Koernikova van de buis gehaald

Gestart door Martin, 01 september 2003 - 00:30:47

« vorige - volgende »

Martin

Tennisvamp Anna Koernikova is bij de US Open abrupt gestopt met haar journalistieke werkzaamheden voor een Amerikaans tv-station. De bevallige Russische baarde in de eerste week in de spelerslounge opzien door, met de microfoon in de aanslag, in ultrakorte rokjes, rode topjes en leren laarzen te verschijnen.

,,Zij veroorzaakte veel opwinding op en rondom de baan'', zei een woordvoerder van USA Network, het bedrijf dat Koernikova tijdelijk inhuurde. ,,Ze leek wel een popster.'' Het commentaar van de Amerikaanse krant New York Post op de tv-flirt van de glamourgirl, die op de baan vaker verliest dan wint, was dodelijk. ,,In vergelijking met haar tv-optreden als verslaggeefster mag je haar tennis goed noemen.''

Bjorn

Het is KoUrnikova niet koErnikova. Dat ze nog altijd met de tennis te maken wilt hebben. Dat ze model blijft/wordt enkel daarin is ze goed.  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

Jenne

Zo slecht is/was ze niet.. in 98/99/00 altijd top15 vd wereld gestaan en in 99/00 zelfs een tijd 1ste in de doubles ranking. Jammer genoeg is het allemaal naar haar kopke gestegen en kan ze blijkbaar niet om met succes.
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Martin

Citaat van: BjornHet is KoUrnikova niet koErnikova. Dat ze nog altijd met de tennis te maken wilt hebben. Dat ze model blijft/wordt enkel daarin is ze goed.  :wink:

Dacht je dat ik het bericht zelf had geschreven?
Gewoon uit het UN geplukt, aan tennis verspil ik geen tijd.
Op snelwandelen na de saaiste sport op de wereld.

Bjorn

Citaat van: Martin
Citaat van: BjornHet is KoUrnikova niet koErnikova. Dat ze nog altijd met de tennis te maken wilt hebben. Dat ze model blijft/wordt enkel daarin is ze goed.  :wink:

Dacht je dat ik het bericht zelf had geschreven?
Gewoon uit het UN geplukt, aan tennis verspil ik geen tijd.
Op snelwandelen na de saaiste sport op de wereld.
:lol:  :lol:  Het vrouwentennis kan ik nochtans pruimen!  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Martin
Citaat van: BjornHet is KoUrnikova niet koErnikova. Dat ze nog altijd met de tennis te maken wilt hebben. Dat ze model blijft/wordt enkel daarin is ze goed.  :wink:

Dacht je dat ik het bericht zelf had geschreven?
Gewoon uit het UN geplukt, aan tennis verspil ik geen tijd.
Op snelwandelen na de saaiste sport op de wereld.
:lol:  :lol:  Het vrouwentennis kan ik nochtans pruimen!  :lol:  :lol:

Verkeerde woordkueze Björn... :oops:  :wink:

Martin

Kueze, Eric?

Ach, fuotje type je snel.  :lol:  :lol:  :lol:

Lender

Citaat van: MartinKueze, Eric?

Ach, fuotje type je snel.  :lol:  :lol:  :lol:

Maar nu schrijf je fuot weer fuot.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Martin


Jasper


JVA


Eric

Citaat van: MartinKueze, Eric?

Ach, fuotje type je snel.  :lol:  :lol:  :lol:


OOOOOPS  :oops:  :oops:  :oops: