Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

SDG

Een review van het 500cc motorraceseizoen 1984. Met legendes als 'Fast' Freddie Spencer, wereldkampioen Eddie Lawson, Randy Mamola en een piepjonge Wayne Gardner en Wayne Rainey die net om het hoekje kwamen kijken.

T.Nuvolari

Sinister ****



One fucking scary movie. Lang geleden dat ik zo'n goeie thriller/horror heb gezien.

Fabian

Police Academy 2. Heerlijke films. Al zo vaak gezien, maar ze blijven geweldig en tijdloos!

SDG

Zonet de laatste dvd van al mijn MotoGP-reviews bekeken. Daarmee heb ik alle jaaroverzichten 500cc/MotoGP van 1983 tot 2012 en alle 250cc/125cc/Moto2/Moto3-jaaroverzichten van 2006 tot 2012 gezien - à rato van 1 dvd per week. Kan ik eindelijk iets anders gaan doen - of in een zwart gat vallen, haha...  :)

SDG

Deze week twee autosportfilmklassiekers bekeken: 'Grand Prix' en 'Le Mans'. Eigenlijk een beetje schandalig, maar ik had deze nog niet gezien.

Super Seb

World War Z, leuke effecten, matig verhaal, onbevredigend einde.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Maikel0230

De laatste die ik gezien heb was 'We where soldiers' met Mel Gibson.

Ijzersterke oorlogsfilm 8/10

Alleen jammer dat Mel Gibson soms overkomt als een 'one man army' in deze film.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

De klassieker 'Blade Runner' uit 1982 met Harrison Ford en Rutger Hauer nog eens bovengehaald.

0634


Maikel0230

Naar die prent kijk ik wel naar uit, Scorsese is dan ook een van mijn favoriete filmregisseurs en DiCaprio heeft mijn respect ook wel verdient ondertussen, van tieneridool naar keiharde oscar jager

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

DiCaprio is weergaloos, vind ik. Echt heel goed.

Arthur

Django Unchained..... Geweldige film met humor :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 26 januari 2014 - 21:53:46
Django Unchained..... Geweldige film met humor :)


Die staat ook al een tijdje op mijn lijst... 8)

Arthur

Vind ze allemaal goed van Tarantino;

- Jackie Brown
- Kill Bill 1-2
- Pulp fiction
- Inglourias Bastards

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Ik vraag me af wanneer (en of) Tarantino een keer gaat uitleggen waarom in die laatste film de titel als Basterds wordt gespeld. Hij wil dat tot op de dag van vandaag niet zeggen.