Wie? (3)

Gestart door SDG, 14 juli 2003 - 10:51:29

« vorige - volgende »

SDG


Martin

Geen flauw idee.
Alan Jones zal het niet zijn.

SDG

Jones is het inderdaad niet. Het is wel iemand die ooit nog effectief Williams-piloot geweest is (rara?)...

Kimi

Misschien Senna die zijn eeste F1 test aflegde, dat was toch in een Williams geloof ik.

SDG

Dit is inderdaad een piepjonge Ayrton Senna tijdens een testsessie voor Williams op Donington in juli 1983. Frank Williams testte toen enkele aankomende talenten (o.a. ook Jonathan Palmer) met het oog op een eventueel zitje in de tweede wagen voor 1984. Williams was meteen onder de indruk van de verrichtingen van Senna, doch Toleman was nog net iets sneller en legde de Braziliaan voor het volgende seizoen vast. Indien ze bij Williams toen hadden geweten wat hen door de vingers geglipt was...

IVY440

Hij reed toen blijkbaar in de wagen van Keke Rosberg (nr 1 kampioen 1982)

SDG

Citaat van: IVY440Hij reed toen blijkbaar in de wagen van Keke Rosberg (nr 1 kampioen 1982)

Yep, in de wagen met startnummer 1. Een voorteken van wat er in de volgende jaren nog aan te komen stond? 8)

Doefie

Is 1 van die 2 andere heren niet Frank Williams ? Kan mis zijn...

Martin

Tja, ik weet ook niet alles. :lol:
Goed gevonden. Echt goed.

IVY440

Citaat van: DoefieF1Is 1 van die 2 andere heren niet Frank Williams ? Kan mis zijn...

Zou idd wel kunnen. Het ongeval van Williams was (bij mijn weten) pas in 1986, terwijl dit van '83 is, dus zou kunnen.