Dakar verslaggeving

Gestart door DerMika, 11 januari 2005 - 21:03:32

« vorige - volgende »

DerMika

één opmerking: ik lees bijna niets over de belgen en ben eerlijk gezegd niet geinteresseerd in de nederlanders. Is er dan werkelijk zo weinig te melden over de belgen?
The Dude abides

The Iceman

Kijk elke avond om 22:30 naar Eurosport, leuk verslag van de afgelopen dag, één probleem echter, meestal geen Belgennieuws.  :cry:

Martin

Citaat van: DerMikaéén opmerking: ik lees bijna niets over de belgen en ben eerlijk gezegd niet geinteresseerd in de nederlanders. Is er dan werkelijk zo weinig te melden over de belgen?

Ik lees alleen een tweetal Nederlandse kranten.
Voor de Belgen in de uitslag moet je een ander redactielid aanschrijven.
Daar staat niets over in de Nederlandse persberichten.
Sorry.

DerMika

Wel ik vind, ofwel breng je (als redactie, niet persoonlijk op jou Martin) het Dakar-nieuws zowel voor belgen als voor nederlanders, ofwel helemaal niet.
The Dude abides

Eric

effe naar andere autosport verplaatsen  :wink:

Raikkie

Ik heb hier persoonlijk geen problemen mee, ik lees het nieuws over de Dakar en de Belgjes (waar er al niet veel meer van overblijven) wel op een andere site. Op F1Pits kom ik voor F1-nieuws  :wink:

Martin

Citaat van: DerMikaWel ik vind, ofwel breng je (als redactie, niet persoonlijk op jou Martin) het Dakar-nieuws zowel voor belgen als voor nederlanders, ofwel helemaal niet.

Dan doe ik de Nederlanders weer tekort.
Ik zie het ook echt niet als persoonlijk.
Maar je landgenoten van de redactie plaatsen maar weinig tot niets over de Belgen.
Ik wel over mijn landgenoten.
Schrijven de dagbladen er wel iets over bij mijn zuiderburen?

Bjorn

Vroeger stond ik daar voor in maar het is allemaal teveel werk voor mij. Spijtig dat het niet overgenomen werd. Las net in de krant dat er twee Belgen dood zijn in de Dakar-rally...  :(
De Mens: In Het Gras![/color]

bluelite

Citaat van: Martin
Citaat van: DerMikaWel ik vind, ofwel breng je (als redactie, niet persoonlijk op jou Martin) het Dakar-nieuws zowel voor belgen als voor nederlanders, ofwel helemaal niet.

Dan doe ik de Nederlanders weer tekort.
Ik zie het ook echt niet als persoonlijk.
Maar je landgenoten van de redactie plaatsen maar weinig tot niets over de Belgen.
Ik wel over mijn landgenoten.
Schrijven de dagbladen er wel iets over bij mijn zuiderburen?

Ik ga er eigenlijk mee akkoord dat ook de Belgen iets meer aan bod mochten komen in de verslaggeving. Als ik me niet vergis staat er bij het laatste bericht (met de stand) geen enkele Belg tussen. De nederlanders staan er daarentegen wel bij. Ook al kijk je enkel in een Nederlandse krant, het is toch geen moeite om er ook ff de officiële site van de dakar bij te halen voor die standen?

Martin

Ja je hebt een punt.
Ga kijken of ik dat kan aanpassen.
Al blijf ik erbij dat een Belg dit had moeten plaatsen.

Nope, no can do.
Alleen de top 5 gevonden.

DerMika

zeer spijtig. toch bedankt om het na te kijken martin
The Dude abides