Andere raceklassen

Gestart door Doefie, 29 maart 2005 - 13:06:14

« vorige - volgende »

Vind je het goed?

Ja
15 (83.3%)
Nee
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

JimmySPA

Citaat van: Kootje op 28 februari 2012 - 12:13:06
Kon Montoya ook zoveel aan doen hé ??

Dat klopt, maar hij ging wel erg hard. Maar er waren daarvoor al problemen met zijn auto. Trilling oid. Het ziet er ook apart uit waarom hij opeens spint. In de F1 zou je zeggen aanremmen, maar dat doen ze daar niet alleen gas terug  :P
En met Montoya moment bedoel ik weer een apart moment...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

Franky R.

Reed Juan niet over de gele lijn?
Het asfalt onder de gele lijn staat onder een geheel andere hoek, namelijk.


Let goed op tussen de 4de en 6de seconde....Vonkvorming aan de achterkant.
Daarom denk ik dat Juan te laag op de baan zat.

Kootje

Maar daarvan breekt je auto niet uit.
Wel van 'n klapband of afgebroken ophanging.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 29 februari 2012 - 14:03:29
Maar daarvan breekt je auto niet uit.
Wel van 'n klapband of afgebroken ophanging.


Hm, weet je dat zeker? Anders zou je een giga-spoor van vonken moeten zien of rookvorming van een geblokkeerde band/velg...Nu zag je slecht kort vonkvorming linksachter.




Kootje

Hoezo ??

De band klapt of er breekt iets af, Montoya verliest de macht over 't stuur, en klapt vrijwel direct in die Jet-truck.
Vonken waren er, maar alles ging zo snel dat er voor 'n vonkenregen geen tijd was.

Vind ik iig 'n logischere lezing dan jouw banking verhaal.
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen.

Fabian

Citaat van: Kootje op 29 februari 2012 - 16:05:09
Hoezo ??

De band klapt of er breekt iets af, Montoya verliest de macht over 't stuur, en klapt vrijwel direct in die Jet-truck.
Vonken waren er, maar alles ging zo snel dat er voor 'n vonkenregen geen tijd was.

Vind ik iig 'n logischere lezing dan jouw banking verhaal.
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen.


Andere camerapositie zou wat dat betreft duidelijkheid geven. Of Montoya moet zelf met een toelichting komen.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 29 februari 2012 - 16:12:04
Citaat van: Kootje op 29 februari 2012 - 16:05:09
Hoezo ??

De band klapt of er breekt iets af, Montoya verliest de macht over 't stuur, en klapt vrijwel direct in die Jet-truck.
Vonken waren er, maar alles ging zo snel dat er voor 'n vonkenregen geen tijd was.

Vind ik iig 'n logischere lezing dan jouw banking verhaal.
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen.


Andere camerapositie zou wat dat betreft duidelijkheid geven. Of Montoya moet zelf met een toelichting komen.


Bon,


Dan wachten op de verklaring van Juan Pablo... :)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 29 februari 2012 - 20:17:45
Citaat van: Fabian van Tiel op 29 februari 2012 - 16:12:04
Citaat van: Kootje op 29 februari 2012 - 16:05:09
Hoezo ??

De band klapt of er breekt iets af, Montoya verliest de macht over 't stuur, en klapt vrijwel direct in die Jet-truck.
Vonken waren er, maar alles ging zo snel dat er voor 'n vonkenregen geen tijd was.

Vind ik iig 'n logischere lezing dan jouw banking verhaal.
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen.


Andere camerapositie zou wat dat betreft duidelijkheid geven. Of Montoya moet zelf met een toelichting komen.


Bon,


Dan wachten op de verklaring van Juan Pablo... :)

Als ie een verklaring wil/durft te geven.

JimmySPA

Citaat van: Fabian van Tiel op 29 februari 2012 - 21:51:41
Citaat van: Franky R. op 29 februari 2012 - 20:17:45
Citaat van: Fabian van Tiel op 29 februari 2012 - 16:12:04
Citaat van: Kootje op 29 februari 2012 - 16:05:09
Hoezo ??

De band klapt of er breekt iets af, Montoya verliest de macht over 't stuur, en klapt vrijwel direct in die Jet-truck.
Vonken waren er, maar alles ging zo snel dat er voor 'n vonkenregen geen tijd was.

Vind ik iig 'n logischere lezing dan jouw banking verhaal.
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen.


Andere camerapositie zou wat dat betreft duidelijkheid geven. Of Montoya moet zelf met een toelichting komen.


Bon,


Dan wachten op de verklaring van Juan Pablo... :)

Als ie een verklaring wil/durft te geven.

Net als zn tennis ongeluk zeker  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE


Franky R.

Citaat van: Kootje op 29 februari 2012 - 16:05:09
Hoezo ??

De band klapt of er breekt iets af, Montoya verliest de macht over 't stuur, en klapt vrijwel direct in die Jet-truck.
Vonken waren er, maar alles ging zo snel dat er voor 'n vonkenregen geen tijd was.

Vind ik iig 'n logischere lezing dan jouw banking verhaal.
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen.

Tja, inmiddels wordt er idd. gezegd dat de ophanging stuk ging, maar ik heb mijn twijfels, want laat nou de linkerkant van een NASCAR zeer licht worden belast. Immers reed Montoya op een oval, dus hoe die ophanging of band nu zou moeten bezwijken...

Maar goed, het is gepresenteerd als de officiële reden voor diens crash.

Montoya aan het woord... http://www.latimes.com/videogallery/68425958/Sports/Video-Juan-Pablo-Montoya-talks-after-crashing-into-jet-dryer-at-Daytona-500

SDG

Aan de andere kant van de aardbol zijn de V8 Supercars dit weekend ook weer in gang geschoten met een spectaculair openingsweekend in Adelaide. Altijd leuk om nog eens een race te zien op die stratenomloop waar eertijds Formule 1-geschiedenis geschreven werd. Al snap ik nog steeds niet goed hoe de Fransman Alexandre Prémat in 's hemelsnaam in Australië verzeild geraakt is...

Franky R.

Citaat van: SDG op 04 maart 2012 - 18:01:04
Aan de andere kant van de aardbol zijn de V8 Supercars dit weekend ook weer in gang geschoten met een spectaculair openingsweekend in Adelaide. Altijd leuk om nog eens een race te zien op die stratenomloop waar eertijds Formule 1-geschiedenis geschreven werd. Al snap ik nog steeds niet goed hoe de Fransman Alexandre Prémat in 's hemelsnaam in Australië verzeild geraakt is...

Echt raar is het niet...Als je geen stoeltje meer hebt, dan moet je bereid zijn verder dan normaal over de grenzen te kijken.

SDG

Treurig nieuws uit het IRC-rallykampioenschap:

CitaatDe Brit Gareth Roberts is zaterdag om het leven gekomen bij een ongeval in de Rally van Sicilië. De 24-jarige Roberts was corijder van de Ier Craig Breen.

Breen was ongedeerd, maar voor Roberts kwam alle hulp te laat. De rally werd meteen stopgezet.

Welshman Roberts was bezig aan zijn eerste seizoen in de IRC. "We betreuren dit zware ongeval. Jammer genoeg behoort dit onze sport. We leven mee met de familie en vrienden van Gareth", zegt de IRC.

http://www.sporza.be/cm/sporza/auto_motor/rally/120616_roberts_rally_RIP


0634