Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Jakke Jr

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DerMikaHier is het een vroege verzamelcd van R.E.M. die op ligt, om me alvast wat voor te bereiden op rock Werchter!

Werchter was weer fantastisch! Ik ben wel enkel zondag geweest, maar het was de moeite.

Ik heb er een nieuwe favoriet bij: The Gotan Project. Daar ga ik me toch eens een cd van kopen.
Alan, ik heb die CD.
Je mag hem kopiëren  :wink:
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Alan Blues

Citaat van: Jakke Jr
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DerMikaHier is het een vroege verzamelcd van R.E.M. die op ligt, om me alvast wat voor te bereiden op rock Werchter!

Werchter was weer fantastisch! Ik ben wel enkel zondag geweest, maar het was de moeite.

Ik heb er een nieuwe favoriet bij: The Gotan Project. Daar ga ik me toch eens een cd van kopen.
Alan, ik heb die CD.
Je mag hem kopiëren  :wink:

Grrrrr......  :x  :x  :x  :x

:wink:

Racegirl

Citaat van: Jakke Jr
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DerMikaHier is het een vroege verzamelcd van R.E.M. die op ligt, om me alvast wat voor te bereiden op rock Werchter!

Werchter was weer fantastisch! Ik ben wel enkel zondag geweest, maar het was de moeite.

Ik heb er een nieuwe favoriet bij: The Gotan Project. Daar ga ik me toch eens een cd van kopen.
Alan, ik heb die CD.
Je mag hem kopiëren  :wink:

AHA BUSTED! Is dat niet tegen de wet?  :P  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Alan Blues

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Jakke Jr
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: DerMikaHier is het een vroege verzamelcd van R.E.M. die op ligt, om me alvast wat voor te bereiden op rock Werchter!

Werchter was weer fantastisch! Ik ben wel enkel zondag geweest, maar het was de moeite.

Ik heb er een nieuwe favoriet bij: The Gotan Project. Daar ga ik me toch eens een cd van kopen.
Alan, ik heb die CD.
Je mag hem kopiëren  :wink:

AHA BUSTED! Is dat niet tegen de wet?  :P  :wink:

Vandaar m'n 'Grrrrr....' ;)

Ce

Billy Bragg & The Blokes - Take down the Union Jack
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Race

Vanavond komt op ID&T Radio live vanuit de Amsterdam Arena Sensation The White Edition. Voor de belgen onder ons: luisteren kan via //www.id-t.com en de hollanders kunnen er hun kabelfrequentie zoeken ;)

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Sinister -D-

Citaat van: RaceVanavond komt op ID&T Radio live vanuit de Amsterdam Arena Sensation The White Edition. Voor de belgen onder ons: luisteren kan via //www.id-t.com en de hollanders kunnen er hun kabelfrequentie zoeken ;)
Piemel ( :wink: ), bij jullie (dus ook bij mij) in de buurt hebben ze die niet  :evil:
En via i-net kan ik hem niet beluisteren  :?  :cry:

Race

Citaat van: Sinister
Citaat van: RaceVanavond komt op ID&T Radio live vanuit de Amsterdam Arena Sensation The White Edition. Voor de belgen onder ons: luisteren kan via //www.id-t.com en de hollanders kunnen er hun kabelfrequentie zoeken ;)
Piemel ( :wink: ), bij jullie (dus ook bij mij) in de buurt hebben ze die niet  :evil:
En via i-net kan ik hem niet beluisteren  :?  :cry:
89.2 FM in de ether :P en 97.0 FM via de kabel en i-net doet het perfect, alleen duurt ff voordat je erin komt ;)

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

SDG

Momenteel luister ik even naar niks, want ik heb zonet een heel weekend Graspop achter de rug. Kwestie van mijn trommelvliezen enkele uurtjes rust te gunnen... 8)

Eric

Citaat van: SDGMomenteel luister ik even naar niks, want ik heb zonet een heel weekend Graspop achter de rug. Kwestie van mijn trommelvliezen enkele uurtjes rust te gunnen... 8)

kwam iron maiden niet dit jaar?

SDG


Eric

Citaat van: SDGYep, die waren headliner.

Spijtig dat ik het te laat wist... :cry:

Ik had ze al eens live gezien in Vorst Nationaal, gewoon steengoed...

Ce

Op dit moment steekt het cd'tje "Top Secret" van Marc Moulin in mijn cd-rom drive .
Lekkere chill muziek  8)

Ik denk dat Alan en/of Martin deze zeker ook wel kennen.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Alan Blues

Citaat van: CeOp dit moment steekt het cd'tje "Top Secret" van Marc Moulin in mijn cd-rom drive .
Lekkere chill muziek  8)

Ik denk dat Alan en/of Martin deze zeker ook wel kennen.

Jazeker, ik heb Marc Moulin zelfs persoonlijk gekend toen ik op de promotiedienst van een andere platenfirma werkte. Hij is muzieksamensteller op de RTBF radio. Moeilijke kerel om je plaatjes te pluggen (promoten), maar voor de rest wel vriendelijk maar een nogal gesloten karakter.

Eric

Momenteel is het bij mij Placebo die de plak zwaait met Sleeping with ghosts, voor mij de beste CD die Placebo gemaakt heeft.

In de wagen is het Metallica met hun SM CD, schitterend omdat samenspel van Metallica en dat orkest te horen, ik kan er geen genoeg van krijgen... 8)