Arbiter Collina stopt in 2005

Gestart door Martin, 19 januari 2004 - 21:06:55

« vorige - volgende »

Martin

Tot zijn eigen spijt stopt de Italiaanse scheidsrechter Pierluigi Collina in 2005 met het leiden van voetbalwedstrijden. De beroemde kale arbiter, in het veld vaak met strenge blik, wordt in dat jaar 45 en is daardoor gedwongen te stoppen met fluiten.



"In juni 2005 word ik 45 en zal ik helaas moeten ophouden, zoals de reglementen voorschrijven", zei de Italiaan die in 2002 de WK-finale tussen Braziliƫ en Duitsland leidde. "Ik weet dat sommige voetballers op hoge leeftijd nog altijd uitstekend presteren, maar wij arbiters zijn gebonden aan de regels. Ik heb geen keus."

Lender

vind het wel jammer. Ik zag hem graag fluiten. En dan kan ie iedereen vermoorden met die ijskoude blik :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Racegirl

Ik vind het ook spijtig, wat een rare 'discriminerende' regel!
Bij vacatures voor andere jobs is leeftijdsdiscriminatie verboden!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Alan Blues

Groot verlies voor het voetbal.  :(

Doefie

Enorm spijtig. De beste scheidsrechter van allen stopt er volgend jaar mee  :( Zijn fouten waren op 1 hand te tellen de afgelopen jaren (toch dat ik gezien heb).

razzle_dazzle

Citaat van: DoefieF1Enorm spijtig. De beste scheidsrechter van allen stopt er volgend jaar mee  :( Zijn fouten waren op 1 hand te tellen de afgelopen jaren (toch dat ik gezien heb).

Wel enorm spijtig dat hij juist die fout tegen ons maakte dan  :(

FerrariMan

Er zal wel een aanpassing aan het reglement komen als Collina top kan blijven.

Martin

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: DoefieF1Enorm spijtig. De beste scheidsrechter van allen stopt er volgend jaar mee  :( Zijn fouten waren op 1 hand te tellen de afgelopen jaren (toch dat ik gezien heb).

Wel enorm spijtig dat hij juist die fout tegen ons maakte dan  :(

Wat gebeurde er?
Ik volg het voetbal niet echt, maar plaats hier voor jullie reacties.  :lol:

razzle_dazzle

Citaat van: Martin
Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: DoefieF1Enorm spijtig. De beste scheidsrechter van allen stopt er volgend jaar mee  :( Zijn fouten waren op 1 hand te tellen de afgelopen jaren (toch dat ik gezien heb).

Wel enorm spijtig dat hij juist die fout tegen ons maakte dan  :(

Wat gebeurde er?
Ik volg het voetbal niet echt, maar plaats hier voor jullie reacties.  :lol:

Levensbelangrijke match voor de Rode Duivels...stand 2-2...paar minuten voor tijd kan Mpenza zich doorzetten tot in de backlijn, hij wordt duidelijk neergemaaid door een Bulgaar: ongetwijfeld een penalty...iedereen had het gezien...behalve Collina :(. Gevolg Belgie moest hopen dat Kroatie of Bulgarije punten lieten liggen om zich te kwalificeren voor het Europees Kampioenschap in Portugal. Meer nog indien we die match hadden gewonnen waren we groepswinnaar geworden :(.

Maarja dat is weer een als dit als dat verhaal...Collina blijft een topref en hopelijk kan hij nog enkele jaren doorgaan :wink:

Alan Blues

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: Martin
Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: DoefieF1Enorm spijtig. De beste scheidsrechter van allen stopt er volgend jaar mee  :( Zijn fouten waren op 1 hand te tellen de afgelopen jaren (toch dat ik gezien heb).

Wel enorm spijtig dat hij juist die fout tegen ons maakte dan  :(

Wat gebeurde er?
Ik volg het voetbal niet echt, maar plaats hier voor jullie reacties.  :lol:

Levensbelangrijke match voor de Rode Duivels...stand 2-2...paar minuten voor tijd kan Mpenza zich doorzetten tot in de backlijn, hij wordt duidelijk neergemaaid door een Bulgaar: ongetwijfeld een penalty...iedereen had het gezien...behalve Collina :(. Gevolg Belgie moest hopen dat Kroatie of Bulgarije punten lieten liggen om zich te kwalificeren voor het Europees Kampioenschap in Portugal. Meer nog indien we die match hadden gewonnen waren we groepswinnaar geworden :(.

Maarja dat is weer een als dit als dat verhaal...Collina blijft een topref en hopelijk kan hij nog enkele jaren doorgaan :wink:

Tja, die penalty hebben we niet gekregen. Maar hij had wel omgezet kunnen worden, wat niet elk nationaal team kan zeggen... ;)

Doefie

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: Martin
Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: DoefieF1Enorm spijtig. De beste scheidsrechter van allen stopt er volgend jaar mee  :( Zijn fouten waren op 1 hand te tellen de afgelopen jaren (toch dat ik gezien heb).

Wel enorm spijtig dat hij juist die fout tegen ons maakte dan  :(

Wat gebeurde er?
Ik volg het voetbal niet echt, maar plaats hier voor jullie reacties.  :lol:

Levensbelangrijke match voor de Rode Duivels...stand 2-2...paar minuten voor tijd kan Mpenza zich doorzetten tot in de backlijn, hij wordt duidelijk neergemaaid door een Bulgaar: ongetwijfeld een penalty...iedereen had het gezien...behalve Collina :(. Gevolg Belgie moest hopen dat Kroatie of Bulgarije punten lieten liggen om zich te kwalificeren voor het Europees Kampioenschap in Portugal. Meer nog indien we die match hadden gewonnen waren we groepswinnaar geworden :(.

Maarja dat is weer een als dit als dat verhaal...Collina blijft een topref en hopelijk kan hij nog enkele jaren doorgaan :wink:

Tja, die penalty hebben we niet gekregen. Maar hij had wel omgezet kunnen worden, wat niet elk nationaal team kan zeggen... ;)

:lol:  :lol: Tja, en dan te zegge da ze er nog zo hard op oefenen...

JimPunkRawker

en wat dacht je van de roode kaart van kluivert. volgens mij ook tegen de belgen :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

razzle_dazzle

Citaat van: jimpunkrawkeren wat dacht je van de roode kaart van kluivert. volgens mij ook tegen de belgen :roll:

Tja wat zijn eigen fout e, hij gaf wel degelijk een duw en Staelens liet zich voor dood vallen. Slim gespeeld  :wink:. That's football