Advocaat: "Interessante loting"

Gestart door Martin, 30 november 2003 - 14:32:56

« vorige - volgende »

Martin

Bondscoach Dick Advocaat sprak zondag in Lissabon van een interessante EK-loting. "In de eerste wedstrijd moet je er meteen staan. Dan is Duitsland de ideale tegenstander", reageerde Advocaat op de koppeling aan de Duitsers, de eerste tegenstander van Oranje in Groep D.

Tsjechië en Letland zijn de andere tegenstanders van het Nederlands elftal. De Tsjechen wonnen in de voorronde de poule waarin Nederland tweede werd en tot play-offs werd gedwongen. "Tegen Tsjechië hebben we dus nog wat goed te maken en Letland is de outsider in de groep. Ik vind het een interessante loting", was Advocaats eerste reactie.


Rippie

Dat gaat niet makkelijk worden. Met Duitsland en Tjechië hebben we twee zeer zware tegenstanders. Letland moeten zelfs "wij" aankunnen. Nu hopen dat de spelers zich een beetje willen inzetten...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

razzle_dazzle

wow  :shock: echt wel de groep des doods hoor  :shock: . prachtige affiches  :D. Ik durf echt nie gokken op een winnaar van deze poule, wat ik wel weet is dat het een leuk EK gaat worden. Nu belgië er niet bij is toch mogen genieten van een traditionele oorlog Duitsland-Nederland, GEWELDIG :lol: