Kim niet naar Olympische Spelen

Gestart door Bjorn, 05 december 2003 - 08:24:26

« vorige - volgende »

Bjorn

Vreemd dat het hier nog niet vermeld stond. Ik vind het eigenlijk wel een beetje zielig. Ik heb eerder het gevoel dat ze er geen zin in heeft dan dat het om een sponsor kwestie zou gaan... In dat geval moet ze eerlijk zijn.

Ik respecteer haar keuze maar vind het een doodzonde. Een unieke kans voor Justine? Wat denken jullie?
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Simpel...pa Clijsters moeit hem teveel met de geldzaken van zijn verwende dochter...
De beslissing van Clijsters is pure bullsh*t...ik geloof niet dat haar huidige sponsor er een zaak zou van maken moest ze aan de spelen meedoen met kleding van een ander merk...

De Clijster clan ziet nu eenmaal graag de kleur van het geld hé :twisted:

Bjorn

Citaat van: ericSimpel...pa Clijsters moeit hem teveel met de geldzaken van zijn verwende dochter...
De beslissing van Clijsters is pure bullsh*t...ik geloof niet dat haar huidige sponsor er een zaak zou van maken moest ze aan de spelen meedoen met kleding van een ander merk...

De Clijster clan ziet nu eenmaal graag de kleur van het geld hé :twisted:

Sterker zelfs, die sponsor heeft al meermaals gezegd dat ze er geen zaak zouden van maken. Daarom dat ik Kim en entourage niet goed begrijp... Ze kan héél sympathiek zijn, maar dit kan er voor mij niet echt door!  :roll:
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: Bjorn
Citaat van: ericSimpel...pa Clijsters moeit hem teveel met de geldzaken van zijn verwende dochter...
De beslissing van Clijsters is pure bullsh*t...ik geloof niet dat haar huidige sponsor er een zaak zou van maken moest ze aan de spelen meedoen met kleding van een ander merk...

De Clijster clan ziet nu eenmaal graag de kleur van het geld hé :twisted:

Sterker zelfs, die sponsor heeft al meermaals gezegd dat ze er geen zaak zouden van maken. Daarom dat ik Kim en entourage niet goed begrijp... Ze kan héél sympathiek zijn, maar dit kan er voor mij niet echt door!  :roll:

money makes the world turn around...

Bruno

Citaat van: eric
Citaat van: Bjorn
Citaat van: ericSimpel...pa Clijsters moeit hem teveel met de geldzaken van zijn verwende dochter...
De beslissing van Clijsters is pure bullsh*t...ik geloof niet dat haar huidige sponsor er een zaak zou van maken moest ze aan de spelen meedoen met kleding van een ander merk...

De Clijster clan ziet nu eenmaal graag de kleur van het geld hé :twisted:

Sterker zelfs, die sponsor heeft al meermaals gezegd dat ze er geen zaak zouden van maken. Daarom dat ik Kim en entourage niet goed begrijp... Ze kan héél sympathiek zijn, maar dit kan er voor mij niet echt door!  :roll:

money makes the world turn around...

Het zelfde idee hierzo.

Ik denk dat Kim er binnen enkele jaren wel ns serieus spijt van zou kunnen krijgen als ze nu niet zou gaan.

Als ze nu nog de 1 of andere prijs van sportverdienste zou krijgen binnen het volgende halfjaar dan vrees ik ervoor dat er hier en daar toch wat awoert geroep gaat komen.
Zeker nu dat toch wel duidelijk is dat het bij hen meer over het geld dan over de sport gaat.  :cry:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jean Todt

K vind dat Kim groot gelijk heeft, het is totaal idioot dat iedereen in Adidas zou moeten spelen, ga da in de grote landen eens verkopen?  Ge zult rap terug zijn.

Fila was trouwens helemaal niet akkoord dat Kim in Adidas zou spelen.

Maar ze gaat niet en daarmee uit.

Justin zal niet veel kans maken op de finale.

Schumi nr1

Citaat van: Jean TodtK vind dat Kim groot gelijk heeft, het is totaal idioot dat iedereen in Adidas zou moeten spelen, ga da in de grote landen eens verkopen?  Ge zult rap terug zijn.

Fila was trouwens helemaal niet akkoord dat Kim in Adidas zou spelen.

Maar ze gaat niet en daarmee uit.

Justin zal niet veel kans maken op de finale.

Dit vind ik ook. Waarom heeft Fila al die zware investeringen gedaan in Kim? Toch niet omdat ze met een Adidas outfit en een eventuele medaille op een foto zou prijken en dit in media over de ganse wereld. Het BOIC vindt het blijkbaar van zelfsprekend dat er zal gespeeld worden in een sponsor naar hun keuze. De enige die er volgens mij winst uitmaakt en nu misschien volgens afspraken in het contract de hoop geld ziet slinken door Kim's afwezigheid is het BOIC.

Bruno

Citaat van: Jean TodtK vind dat Kim groot gelijk heeft, het is totaal idioot dat iedereen in Adidas zou moeten spelen, ga da in de grote landen eens verkopen?  Ge zult rap terug zijn.

Fila was trouwens helemaal niet akkoord dat Kim in Adidas zou spelen.

Maar ze gaat niet en daarmee uit.

Justin zal niet veel kans maken op de finale.

Ik dacht dat ADIDAS er mee akkoord was gegaan dat Kim in FILA outfit mocht spelen, enkel tijdens de parade en de prijsuitreiking zou ze in ADIDAS outfit moeten verschijnen.

In de grote landen is dat niet anders dacht ik.

Nn, waarom zou Justine geen kans maken in de finale?

Als dat het geval is dan kan je eveneens stellen dat Kim ook geen kans zou gemaakt hebben in de finale en misschien was dat wel de onderliggende reden van haar afwezigheid.  :?:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jasper

Inderdaad, de BOIC hoeft niemand te vertellen welke kleren de sporters moeten dragen!

KVDracer

Ik vind dat als Kim niet wil gaan, ze niet hoeft te gaan. Zij heeft een contract met ADIDAS, dan moet de BOIC niet zeggen dat ze met FILA moet spelen. En de enige reden dat iedereen er zo moeilijk over doet is omdat België dan "gouden medailles" op de OS zal missen  :roll:  Ze speelt al genoeg wedstrijden dat ze ook eens een pauze mag nemen. En ik zou er niet van, verschieten dat, als Belgenland nog moeilijk gaat doen over haar niet deelname, ze de Australische nationaliteit aanneemt. En ik geef haar dan groot gelijk ook, want niemand heeft zich hier te moeien met haar keuze.

Schumi nr1

Citaat van: KVDracerIk vind dat als Kim niet wil gaan, ze niet hoeft te gaan. Zij heeft een contract met ADIDAS, dan moet de BOIC niet zeggen dat ze met FILA moet spelen. En de ...

Kleine verbetering :)

Zij heeft een contract met FILA, dan moet de BOIC niet zeggen dat ze met ADIDAS moet spelen.

KVDracer

Citaat van: Schumi nr1
Citaat van: KVDracerIk vind dat als Kim niet wil gaan, ze niet hoeft te gaan. Zij heeft een contract met ADIDAS, dan moet de BOIC niet zeggen dat ze met FILA moet spelen. En de ...

Kleine verbetering :)

Zij heeft een contract met FILA, dan moet de BOIC niet zeggen dat ze met ADIDAS moet spelen.

Achja, we letten voor ene keer nie op details ;)

Doefie

Citaat van: KVDracerIk vind dat als Kim niet wil gaan, ze niet hoeft te gaan. Zij heeft een contract met ADIDAS, dan moet de BOIC niet zeggen dat ze met FILA moet spelen. En de enige reden dat iedereen er zo moeilijk over doet is omdat België dan "gouden medailles" op de OS zal missen :roll: Ze speelt al genoeg wedstrijden dat ze ook eens een pauze mag nemen. En ik zou er niet van, verschieten dat, als Belgenland nog moeilijk gaat doen over haar niet deelname, ze de Australische nationaliteit aanneemt. En ik geef haar dan groot gelijk ook, want niemand heeft zich hier te moeien met haar keuze.

Ik geef u gelijk.
Waarom zouden we Kim moeten verplichten om te gaan als zijn niet wilt ?
Als ze wint wordt ze langs alle kanten gefeliciteerd, maar als ze dan iets beslist wat niet iedereen had verwacht of gehoopt wordt ze uitgejouwd... :roll: