Paintball.... *pets*.. *AU*.. *pets*..*pets*.. *AU*.. *AI*..

Gestart door Alan Blues, 07 september 2003 - 02:21:06

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: DoefieF1Iemand ooit eens gaan paintballen ?

YESS!!!! Daar ben ik beter in dan in karting....

Mijn favoriete plek: http://users.online.be/stafort/index.html

5 hectare in open lucht!!!


En ik ben de sniper die onverwacht een balletje tegen je appel knalt.... ;)

Eric

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DoefieF1Iemand ooit eens gaan paintballen ?

YESS!!!! Daar ben ik beter in dan in karting....

Mijn favoriete plek: http://users.online.be/stafort/index.html

5 hectare in open lucht!!!


En ik ben de sniper die onverwacht een balletje tegen je appel knalt.... ;)

Dit lijkt me wel eens leuk om te doen met de site....redactie tegen de leden... :lol:

en de prijs hiervoor valt echt goed mee. :wink:

sledge

Die paintballen komen harder aan dan je zou denken  :lol:
Het engste vind ik al je niet weet vanwaar je beschoten wordt. Ik ging net heuvel opklimmen woor een bosje stond. Ik wist dat daarboven al iemand van mijn team zat, dus was ik "veilig". Ik kruip naar boven, en net als ik bovenkomen liggen links 3 mensen van het andere team. Ik verzeker u, dat deed zeer  :wink:
Ook vanop een halve meter recht in het gezicht geraakt. Ik tikte een teammaat aan om te zeggen dat ik er was, hij draait zich om en knal  :roll:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

sledge

Citaat van: eric
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DoefieF1Iemand ooit eens gaan paintballen ?

YESS!!!! Daar ben ik beter in dan in karting....

Mijn favoriete plek: http://users.online.be/stafort/index.html

5 hectare in open lucht!!!


En ik ben de sniper die onverwacht een balletje tegen je appel knalt.... ;)

Dit lijkt me wel eens leuk om te doen met de site....redactie tegen de leden... :lol:

en de prijs hiervoor valt echt goed mee. :wink:

Dat zie ik ook nog zitten, ik zou het graag nog es overdoen  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jakke Jr

Ik heb daar aan het Fort van Stabroek bij het paintballen eens een balletje achter mijn oor gekregen (dat balletje was dus achter het beschermingsmasker geraakt). Amai, dat deed zeeeeeeeeeeeer.
Maar ik denk niet dat dat Alan was, want die zat in mijn team ...
... alhoewel ... met Alan weet je nooit ...  :wink:  8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

DerMika

Ik heb nog nooit gepaintballed (of hoe zeg je dat?), maar ik zou dat wel eens willen doen. Als ik mensen maar kan pijn doen  :twisted:
The Dude abides

Doefie

Citaat van: Alan BluesEn ik ben de sniper die onverwacht een balletje tegen je appel knalt.... ;)

I challenge ya'...

...

for a duel  :wink:


Gister heb ik 't voor de eerste keer gedaan, en ben zonder pijn en 75euro armer naar huis gekomen. Maar 't zal zeker ni de laatste keer zijn !



Kreeg je dan geen beschermingsmuts ?

Heb trouwens 2 spellekes met 3 kogels overleefd  :P

sledge

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Alan BluesEn ik ben de sniper die onverwacht een balletje tegen je appel knalt.... ;)

I challenge ya'...

...

for a duel  :wink:


Gister heb ik 't voor de eerste keer gedaan, en ben zonder pijn en 75euro armer naar huis gekomen. Maar 't zal zeker ni de laatste keer zijn !



Kreeg je dan geen beschermingsmuts ?

Heb trouwens 2 spellekes met 3 kogels overleefd  :P

Ik ben in een spelletje capture the flag zonder kogels gevallen. Met 3 man links en rechts als bescherming heb ik de vlag in een sprintje thuisgebracht en het spel gewonnen  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jakke Jr

Waar Alan en ik soms over zitten te lullen, is het uitvinden van 'actiesportcombinaties'.
Zo zouden we graag eens Paintball-Karten  :lol:  :lol:  :lol: Op het circuit mekaar met karts achtervolgen, bewapend met paintballgeweren  :lol:
Voorlopig hebben we nog geen uitbater gevonden die deze sporttak uitbaat  :lol:
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

sledge

Citaat van: Jakke JrWaar Alan en ik soms over zitten te lullen, is het uitvinden van 'actiesportcombinaties'.
Zo zouden we graag eens Paintball-Karten  :lol:  :lol:  :lol: Op het circuit mekaar met karts achtervolgen, bewapend met paintballgeweren  :lol:
Voorlopig hebben we nog geen uitbater gevonden die deze sporttak uitbaat  :lol:

COOL!  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Scuderia Ferrari

Alan, ik dacht dit dat je reactie was nadat ik weer eens aan het aanvallen was met een stel visjes :lol:

DerMika

Citaat van: Jakke JrWaar Alan en ik soms over zitten te lullen, is het uitvinden van 'actiesportcombinaties'.
Zo zouden we graag eens Paintball-Karten  :lol:  :lol:  :lol: Op het circuit mekaar met karts achtervolgen, bewapend met paintballgeweren  :lol:
Voorlopig hebben we nog geen uitbater gevonden die deze sporttak uitbaat  :lol:
De beste combinatie vind ik nog die tussen schansspringen en kleiduifschieten  :twisted:
The Dude abides

Raikkonen MASTER

Citaat van: DerMika
Citaat van: Jakke JrWaar Alan en ik soms over zitten te lullen, is het uitvinden van 'actiesportcombinaties'.
Zo zouden we graag eens Paintball-Karten  :lol:  :lol:  :lol: Op het circuit mekaar met karts achtervolgen, bewapend met paintballgeweren  :lol:
Voorlopig hebben we nog geen uitbater gevonden die deze sporttak uitbaat  :lol:
De beste combinatie vind ik nog die tussen schansspringen en kleiduifschieten  :twisted:
Waterpolo met harpoenen? ;)

Alan Blues

Ik heb tijdens de paintball in Stabroek ooit eens alleen vastgezeten in een 'langs alle kanten gescheurde' legertent. Ze waren me met 7 man aan het beschieten. Drie meter verder zaten 2 gasten van mijn team gewoon toe te kijken. Zo graag hebben m'n vrienden me...  :(  :(  :(

Enkele spelletjes daarna werd ik aangevallen door 3 gasten van het andere team. Ik had geen andere uitweg dan zigzaggend weg te lopen. In mijn ontsnappingsspurt wordt ik geraakt. Wie ligt er 3 meter verder op zijn rug in het gras te zonnen en alles te bekijken? Jawel, mijn teammate Jakke!!!   :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Dat van dat balletje achter je beschermingsmasker ben ik vergeten, Jakke...  :wink:  :wink:

Jakke Jr

Citaat van: Alan Blues

Enkele spelletjes daarna werd ik aangevallen door 3 gasten van het andere team. Ik had geen andere uitweg dan zigzaggend weg te lopen. In mijn ontsnappingsspurt wordt ik geraakt. Wie ligt er 3 meter verder op zijn rug in het gras te zonnen en alles te bekijken? Jawel, mijn teammate Jakke!!!   :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Zonnen???  :shock:
Met een paintball-pak en een beschermingsmasker???

Ik had me achter een heuveltje verdekt opgesteld.
En of je nu op je buik of op je rug ligt, doet niet veel ter zake  :wink:  8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"