Krijg nou wat

Gestart door Luca, 19 september 2004 - 20:08:33

« vorige - volgende »

Luca

FC Utrecht speelt met Feyenoord.

Maar wie is de scheids?
Allaerts, een Belg.
Moet niet gekker worden.
Het is trouwens 0 - 3 geworden.
Yes.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

JVA

Heeft de scheids het weer gedaan??

PS: Belgen fluiten in Nederland, Nederlanders fluiten in België om meer ervaring op te doen...

eppie

Laat ik dan ff zeggen dat een verdediger van Lierse een schot op doel stopte met de hand.Raar is dat de nederlandse scheidsrechter wel een penalty fluit maar het handspel niet bestraft met een rode kaart.Wordt dat daarginds anders gedaan of is dit een grote fout?

Luca

De Belgische arbiter Paul Allaerts genoot gisteren van de bijzondere sfeer in de Kuip. Hij leidde het duel tussen Feyenoord en FC Utrecht en was onder de indruk van het publiek. ,,Veertigduizend man op de tribune, dat ben ik in België niet gewend.''

De 40-jarige arbiter voelde de druk van het publiek. Hij was vooraf ingelicht dat de wedstrijd direct gestaakt moest worden bij kwetsende of discriminerende spreekkoren. ,,Ik wist wat me te doen stond. Ik heb er rekening mee gehouden, maar alles bleef binnen de perken.

,,Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de spelers, daar heb je de hele wedstrijd mee te maken'', zei Allaerts. De wedstrijd tussen Feyenoord en FC Utrecht stond geheel onder Belgische leiding. Ook de twee assistenten en de vierde official kwamen uit België.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.