Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Wings

The story ends...!

Het is gelukt. Eindelijk. Na wederom twee verkeerde handelingen van de dealer in de offerte en dus een verkeerde invoer van de leasemaatschappij is het gelukt. En de inzet wordt beloond want ik ben dadelijk de enige die een Audi A3 Advance Sport, model 2019 met 30 TDI motor bezit met DSG-bak. De auto is officieel niet leverbaar omdat Audi de automaat met 30 TDI uit de schappen heeft gehaald tot nader order. De nieuwe versies zijn enkel in handbak te bestellen via de geijkte route. Ons is het gelukt hier vanaf te wijken, in samenwerking met Pon. Nu is het wachten op de goedkeuringen, maar dat betreft slechts een formaliteit. 







Mickey

Leuk om een one off te rijden! Ben allergisch voor getinte ramen, maar verder fraai hoor! Enjoy!

Jammer dat Audi op die onduidelijke motoraanduidingen over is gegaan trouwens.

Sabai

Mooie auto wel jammer van de kleur  :)

Van Wijk

Mooie auto Wings, veel veilige km's gewenst !

Wings

Citaat van: Sabai op 25 mei 2019 - 12:22:32
Mooie auto wel jammer van de kleur  :)

De kleur is een dingetje, heb getwijfeld tussen de kleur die ik nu heb en blauw. Zie onderstaand fimpje. Op het eerste oog wat dynamischer en sportiever maar ook opvallender, sneller op uit gekeken en onderhoudsgevoelig. Uiteindelijk voor de gulden middenweg gekozen. Overigens is de kleur in het écht wel héél gaaf hoor. Het heet Daytonagrey. De kleur heeft meer metallic delen en een pareleffect. Het effect is moeilijk om op foto te zetten, komt niet tot zijn recht, maar in het eggie wel supergaaf hoor.

http://www.youtube.com/watch?v=S0nn7CXmflk]

Wings


Wings

Citaat van: Mickey op 25 mei 2019 - 12:19:11
Leuk om een one off te rijden! Ben allergisch voor getinte ramen, maar verder fraai hoor! Enjoy!

Het leuke is, als ik het model wil opzoeken dan kan dat gewoon niet. De A3 hatchback Advance Sport is niet in 30 TDI met S-tronic te bestellen, alleen met handbak. Check Autoweek maar. De 35 TDI weer wel. Met een idiote meerprijs van 8.000 euro.

CitaatJammer dat Audi op die onduidelijke motoraanduidingen over is gegaan trouwens.

Dat laatste boeit me niet zo. Als je het een keer gelezen hebt, weet je het.

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 22 april 2019 - 16:34:08
Afgelopen vrijdag reed ik een dag met deze wagen:



Natuurlijk ben ik zo vrij geweest er ook een artikeltje van te maken  :D

https://www.gppits.net/nieuws/special_per_porsche_door_midden_nederland/


NICE!
Dat heb ik dan gemist...Sinds kort eigenaar van een Toyota Aygo!
Minimalistisch, maar een hele sprong als je uit een 1992 Polo komt...

C.G. de Beaufort

Ik heb een Chevrolet...

Matiz, Ace.  8)


Ik heb'm gekocht met een vriendin. Bouwjaar 2008. Op he ogenblik heb ik de voorbanden vervangen en uitgelijnd, nieuwe remmen gemonteerd, bouchiekabels vervangen (de auto stotterde),  kentekenplaat vervangen en de deur gerepareerd. Volgend jaar ga ik'm wegdoen en koop ik een andere auto. Ik heb nu een diagnose apparatuur gekocht, een Vincent iEasy300Pro.

Btw, ik moet nog doen :

- schokbrekers achterzijde vervangen
- motorolie, versnellingsbak olie
- oliefilter
- luchtfilter
- motorkap overspuiten (hier en daar zitten rare punten i/d kap)

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Rij alweer een tijdje met deze proletenbak:


Mickey

Citaat van: C.G. de Beaufort op 24 april 2020 - 11:11:16
Ik heb een Chevrolet...

Matiz, Ace.  8)


Ik heb'm gekocht met een vriendin. Bouwjaar 2008. Op he ogenblik heb ik de voorbanden vervangen en uitgelijnd, nieuwe remmen gemonteerd, bouchiekabels vervangen (de auto stotterde),  kentekenplaat vervangen en de deur gerepareerd. Volgend jaar ga ik'm wegdoen en koop ik een andere auto. Ik heb nu een diagnose apparatuur gekocht, een Vincent iEasy300Pro.

Btw, ik moet nog doen :

- schokbrekers achterzijde vervangen
- motorolie, versnellingsbak olie
- oliefilter
- luchtfilter
- motorkap overspuiten (hier en daar zitten rare punten i/d kap)

Groet,

C.G. de Beaufort

Waarom nog zoveel doen als je er volgend jaar vanaf wil?

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 26 april 2020 - 19:20:56
Citaat van: C.G. de Beaufort op 24 april 2020 - 11:11:16
Ik heb een Chevrolet...

Matiz, Ace.  8)


Ik heb'm gekocht met een vriendin. Bouwjaar 2008. Op he ogenblik heb ik de voorbanden vervangen en uitgelijnd, nieuwe remmen gemonteerd, bouchiekabels vervangen (de auto stotterde),  kentekenplaat vervangen en de deur gerepareerd. Volgend jaar ga ik'm wegdoen en koop ik een andere auto. Ik heb nu een diagnose apparatuur gekocht, een Vincent iEasy300Pro.

Btw, ik moet nog doen :

- schokbrekers achterzijde vervangen
- motorolie, versnellingsbak olie
- oliefilter
- luchtfilter
- motorkap overspuiten (hier en daar zitten rare punten i/d kap)

Groet,

C.G. de Beaufort

Waarom nog zoveel doen als je er volgend jaar vanaf wil?

Ach, dat is een economische opportuniteit. Deze heeft net 80000 km gelopen en is goedkoop aangeschaft en ik wil deze in orde maken. Alle bonnen bewaar ik en volgend jaar een natuurlijk een nieuwe auto. Alleen, ik weet nog niet welke.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Oké! :)

Weet wel dat je economisch gezien het beste alleen het strikt noodzakelijke onderhoud moet verrichten hè.

Motorkap overspuiten kost waarschijnlijk meer dan de waardestijging van het voertuig door deze werkzaamheden. Schokbrekers idem.

Just my 2 cents.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 28 april 2020 - 16:08:05
Oké! :)

Weet wel dat je economisch gezien het beste alleen het strikt noodzakelijke onderhoud moet verrichten hè.

Motorkap overspuiten kost waarschijnlijk meer dan de waardestijging van het voertuig door deze werkzaamheden. Schokbrekers idem.

Just my 2 cents.

Dat doe ik zelf. Vandaar de weinige kosten.

Groet,

C.G. de Beaufort


BMW.WilliamsF1

Sinds november heb ik deze:



Seat Leon FR 1.4 TSI met 150 PK en automaat voor de luie mens :D