belgie - estland

Gestart door beffie, 11 oktober 2003 - 20:34:33

« vorige - volgende »

beffie

GOOD LUCK RODE DUIVELS :D  :mrgreen:
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Martin

Het Belgische nationale elftal ontbreekt volgend jaar op het EK in Portugal. De Rode Duivels wonnen hun laatste wedstrijd weliswaar van Estland (2-0), maar zagen Kroatië, directe concurrent voor de tweede positie in groep 8, met 1-0 zegevieren tegen groepswinnaar Bulgarije. Door dat resultaat plaatste Kroatië zich voor de play-offs voor het EK, waarin het mogelijk Nederland als tegenstander treft.

KVDracer

Lappe. Eerst zitten we hier met de Hollanders te lachen omdat ze niet naar het WK mogen, nu is het onze beurt. Misschien dat de Hollanders de baraggewedstrijden missen, maar daar twijfel ik sterk aan.

Jasper

Citaat van: KVDracerLappe. Eerst zitten we hier met de Hollanders te lachen omdat ze niet naar het WK mogen, nu is het onze beurt. Misschien dat de Hollanders de baraggewedstrijden missen, maar daar twijfel ik sterk aan.
Ik zie Nederland niet winnen van Kroatië!

Doefie

Voor de Belgen kan het eigelijk ni veel kwaad dat ze eens een EK missen. Zolang ze maar op het WK present zijn. Vergeet niet dat wij als Belgen niet echt een groot voetballand zijn, zoals onze omringende buren (uitgezonder Luxemburg natuurlijk): Frankrijk, Duitsland, Engeland, Nederland en een beetje verder liggen ook nog Spanje en Italië. De Belgen hebben het op uitzondering van 1980 toch nooit goed gedaan op een EK, laat staan meegedaan.

Natuurlijk spijtig voor ons, maar nu kunnen we ons al volop beginnen voor te bereiden op de voorronde van het wereldkampioenschap i.p.v. eerst nog zo'n groot toernooi te gaan spelen.

Scuderia Ferrari

Citaat van: Jasper
Citaat van: KVDracerLappe. Eerst zitten we hier met de Hollanders te lachen omdat ze niet naar het WK mogen, nu is het onze beurt. Misschien dat de Hollanders de baraggewedstrijden missen, maar daar twijfel ik sterk aan.
Ik zie Nederland niet winnen van Kroatië!
Misschien dat ze wel van Letland kunnen winnen :twisted: :roll:

Doefie

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: Jasper
Citaat van: KVDracerLappe. Eerst zitten we hier met de Hollanders te lachen omdat ze niet naar het WK mogen, nu is het onze beurt. Misschien dat de Hollanders de baraggewedstrijden missen, maar daar twijfel ik sterk aan.
Ik zie Nederland niet winnen van Kroatië!
Misschien dat ze wel van Letland kunnen winnen :twisted: :roll:

Of verliezen van Spanje ? :wink:

Raikkonen MASTER

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: Jasper
Citaat van: KVDracerLappe. Eerst zitten we hier met de Hollanders te lachen omdat ze niet naar het WK mogen, nu is het onze beurt. Misschien dat de Hollanders de baraggewedstrijden missen, maar daar twijfel ik sterk aan.
Ik zie Nederland niet winnen van Kroatië!
Misschien dat ze wel van Letland kunnen winnen :twisted: :roll:

Of verliezen van Spanje ? :wink:
Dat zou ik wel de mooiste affiche vinden :)
Dan ga ik toch wel voor Nederland hoor ;) en dat meen ik.
Hup Holland Hup ;)

Scuderia Ferrari

Het is Schotland geworden, een zelfde speelstijl als Ierland... :roll:
En een Duitse coach...

Raikkonen MASTER

Schotland, zal toch sterk uit de hoek moeten komen om Nederland uit het EK te houden hoor :)
Spanje-Noorwegen, mooiste affiche, vind ik toch :)
Ik ga toch voor Duitsland dat het EK zal winnen.
Italië gaat tegenslagen denk ik en Nederland zal er weer staan.
Ik weet nu nog de rondes enzo niet, maar indien mogelijk een finale Nederland-Duitsland.

Button-B.A.R

:lol: ik vind het heel jammer voor julie (belgen) dat Belgie niet naar het EK gaat heel zonde.
Nu moeten julie maar voor nederland zijn het tijdens het EK net zoals wij voor julie waren in het WK alleen jammer dat julie ons daar een beetje terleur hebben gesteld  :lol:

Alan Blues

Citaat van: Button-B.A.R:lol: ik vind het heel jammer voor julie (belgen) dat Belgie niet naar het EK gaat heel zonde.
Nu moeten julie maar voor nederland zijn het tijdens het EK net zoals wij voor julie waren in het WK alleen jammer dat julie ons daar een beetje terleur hebben gesteld  :lol:

Jullie mogen ons ook teleurstellen, hoor.... :wink:  :wink:  :wink:

Button-B.A.R

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Button-B.A.R:lol: ik vind het heel jammer voor julie (belgen) dat Belgie niet naar het EK gaat heel zonde.
Nu moeten julie maar voor nederland zijn het tijdens het EK net zoals wij voor julie waren in het WK alleen jammer dat julie ons daar een beetje terleur hebben gesteld  :lol:

Jullie mogen ons ook teleurstellen, hoor.... :wink:  :wink:  :wink:

Wij Nederland gaan hoop ik zonder kluifert het EK met 2 fingers in de neus winnen  :!:

Racegirl

Citaat van: Button-B.A.R
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Button-B.A.R:lol: ik vind het heel jammer voor julie (belgen) dat Belgie niet naar het EK gaat heel zonde.
Nu moeten julie maar voor nederland zijn het tijdens het EK net zoals wij voor julie waren in het WK alleen jammer dat julie ons daar een beetje terleur hebben gesteld  :lol:

Jullie mogen ons ook teleurstellen, hoor.... :wink:  :wink:  :wink:

Wij Nederland gaan hoop ik zonder kluifert het EK met 2 fingers in de neus winnen  :!:

Hoop doet leven  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Als we Advocaat mogen geloven, is Kluivert titularis en zit Ruud Van Nistelrooy op de bank voor de barrage-wedstrijden.
Zo zou Van Der Vaart naast Kluivert in de spits staan.
Ik snap Advocaat niet, maar ik ben niet de enige...
Bijna heel Nederland wil hem naar het schijnt weg als trainer