Met welke wagen rij jij?

Started by Ramses, 28 February 2004 - 11:41:12

Previous topic - Next topic

Mickey

Heel gaaf, maar vooral bij een ander vind ik. ;) Ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld dat ik het met zo'n auto zou durven.

Heb zelf een tijdje gespeeld met de gedachte om de Spider van rond 1990 te kopen, (net wat betrouwbaarder) maar geen stalling nabij huis en de prijzen stegen als een malle enkele jaren geleden. Toch maar vanaf gezien. Al houdt de gedachte van een ouder cabriootje erbij me nog weleens bezig. Alleen is het bij mij meestal; het bezit van de zaak...

Wings

Hmm, het is er dit jaar niet van gekomen om een andere auto aan te schaffen dus ik rijd nog een jaar door met mijn Audi. Geen straf hoor, Overigens is bij mijn werkgever een CLA vrijgekomen met alles erop en eraan maar dan wordt de bijtelling wel erg hoog.

Zoiets, maar dan in het donkergrijs:

Wings

Heb in een A-Klasse proefgereden afgelopen jaar maar moet zeggen dat ondanks dat ik de Mercedes qua design fraaier vond dan de Audi ik de Audi iets dynamischer vind. Is net wat verfijnder, iets sportievere inborst, stuurt prettiger. 

Wings

Nu nog een MINI 5-deurs Dalston-uitvoering. Zoiets maar dan in een grijs-champagne metalliek lak en geblindeerde ramen achter.