Trampolinespringen

Gestart door Alan Blues, 02 september 2003 - 17:35:20

« vorige - volgende »

Doefie

Iemand ooit eens gaan paintballen ?

sledge

Citaat van: DoefieF1Iemand ooit eens gaan paintballen ?

Yep, met 2 serieuze blauwe plekken als resultaat en ontelbare zere plekken  :lol:

Maar ik zou het onmiddelijk overdoen!
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Martin

Citaat van: DoefieF1Iemand ooit eens gaan paintballen ?

Daar gaat deze topic niet over.
Start een nieuwe op Andere Onderwerpen.

Doefie

Sorry, hier werd erges gezegt over een "andere" hobby/sport, dus daarom had ik het hier geplaatst...

Martin

Zilver trampolinespringers Villafuerte/Mooij

Trampolinespringers Alan Villafuerte en Sven Mooij hebben zaterdag zilver veroverd bij de wereldbekerwedstrijd in Praag. Het tweetal haalde een persoonlijk puntenrecord bij het synchroonspringen van 50,1. De Wit-Russen Poliaroesj en Kazak eindigden als eerste.

Voor Villafuerte, die individueel als zeventiende eindigde, was Praag zijn laatste grote evenement voor de WK. In oktober moet hij in Hannover deelname aan de Olympische Spelen in Athene zien af te dwingen.

"Dat is het enige kwalificatiemoment. De beste zestien plaatsen zich in principe voor Athene. De eerste veertien direct en daarnaast worden er nog twee wild cards verstrekt. De kwalificatie moet haalbaar zijn voor mij." Synchroonspringen is geen olympische discipline.


Zo lees ik vandaag in de krant.

Jakke Jr

Jasper, ben je al ooit eens naast de trampoline neergekomen?  :?
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Martin

Citaat van: DoefieF1Sorry, hier werd erges gezegt over een "andere" hobby/sport, dus daarom had ik het hier geplaatst...

No problemo.
Gewoon een nieuwe Topic openen.

Jasper

Citaat van: Jakke JrJasper, ben je al ooit eens naast de trampoline neergekomen?  :?
Tuurlijk! 8)

Op training zijn de trampolines ingebouwd. Dat wil zeggen dat je in feite niet op de trampoline moet kruipen maar dat je er gewoon kan op stappen. Als je er dan naast valt, val je niet diep. Er liggen naast de trampolines zo van die donkergele, lange turnmatten, ik weet niet of iemand weet wat ik bedoel.

Op wedstrijd staan de trampolines als volgt:

dikke mat - trampoline - dikke mat - trampoline - dikke mat

en zo twee rijen. Die dikke matten liggen dus aan de korte zijden van de trampolines, aan de lange zijden val je gewoon naar beneden de sporthal in. Daar ligt ook zo'n gele mat, die verzacht de val wel maar absorbeert de schok niet echt. Die dikke matten absorberen wel.

Raikkonen MASTER

Om op blessures terug te komen.
Een tennistornooi waar ik aan meedeed.
De lijnen waren nog vochtig door de nevel, en de andere speler dropte de bal net over het net.
Ik glij over die lijn en mijn enkel draait volledig om. Elk ligament van de enkel compleet gescheurd.
Sindsdien last van mijn enkel.
Nu speel ik inmiddels 4 jaar volleybalcompetitie en minstens een keer per seizoen scheur ik de ligamenten van mijn rechter-enkel...  :?

Dit jaar bij nieuwe ploeg en wordt knokken om in eerste ploeg te raken, maar volgens trainer nog veel doorgroeimogelijkheden :)
In Juni was ik nog 'de hoop van de ploeg' nu speel ik in de reserven... hoe snel de tij kan keren :( maar haalt alleen maar motivatie naar boven :)

Jasper

Ondertussen ff mededelen dat ik in volle voorbereiding ben voor de finale van het BK binnen een week of 9.

Ik heb er deze week al 5u30 training opzitten en morgen komen daar nog 2u tot 2u30 bij.

Ik ga er volledig voor en mijn opgelegde reeks van 10 sprongen is al op topniveau. Als ik dan mijn tweede reeks nog zo goed kan springen, heb ik minstens een tweede plaats, met een clublid die waarschijnlijk toch eerste wordt.

Raikkonen MASTER

Citaat van: JasperOndertussen ff mededelen dat ik in volle voorbereiding ben voor de finale van het BK binnen een week of 9.

Ik heb er deze week al 5u30 training opzitten en morgen komen daar nog 2u tot 2u30 bij.

Ik ga er volledig voor en mijn opgelegde reeks van 10 sprongen is al op topniveau. Als ik dan mijn tweede reeks nog zo goed kan springen, heb ik minstens een tweede plaats, met een clublid die waarschijnlijk toch eerste wordt.
Ik deze week 3uur training en morgen volleybalmatch :)
We zullen wel winnen ;)
Vorige week nipt verloren tegen een ploeg die wil gaan voor de titel :) was wel 3-0, maar setstanden waren (21-25, 24-26 en 23-25) wel bemoedigend voor ons, was de eerste match van de ploeg :)

Succes Jasper met je trampoline, zou het ergens op tv komen? desnoods ergens een regionale zender? of kunnen we niet komen supporteren? ;)
Dan zal ik jouw secondant zijn ;)

Jasper

Ik weet niet eens waar het juist wordt gehouden. :lol:

Ik denk in de universiteitssporthalen van Louvain La Neuve.

Raikkonen MASTER

Probeer teweten te komen, ik zal zien of ik kan komen kijken of niet ;)

Jasper

Ik WIL niet eens dat er iemand komt kijken. :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Eric

Citaat van: JasperIk WIL niet eens dat er iemand komt kijken. :lol: :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

OK allen daarheen :lol:  8)

***EDIT***
Ik zal dan ineens die bussen verf meebrengen, dan kan ik dat ineens ook afwerken. :wink:  :lol:  :twisted: