-->Voor de vechtsport-fans onder ons...

Gestart door Iceman#1, 18 juni 2005 - 19:42:06

« vorige - volgende »

Iceman#1

Mensen,

Ik wil jullie er even op wijzen dat ik net een geheel nieuw Forum op mijn site (http://www.freewebs.com/xma-freestyle/) heb geinstalleerd.

** Mocht je nog andere betrouwbare MA-fans kennen (die er dus niet op uit zijn de boel te verzieken), dan zou ik het zéér op prijs stellen als je mijn forum ook aan die mensen laat zien...
Ik vraag deze gunst van jullie omdat het best lastig is om een beginnend forum een beetje lopend te krijgen.


- Ik hoop dat ik op wat steun van jullie kant kan rekenen, alvast bedankt.

"Together we are strong"

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Iceman#1

Hoe moet ik anders leden zien te krijgen??
Ik zal toch ergens moeten vertellen over mijn forum.

"Together we are strong"


Ferrari 2010

Citaat van: Iceman#1 op 18 juni 2005 - 21:46:29
Hoe moet ik anders leden zien te krijgen??
Ik zal toch ergens moeten vertellen over mijn forum.
Heb je gelijk in, maar ik heb ook een forum, en als ik ergens o een forum zo iets ga zetten ga ik het allereerst toch vragen aan de admin. Ik weet uiteraard niet of je dat hebt gedaan, maar ik veronderstel van niet(Als het wel zo is trek ik men woorden terug). Het staat dan al wel bij andere onderwerpen, maar als elk lid een topic zou openen voor zijn forum/website  :-\ :-\ :-\ :-\ Ik weet niet hoor maar ik denk niet dat het op iets zou trekken. Je kan denk ik beter je links laten plaatsen bij pagina.nl pagina's ofzo, of zoals Tim zegt, via google.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

In je signature kan je een link voor je website plaatsen, zoals iedereen.
verder startpagina's en zoekmachines. ;)

FerrariMan

#6
Citaat van: Schumi 2005 op 18 juni 2005 - 19:59:59
spam, spam en nog eens spam  ::) ::) ::) ::)
Zever, zever en nog eens zever. Wij hebben hier geen last van omdat hij voor de allereerste keer een beetje reklame maakt voor een forum over een ander onderwerp als F1?

Die houding die er tegenwoordig op fora heerst van 'niemand mag opvallend reklame maken' (buiten het echte spammen dan) is best belachelijk.

De meesten vergeten dat ze zelf op die manier groot geworden zijn, door op enkele goeie plekken wat links te plaatsen.

Ik snap wel dat men preventief te werk wil gaan om een onderdeel van het forum proper te houden maar waarom dan niet eens een extra onderdeel toevoegen op het forum, 'websites van forummers'?

Dan heeft niemand last en kan iedereen in saaie tijden eens andere websites bekijken.
Je moet weten dat je via dit forum een hele grote groep mensen kan aanspreken.

Iceman#1

Tenminste iemand die nog een beetje respect kan opbrengen......

"Together we are strong"

Ferrari 2010

Citaat van: Iceman#1 op 19 juni 2005 - 16:40:19
Tenminste iemand die nog een beetje respect kan opbrengen......
Ik kan hier genoeg respect voor opbrengen, maar ik heb ooit een forum gekend waar er eens 1 iemand dit deed. Nu ja, dachten de moderators, 1 keer kan geen kwaad. Een paar volgden, en binnen de korste keren stond heel het deel vol met zulke topics, echt leuk om het te bezoeken was het niet meer. Het forum verloor zen vaste leden, nadien verloor het ook mij omdat er niets meer te beleven was (niet dat ik een belangrijk lid was hoor). Ik weet niet wat er van het forum is overgebleven, maar alvast niet veel vrees ik.
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 14:50:45
Ik snap wel dat men preventief te werk wil gaan om een onderdeel van het forum proper te houden maar waarom dan niet eens een extra onderdeel toevoegen op het forum, 'websites van forummers'?


Kheb al eens een PM met dit voorstel estuurd naar een van de hoofdbeheerders van dit forum, maar nooit reactie op gehad en het heeft tot op heden geen gevolg gekregen.

Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 14:50:45

De meesten vergeten dat ze zelf op die manier groot geworden zijn, door op enkele goeie plekken wat links te plaatsen.

Jah, mijn websites zijn ook groot (groter) geworden door op enkele goeie pleks links te plaatsen. Die goeie plekken zijn dan wel pagina's van pagina.nl  Op het eerste zicht denk je dat die pagina's weinig effect hebben, maar van 1 die 18000 pagevieuws per dag heeft krijg ik er toch zo een 100 tot 300 uniek per dag hoor.

Ik heb nooit zulke berichten op fora geplaatst, en als ik het al had gedaan had ik er niet speciaal een topic voor geopend. Als ik me goed herinner heeft er een tijdje geleden in een of ander subforum van dit forum ook al een topic in de aard van de deze gestaan. Toen is de inhoud van het bericht verwijderd en afgeschilderd als spam als ik me goed herinner. En als er een soortgelijke topic komt een tijdje later komt is het plots geen spam meer.



Een hint van mij:
-Meld je link aan bij verzamelpagina's, als je de goeie eruitpikt heb je direct een hoop bezoekers
-Meld je link aan bij een hele hoop doodgewone websites zoals die van jouw, al hebben deze vaak weinig bezoekers, Google kijkt nu net juist naar de hoeveelheid links hij naar jouw website terugvindt om zijn lijst te bepalen. Als jou link heel veel terug te vinden is sta je binnen de korste keren op de eerste pagina zo goed als bovenaan. En dan krijg je bakken vol bezoekers. (Hangt er wel van af hoeveel bezoekers je net wil natuurlijk, maar je kan rekenen dat als je op de eerste/tweede/derde plek bij google staat je per bezoeker die een gewone website doorstuurt al gauw nog eens ongeveern een 3-tal extra bezoekers doorkrijgt van google)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.