Wie (2)

Gestart door SDG, 13 juli 2003 - 20:53:03

« vorige - volgende »

SDG



Nog een geval van persoonsverwisseling: wie, waar, wanneer en vooral: het verhaal achter deze foto? (niet naar de eigenschappen kijken aub!)

Martin

Ik gok op Coulthard.
Hij reedt een keer met de helm van Senna in een training.
Welke weet ik niet meer.

Ramses

Het was tijdens testen, of tijdens vrije trainingen voor een GP, ik weet het niet meer. Coulthard had een probleem met zijn helm, en vroeg of hij die van Schumacher mocht gebruiken (blijkbaar pastte die)

Kimi

De Grand-Prix Monaco 1996, toen hij met de helm van Schumi reed.

IVY440

Ik dacht dat het was omdat zijn ventilatie niet goed werkte. Idd GP Monaco (jaar weet ik niet) Dacht dat hij er tijdens de GP zelf ook mee reed.

SDG

Dit is inderdaad David Coulthard tijdens de Grote Prijs van Monaco in 1996. Omdat het vizier van zijn eigen helm steevast besloeg, leende hij er een van Michael Schumacher. Hij reed er ook daadwerkelijk mee in de race.

sledge

Nog een geluk dat ze geen teamgenoten waren toen  :lol:  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

DerMika

Ik begrijp het wel hoor, zowel coulthard als schumacher hebben een "buitenmaat" qua kin, wel logisch dat die helmen hem alle2 pasten ;)
The Dude abides

Ce

Citaat van: DerMikaIk begrijp het wel hoor, zowel coulthard als schumacher hebben een "buitenmaat" qua kin, wel logisch dat die helmen hem alle2 pasten ;)

Bij Coulthard is het eerder een buitenmaats kaakbeen ;) .
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

DerMika

Citaat van: Ce
Citaat van: DerMikaIk begrijp het wel hoor, zowel coulthard als schumacher hebben een "buitenmaat" qua kin, wel logisch dat die helmen hem alle2 pasten ;)

Bij Coulthard is het eerder een buitenmaats kaakbeen ;) .
Wel, laat ons zeggen dat de ene zijn kin horizontaal uitdeint en de andere zijn kin vertikaal :D
The Dude abides

Doefie

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

De ene is een vierkant en de andere een omgekeerde kegel

1265

Coulthard meer trapezium en Schumacher meer puntig