1000 forumleden!!

Gestart door Jasper, 11 juni 2005 - 20:47:40

« vorige - volgende »

Jasper

Beste forumvrienden, vandaag hebben we ons 1000ste forumlid mogen verwelkomen!

Dit is een mijlpaal voor deze site, want waar is de tijd dat er hier een zevental leden waren die met elkaar discussieerden, waar is de tijd van Raketman (wie zou dat nu toch zijn?), waar is het topic waarin we MrF1 verwelkomden (en het hoeveelste forumlid was hij?)?

Ons 1000ste lid luistert naar de nickname urrt, en ik wens hem dan ook van harte een toffe tijd hier op het forum toe, maar dat zal zeker wel in orde komen!

Ferrari 2010

Welkom Urrt!! Ik zag het een weekje geleden al aankomen, het bleef lang op de 996 staan. Maar we zijn er dan toch geraakt  ;D ;D
Op 3 jaar en een paar maanden tijd (van Schumi 2002 tot Schumi 2005 en een paar maanden) zijn er maar liefst exact 800 leden bijgekomen!!! :o :o :o
Dit bewijst toch wel het succes van deze website vind ik zelf. Proficiat aan alle redactieleden, en Geert en Ramses in het bijzonder, voor het opbouwen van deze prachtige webstek!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 11 juni 2005 - 20:53:53
Dit bewijst toch wel het succes van deze website vind ik zelf. Proficiat aan alle redactieleden, en Geert en Ramses in het bijzonder, voor het opbouwen van deze prachtige webstek!!

Staan niet voor niets zomaar hoog in de mediakringen hoor ;) Hebben wel wat bekendheid.
Toch wel leuk om te weten dat het werk dat we erin steken ook wel degelijk beloond wordt, en natuurlijk onze webmasters niet vergeten... :)

Jasper

Inderdaad, Geert en Ramses moeten nog maar eens zeer bedankt worden, en laten we Eric niet vergeten, die sinds het opstarten van de vorige sitelay-out al 1465 nieuwsartikelen postte, en waarschijnlijk nog een hoop voor de vorige lay-out!

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 11 juni 2005 - 21:03:14
Inderdaad, Geert en Ramses moeten nog maar eens zeer bedankt worden, en laten we Eric niet vergeten, die sinds het opstarten van de vorige sitelay-out al 1465 nieuwsartikelen postte, en waarschijnlijk nog een hoop voor de vorige lay-out!
uhum, 1465 sinds helf februari bedoel jij dus. Das dus wel "maar" 120 dagen hé. Das elke dag 10 artikkelen, geloof ik toch ff niet hoor. De meeste dagen komt F1pits daar niet aan, en ik lees meer berihten van jouw en Tim de laatste dagen moet ik zeggen. Maar dat laatste zal wel komen door de raceverslagen die jij typt. Maar Eric 10 posts per dag? Ik zou het wel willen geloven maar is toch wel iets te veel van het goeie vrees ik hoor. Wil je dat getal niet eens controleren? Op een doordeweekse dag worden er gemiddeld maar 10 gepost, en een steekproef op een paar dagen leverde het volgende resultaat:
Tim |||||||||
Eric 0
Mario |

Verspreid over 3 dagen, 1(eerste 3 nieuwsposts), 2(3de, 4de en 5de post) en 3(7de, 8ste, 9de en 10de post) Juni. Of was Eric toen op vakantie?  :-\ :-\ Ondanks dat zou 10 toch wat te veel van het goede zijn hoor
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

Jasper heeft het over de vorige layout (november 2002) die we toen in gebruik namen.

Ferrari 2010

Citaat van: Ramses op 11 juni 2005 - 21:31:38
Jasper heeft het over de vorige layout (november 2002) die we toen in gebruik namen.
ow  :-[ :-[ :-[, ik dacht al  :D.
Had daar niet aan gedacht, ik was er toen nog maar net, hoewel, had er toen toch al zo een kleine 600 posts opzitten.
Allé, proficiat Eric!!  ;) ;D ;D ;D
Kvond het getal al groot voor 4 maanden, maar dacht eerder aan perongeluk een getalletje teveel getypt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Dikke proficiat aan iedereen die aan dit succesverhaal heeft meegewerkt (en nog meedoet)  ;).
Keep up the good work.

Tim C

even leuk om te vermelden:

ik heb de kaap van de duizend berichten overschreden:
1009!

plus dan nog eens een paar voor november 2002.

Maar geweldig dat we zo aan het groeien zijn!

Supermariobros

Proficiat aan al diegenen die de site en het forum groot gebracht hebben, met 1000 forumleden ben ik er zeker van dat we het populairste F1 forum van het land hebben.  :D

Doefie

Citaat van: Supermariobros op 12 juni 2005 - 08:49:30
Proficiat aan al diegenen die de site en het forum groot gebracht hebben, met 1000 forumleden ben ik er zeker van dat we het populairste F1 forum van het land hebben.  :D

1000 ingeschreven maar uiteindelijk zijn het er maar een goeie 100 die daadwerkelijk iets posten... Jammer, maar 1000 staat wel mooi  8)

Ik heb intussen 589 :) op 2 jaartjes tijd.

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 12 juni 2005 - 11:37:51
Citaat van: Supermariobros op 12 juni 2005 - 08:49:30
Proficiat aan al diegenen die de site en het forum groot gebracht hebben, met 1000 forumleden ben ik er zeker van dat we het populairste F1 forum van het land hebben.  :D

1000 ingeschreven maar uiteindelijk zijn het er maar een goeie 100 die daadwerkelijk iets posten... Jammer, maar 1000 staat wel mooi  8)

Ik heb intussen 589 :) op 2 jaartjes tijd.

Ik heb er al 87 op anderhalve maand, toch ook niet slecht hé  ;)

Ferrari 2010

nu hebben we er 1001, ook een mooi getalletje, niet?  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

#13
De evolutie op het forum is het grootste pluspunt! (sinds 99)

Het oude forum leeft ook nog steeds,
http://www.network54.com/Forum/11652?it=40

McChouffe

Citaat van: BenedictusXVII op 12 juni 2005 - 13:38:05
De evolutie op het forum is het grootste pluspunt! (sinds 99)

Het oude forum leeft ook nog steeds,
http://www.network54.com/Forum/11652?it=40

Er staan nog wel interessante dingen op dat oude forum:

tests
April 16 1999 at 7:58 PM   Luc Verhelle 

Ik vroeg me al een tijdje af hoe het zat met de "afspraak-reglement" over de formule 1 tests nu bridgestone, als enige bandenleverancier, had gevraagd om een beperking van het aantal testdagen.
Mijn vraag betrof vooral Ferrari, hoe ze werden gecontroleerd met hun eigen circuit.
In het engelse blad "Autosport" van 8 april vond ik de oplossing.
Er is voor het seizoen een afspraak (gentlemen's agreement) gemaakt door alle teams om maximaal 50 dagen te testen. 25 Dagen op georganiseerde basis op bepaalde circuits en 25 dagen naar keuze, beiden met ondersteuning van Bridgestone.
Wat blijkt nu, Ferrari zal zich niet kunnen houden aan de "gentlemen's agreement", hadden we dit dan verwacht met een rijder als Schumacher die zich op het circuit niet gedraagt als gentleman. Ze hebben op het ogenblik bijna al hun vrije testdagen opgebruikt. Ze zouden dus heel snel beperkt zijn tot de georganiseerde testen op bepaalde circuits. En dit zullen ze niet doen. Ze beweren dat ze officiele tester zijn van Bridgestone en aldus meer mogen testen voor de ontwikkeling van de banden. McLaren is ook officiele tester maar is engels en meer gentleman.
Bridgestone beweert dat alle teams, indien ze willen, banden kunnen kopen bovenop de 200 die ze krijgen van de fabriek voor tests. Bridgestone zal geen ondersteuning geven.
Ja, Ferrari moet ongeacht alles wereldkampioen worden, maar.... McLaren.......


:)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.