Een makkelijke

Gestart door Doefie, 29 september 2005 - 16:09:01

« vorige - volgende »

Doefie


Dit is een makkelijke ... en niet naar de link kijken, eerlijk spelen ;)

Juan Pablo

#1
ik zie Hill..

Edit: misschien de 2de niet zo moeilijk, maar ik ken m niet :(, is ook voor mijn tijd he  ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Hill is correct (die is makkelijk te herkennen). Maar wie is die andere persoon? ;) (niet zo moeilijk)

Schumi nr1

Ik heb toch lekker gespiekt!! :P Maar dan nog ging ik hem niet herkennen, 'k wist immers niet hoe die andere persoon er uit ziet :).

Mikacouli

Jim Clark, een van de grootste natuurlijk. Al ooit es een paar beelden van hem gezien, het moet een grote geweest zijn.

Doefie

Citaat van: Mikacouli op 29 september 2005 - 18:13:35
Jim Clark, een van de grootste natuurlijk. Al ooit es een paar beelden van hem gezien, het moet een grote geweest zijn.

Clark wordt constant door de grote namen in de Formule 1 (Murray Walker, Ecclestone, Mosley, Stewart, Prost, Brabham, ...) in de top drie van de beste Formule 1-coureurs ooit gezet, bijna op gelijke hoogte met Senna en Fangio. Jimmy Clark was de beste coureur van de jaren '60, en een van de allergrootsten ooit. Stewart zei ooit: "Eventhough he was relaxed in his car, he didn't seem to do a great effort to keep his car under control ... yet he was so increadibly fast.". Clark was de eerste die het (dan) recordaantal overwinningen van Fangio kon breken (Fangio won er 24, Clark 25). Het duurde tot en met Stewart in 1973 dat zijn record bleef staan.

Natuurlijk, elke held krijgt te maken met eenzelfde lot, in de Formule 1 is dat de dood  :'(