Crash

Gestart door Jonas, 22 april 2005 - 21:49:47

« vorige - volgende »

Juan Pablo

jep, en je ziet naast Schumi ook nog een stukje van de Benneton van Berger

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Dat kan :D
Ik weet nog dat er toendertijd ergens een artikel verscheen met de titel Broedermoord omdat Ralf zijn broer die heftig in de strijd was om de titel er af reed en dan zei "Ik ga voor niemand opzij, zelfs niet voor mijn broer" maar MS verspeelde er wel de titel mee.  >:(

Juan Pablo

ja, geef dat maar weer de schuld  ;), hij is nog 3x uitgevallen in dat seizoen, dus is het een beetje lullig om dit incident de schuld te geven, Villeneuve is ook 5x uitgevallen in '97 dus  :P

Enneh, Schumi heeft zelf te titel verspeeld, hij staat zelfs achter Rosset in de Championschip table  ;D ;D

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Juan Pablo op 18 oktober 2005 - 11:42:26
Enneh, Schumi heeft zelf te titel verspeeld, hij staat zelfs achter Rosset in de Championschip table  ;D ;D

Ricardo Rosset ... het grotere talent dan Michaël Schumacher  ;D  :D

Michel

Ik vind uw antwoord nogal 'kinderachtig'. Jij vergelijkt een piloot die nooit voor een topteam gereden heeft met een piloot die niets anders gekend heeft dan topteams (waartoe ik Jordan in '91 ook reken). Rosset werd in zijn eerste seizoen in de F3000 2de in het kampioenschap, achter Vincenzo Sospiri, die ook ten onrechte als slechte piloot aanzien wordt.

Juan Pablo

sorry hoor, maar heb jij het jaar 97 en 98 gevolgd?  ;D ;D

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Michel

Citaat van: Juan Pablo op 18 oktober 2005 - 17:27:06
sorry hoor, maar heb jij het jaar 97 en 98 gevolgd?  ;D ;D

Ja.

Beoordeel piloten volgens wat ze in hun hele carrière gepresteerd hebben en niet volgens wat ze in de F1 gepresteerd hebben.

Juan Pablo

Citaat van: Michel op 19 oktober 2005 - 13:49:51
Citaat van: Juan Pablo op 18 oktober 2005 - 17:27:06
sorry hoor, maar heb jij het jaar 97 en 98 gevolgd?  ;D ;D

Ja.

Beoordeel piloten volgens wat ze in hun hele carrière gepresteerd hebben en niet volgens wat ze in de F1 gepresteerd hebben.

wat jij wilt joh, alleen vindt ik Rosset nog steeds niet echt een briljante rijder  ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

Citaat van: Michel op 18 oktober 2005 - 16:39:55
Ik vind uw antwoord nogal 'kinderachtig'. Jij vergelijkt een piloot die nooit voor een topteam gereden heeft met een piloot die niets anders gekend heeft dan topteams (waartoe ik Jordan in '91 ook reken). Rosset werd in zijn eerste seizoen in de F3000 2de in het kampioenschap, achter Vincenzo Sospiri, die ook ten onrechte als slechte piloot aanzien wordt.

Ja hallo, die zin was dan ook niet serieus bedoelt (zie de smileys die erachter staan ::))
Ik ken de Formule 1 waarschijnlijk even goed als jij en weet ken de carrières van zowel Schumacher, Rosset als Sospiri ook wel.

Juan Pablo

Citaat van: Michel op 19 oktober 2005 - 13:49:51
Citaat van: Juan Pablo op 18 oktober 2005 - 17:27:06
sorry hoor, maar heb jij het jaar 97 en 98 gevolgd?  ;D ;D

Ja.

Beoordeel piloten volgens wat ze in hun hele carrière gepresteerd hebben en niet volgens wat ze in de F1 gepresteerd hebben.

ik ga Rosset echt niet beoordelen in een Formule Ford als ie in een F1 heeft gereden, je moet z'n prestaties vergelijken met de besten en niet de fordjes.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Juan Pablo

Een moeilijke:



trouwens wel een heftige foto zeg!  :o
Hij zit echt met zn neus in het stuur

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Alex Zanardi in 1993 op Spa in een Lotus 107B ?? Ik weet dat Zanardi ooit een zware crash had in Eau Rouge, wat deze bocht lijkt te zijn.

Doefie

Is inderdaad Alessandro Zanardi. Senna spinde trouwens vlak na het ongeluk, net niet tegen de marshalls en het wrak aan.

Juan Pablo

Idd Zanardi (moet door mij bevestigd woren he ;) )

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.