Belcar New Race Festival

Gestart door Mikacouli, 21 maart 2005 - 13:15:04

« vorige - volgende »

Mikacouli

Het Belcar New Race Festival is steevast de seizoensopener voor de Mediagroup Van Dyck Belcar, Mini Challenge Cup en Formule Renault 1600. Nieuwe wagens in nieuwe kleuren die tijdens de wintermaanden ontwikkeld werden, piloen die van team zijn gewisseld en mogelijk nog moeten wennen aan hun nieuwe zitje. Het Belcar New Race Festival zorgt steeds voor het nodige spektakel.

Programma

Mediagroup Van Dyck Belcar
Formula Renault 1600
Mini Challenge Cup
Sprinters Cup Zolder


Wie gaat er dit weekend er naartoe? Ik ben van plan om dit weekend te gaan. Op zondag dan. Ben noiet echte fan van Belcar en co maar ik ga voornamelijk om foto's te nemen. Vorig jaar ook geweest en het is een mooi dagje geweest, ook perfect weer gehad toen dus hopelijk dit jaar ook.

IVY440

Ik zou willen gaan, maar mijn vader is dan pas thuis na zijn operatie en ik moet erop passen omdat ons ma heel het weekend wegmoet. Maar VRT zendt een verslag uit om 17u dus ga ik "hopelijk" de sfeer kunnen proeven. Ik hoop dat de motivatie voor dit evenement wat beter is dan voor de f1, anders haken er nog meer af.

Ramses

Timing Zondag 27 maart:
9-11u: Ontbijt
11u30: Mini Challenge Race 1
12u-15u30 Lunch
13u15-15u20 Belcar
15u40: Mini Challenge Race 2


Routebeschrijving Zolder: vanaf Brussel +/- 40 min rijden.
Vanop de Ring rond Brussel: richting Luik/Leuven; richting Leuven (E 314), richting Aaken blijven volgen, voorbij klaverblad van Lummen afrit 27 Zolder nemen, einde afrit naar links, voorbij meer rechts nemen, aanwijzingen van de officials volgen.
Ingang circuit via tunnel, onder de tunnel links meevolgen, baan blijven volgen tot u in de paddock komt. De Mini tent bevindt zich in paddock 3. Parkingkaarten zijn niet verkrijgbaar.

Kaarten:
Er zij er 100.000 gratis verspreid....

IVY440

Citaat van: Ramses op 21 maart 2005 - 18:08:11

Ingang circuit via tunnel, onder de tunnel links meevolgen, baan blijven volgen tot u in de paddock komt.

En als ze al bezig zijn, kan je net na de tunnel rechts steil de berg op en al naar het circuit gaan kijken. :wink:

Mikacouli

Citaat van: Ramses op 21 maart 2005 - 18:08:11
Timing Zondag 27 maart:
9-11u: Ontbijt
11u30: Mini Challenge Race 1
12u-15u30 Lunch
13u15-15u20 Belcar
15u40: Mini Challenge Race 2


Routebeschrijving Zolder: vanaf Brussel +/- 40 min rijden.
Vanop de Ring rond Brussel: richting Luik/Leuven; richting Leuven (E 314), richting Aaken blijven volgen, voorbij klaverblad van Lummen afrit 27 Zolder nemen, einde afrit naar links, voorbij meer rechts nemen, aanwijzingen van de officials volgen.
Ingang circuit via tunnel, onder de tunnel links meevolgen, baan blijven volgen tot u in de paddock komt. De Mini tent bevindt zich in paddock 3. Parkingkaarten zijn niet verkrijgbaar.

Kaarten:
Er zij er 100.000 gratis verspreid....

Waar zijn die tickets eigenlijk te verkrijgen. Als je ze gratis kan krijgen is het beter dat je ene paar keer 10 eur of zo moet betalen.

MS Fan

Er zijn bepaalde sites (vooral diegene waar wel wat Belcar nieuws te rapen valt) waar ge ze gratis kunt afdrukken ... :) (Wie zoekt die zal wel rap vinden)

Ik ga zondag ook kijken naar de race, daarna familiale verplictingen :-\ Misschien dat ik zaterdag ook wel es rap langsga voor de trainingen ...
A sick mind is a true delight ...

kevin

Ik ben vandaag al eens een kijkje gaan nemen op Circuit Zolder. De Corvette C5R was weer in goede doen. Pole Positiion op 1,144 seconden gevolgd door de GLPK Viper.

Als de Corvette dit seizoen wat betrouwbaarder is dan vorig seizoen, zal hij wel het kampioenschap winnen.

Ik zal morgen vanaf de middag aanwezig zijn op het New Race Festival. Eventueel na de races afspreken in Wheels (thema café op Circuit Zolder).

P.S.: Vandaag kon je ook nog vrijkaarten bemachtigen in race-administratie (waar je de uitslagen, timing,... kan halen).

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!