel het beste toe, ik heb veel respect voor lierse. Maar ik vrees er echt voor.

Jasper

Als er één vechtlustige club is in België, is het Lierse. Dat hebben we vorig seizoen bewezen. Met het prachtige citaat van voorzitter Theyskens (of was het Trost?): "Het Lierse-huis davert op zijn grondvesten, maar staat nog steeds overeind!"

René Trost had niet eens verwacht om goed spel te brengen in het begin van het seizoen. Vertrouwen is er dus nog voldoende.

Jasper

Vandaag nog eens goed nieuws te melden bij Lierse. De deal met de Egyptische groep WDI is eindelijk rond. Alle schulden aan de spelers en aan de stad Lier zullen meteen worden afbetaald. Hopelijk kan er nu naar het sportieve kunnen gekeken worden.

Ik besef ook wel dat dit alweer een zakelijke overname is en dat deze investeerders hun geld ook ruim terug zullen eisen.