Andere raceklassen

Gestart door Doefie, 29 maart 2005 - 13:06:14

« vorige - volgende »

Vind je het goed?

Ja
15 (83.3%)
Nee
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Doefie

Vinden jullie het goed om verslag te krijgen van andere raceklassen (Belgisch F.Renault, Formule 3, enz...) of zien jullie het liever niet?

Gewoon om te weten dat ik er mee voort zou doen, anders is het verloren moeite...

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 29 maart 2005 - 13:06:14
Vinden jullie het goed om verslag te krijgen van andere raceklassen (Belgisch F.Renault, Formule 3, enz...) of zien jullie het liever niet?

Gewoon om te weten dat ik er mee voort zou doen, anders is het verloren moeite...
Ja hoor, zeker de Belgische raceklassen interesseren mij. Maar het is altijd leuk om van eender welke andere raceklasse nieuws te zien te krijgen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

MS Fan

Vooral blijven doen. In de andere raceklasses valt tegenwoordig meer te beleven als in de F1... ::) :-[
A sick mind is a true delight ...

Franky R.

Ik wilde niet zomaar een nieuw topic aanmaken...Tevens gaat dit topic over andere raceklassen...
Dus bijgaand het nieuws over Nicolas Hamilton....

http://www.f1pits.net/nieuws/wereldreis_voor_hamilton/

SDG

Ik ben momenteel naast de F1 ook de Indycar Series wat aan het volgen. Volgens mij wordt deze niet langer in Europa rechtstreeks uitgezonden (zoals destijds op Eurosport het geval was) of vergis ik me? Mits wat zoekwerk kun je de race na twee dagen wel ergens op het internet vinden, maar het blijft natuurlijk wat behelpen.

JimmySPA

Op MotorsTV zie ik wel eens de race langs komen... Maar of het ook live uitgezonden wordt weet ik niet. Echt volgen doe ik het niet, wat zonde is want het is erg leuk om naar te kijken.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

T.Nuvolari

Baguette staat op een mooie 14de startplaats voor de Indy500. Niet slecht wetende dat het zijn eerste en misschien/waarschijnlijk enigste race van betekenis dit seizoen is.

SDG

Citaat van: M@rc op 23 mei 2011 - 19:32:18
Baguette staat op een mooie 14de startplaats voor de Indy500. Niet slecht wetende dat het zijn eerste en misschien/waarschijnlijk enigste race van betekenis dit seizoen is.

Voor de geïnteresseerden, hier is de volledige startgrid:

http://indycar.com/multimedia/content/42962/?hide_sidebar=true

Vier vrouwen aan de start dit jaar overigens, waarvan Simona De Silvestro weer eens de snelste was.

JimPunkRawker

is die race nog ergens te volgen of op te nemen?
helaas zend RTLGP dit niet meer uit, in het verleden met doornbos nog wel.
jammer want ik vind het eigenlijk wel een gemis, mooie klasse indycar

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

SDG

#9
Citaat van: JimPunkRawker op 24 mei 2011 - 22:25:17
is die race nog ergens te volgen of op te nemen?
helaas zend RTLGP dit niet meer uit, in het verleden met doornbos nog wel.
jammer want ik vind het eigenlijk wel een gemis, mooie klasse indycar

Volgens mij niet. Ik bekijk doorgaans alles met een paar dagen vertraging, wanneer de race ergens online te vinden is (meestal via de nieuwsgroepen).

T.Nuvolari

Heb ze vorig jaar via zo'n livestreaming website kunnen zien. Niet altijd even goede beeldkwaliteit maar kom het was live.

SDG

Citaat van: M@rc op 25 mei 2011 - 11:38:40
Heb ze vorig jaar via zo'n livestreaming website kunnen zien. Niet altijd even goede beeldkwaliteit maar kom het was live.

De videobestanden die ik met een paar dagen vertraging bekijk, zijn dan weer in full HD. Dat verzacht de pijn enigzins...

SDG

Citaat van: M@rc op 23 mei 2011 - 19:32:18
Baguette staat op een mooie 14de startplaats voor de Indy500. Niet slecht wetende dat het zijn eerste en misschien/waarschijnlijk enigste race van betekenis dit seizoen is.

Ik vind het wel altijd wat raar, zo verschillende namen op de startgrid die je tijdens de rest van het reguliere Indy-seizoen niet aantreft op de deelnemerslijst...

JimPunkRawker

iemand een idee of er een stream te vinden is voor deze race?

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

T.Nuvolari

#14
Vorig jaar heb ik de race via veetle bekeken. Zat toen 2 weken voor een cursus in Engeland in een hotel waar het aanbod TV-zenders wel heel beperkt was. Heb zo ook een aantal films en seroies kunnen volgen op die eenzame avonden.

anders ustream.tv, justin.tv, sopcast, etc...

Je kan ook hier eens een kijkje nemen wat je kan gebruiken
http://www.livearena.net/software/