Kelli White verdacht van dopinggebruik

Gestart door Martin, 01 september 2003 - 00:27:06

« vorige - volgende »

Jasper

Zoals Alan en Martin: enkel aan de leeftijd schort wat. :lol: ;)

Racegirl

Citaat van: JasperZoals Alan en Martin: enkel aan de leeftijd schort wat. :lol: ;)

Misschien ook wel aan het geslacht, ook al zeggen ze soms dat ik een halve jongen ben  8)   :lol:  :lol:  :lol:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Voetbal, F1... Ik kan het begrijpen. :lol: ;)

Racegirl

By the way, leuk onderschrift  :wink:  8)  :lol:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

8)

Een uitspraak van mijn klastitularis van vorig jaar. ;) En dit topic heeft me de aanleiding gegeven om dat als onderschrift te gebruiken.

8) :shock: :lol: :P ;)

Eric

Citaat van: MartinKelli White is zich van geen kwaad bewust. Of heeft de sprintkoningin van de WK ook talent als toneelspeelster? Zonder met de ogen te knipperen doet de Amerikaanse voor minstens 20 tv-camera's en een paar honderd journalisten zelfverzekerd haar verhaal: ,,Ik heb niets verkeerds gedaan.''

De 26-jarige atlete wil zo snel mogelijk uit de verdachtenbank. Maar in Parijs zijn sporen van de stimulerende stof modafinil in haar urine gevonden. Het lijkt een kwestie van tijd voordat ze haar gouden medailles op de 100 en 200 meter moet inleveren.

Zelf hoopt White er vanaf te komen met hooguit een berisping. Er was wellicht zelfs geen sprake geweest van een dopingaffaire als ze vooraf had gemeld het gewraakte medicament op doktersvoorschrift te gebruiken. ,,Dat heb ik niet gedaan, omdat het volgens mijn arts Brian Goldman niet voorkomt op de lijst van verboden middelen'', zo verdedigt ze zich.

Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten...