als laatste starten

Gestart door eppie, 10 januari 2004 - 02:09:30

« vorige - volgende »

eppie

In Barcelona 2003 had Kimi Raikkonen,de leider in het kampioenschap,zich als laatste gekwalificeerd.Wie was de vorige leider in het kampioenschap die zich als laatste had gekwalificeerd?In wat reed hij en waar en wanneer was dat?

Martin

Deze weet ik echt niet.
Dacht aan Rosberg maar kon niets vinden.

eppie

Citaat van: MartinDeze weet ik echt niet.
Dacht aan Rosberg maar kon niets vinden.
Wat krijgen we nu?Martin die een vraag niet weet.Het is niet Rosberg.Als je het niet vindt hoop ik dat je vannacht kunt slapen. :wink:

McChouffe

Ik ga een pure gok doen: Hakkinen in een McLaren. Maar vraag niet waar en wanneer.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

eppie


Martin

Dit was een goeie schiftingsvraag voor de KerstKwis geweest. :lol:

Rippie

Nelson Piquet in een Brabham ergens in 1982?
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

eppie


eppie

Citaat van: MartinDit was een goeie schiftingsvraag voor de KerstKwis geweest.  :D

Met wat geluk kun je ze volgend jaar nog gebruiken. :wink:

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

eppie

WebMachine,ik denk niet dat je het zo zal kunnen opnoemen want ik denk niet dat je die race gezien hebt.

Doefie

Emmerson Fittipaldi, McLaren-Ford, Grand Prix van Spanje 1975.
Stond tot dan toe op kop van het klassement en kwalificeerde zich als 26ste op 46.8 van de pole-positie, in handen van Niki Lauda.

eppie

en dat is wel helemaal juist.

Doefie

Joepie  :lol:

Eigelijk puur geluk dat ik dat tegenkwam, op een wilde gok 1975 genomen...de wk-leider zijn races afgelopen en bleek in Spanje zo te zijn  :D

McChouffe

Eppie, ziet ge nu dat wilde gokken tot de oplossing leiden :lol:  :lol:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.