Roland Garros

Gestart door Bjorn, 23 maart 2004 - 19:10:45

« vorige - volgende »

Bjorn

Het is zover, vanaf gisteren kunnen de 'niet-Fransen' tickets bestellen voor het tweede Grand Slam. Ik heb m'n tickets besteld. Echt zielig dat eerst gans Frankrijk mag bestellen waardoor de beste tickets al 'Sold out' zijn...  :roll:
Maar er eens bijlopen is een unieke ervaring. Zo bekwam ik mijn eerste handtekening van een Formule 1 coureur, namelijk Olivier Panis... En dat waar er niet anders dan tennis te beleven valt. Wie gaat er ook?
De Mens: In Het Gras![/color]

Raikkonen MASTER

Je gaat verbaasd zijn hoeveel afstand er is tussen de bal en het net :)

Op televisie lijkt het allemaal een 20-tal centimeter, in het echt kan het tot ruim 2 meter boven het net gebeuren, dit door de topspin die de bal meekrijgt.

Ik ga jammer genoeg niet :(

Bjorn

Citaat van: Raikkonen MASTERJe gaat verbaasd zijn hoeveel afstand er is tussen de bal en het net :)

Op televisie lijkt het allemaal een 20-tal centimeter, in het echt kan het tot ruim 2 meter boven het net gebeuren, dit door de topspin die de bal meekrijgt.

Ik ga jammer genoeg niet :(

Ik denk het niet, want ik speel zelf tennis.  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

brechtie

Citaat van: BjornIk heb m'n tickets besteld. Echt zielig dat eerst gans Frankrijk mag bestellen waardoor de beste tickets al 'Sold out' zijn...  :roll:
Euh...kga zowat alle matchen op Tv volgen.
Kben ook verrast dat de fransen in vvk mogen kopen en de buitenlanders add bij wijze van spreken...  :cry:  :x
Seizoen 9, Race 4: G4d-G4d-G4d
Seizoen 12: G3e-G3e-G3e (test-s.14)-G3e-G3e
Seizoen 16: G2a
Seizoen 17: G1
Seizoen 18: G1
-- Retired --

The REAL BUTTON Freak

Net zoals de soap rond de werelbeker van '98. Daar kregen de Fransen ook huntickets en bleken er te weinig voor de andere landen. Zoals bv voor Belgiƫ, niet dat het veel uitmaakte want na drie matchen hadden onze jongens al last van heimwee.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Raikkonen MASTERJe gaat verbaasd zijn hoeveel afstand er is tussen de bal en het net :)

Op televisie lijkt het allemaal een 20-tal centimeter, in het echt kan het tot ruim 2 meter boven het net gebeuren, dit door de topspin die de bal meekrijgt.

Ik ga jammer genoeg niet :(

Ik denk het niet, want ik speel zelf tennis.  :wink:

Same here :)
Welk klassement? Of puur recreatief?
Ik nooit echt competitie gespeeld. Wel de training gevolgd, maar gespeeld niet :lol: meestal te weinig tijd :(

Bjorn

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Bjorn
Citaat van: Raikkonen MASTERJe gaat verbaasd zijn hoeveel afstand er is tussen de bal en het net :)

Op televisie lijkt het allemaal een 20-tal centimeter, in het echt kan het tot ruim 2 meter boven het net gebeuren, dit door de topspin die de bal meekrijgt.

Ik ga jammer genoeg niet :(

Ik denk het niet, want ik speel zelf tennis.  :wink:

Same here :)
Welk klassement? Of puur recreatief?
Ik nooit echt competitie gespeeld. Wel de training gevolgd, maar gespeeld niet :lol: meestal te weinig tijd :(

Puur recreatief. Ik heb eens enkele wedstrijden gespeeld maar steeds in de eerste ronde eruit. Toen zag ik dat ik veel meer zou moeten trainen en dat wil/wilde ik niet.  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]