DTM 2003

Gestart door Raikkie, 23 maart 2003 - 20:45:18

« vorige - volgende »

Wie gaat de DTM dit seizoen volgen ?

Ik, op tv
11 (52.4%)
Ik, live
1 (4.8%)
Ik, op internet
3 (14.3%)
Nog iets anders...
6 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 23 maart 2003 - 20:45:18

Raikkie

Is er iemand die naar de DTM-presentatie gaat ? (in het Europapark in Rust, Duitsland op woensdag 9 april)

Ze testen de maandag en de dinsdag ervoor nog op Hockenheim trouwens.

Ik ga proberen mijn ouders te overtuigen om erheen te gaan... :)

Raikkie

Ik ga proberen om minstens een race live te zien, en de andere op tv. Ze zenden vanaf dit jaar ook de kwalificatie live uit  :P

Tim C

waar is de nee optie? :lol:

Raikkie

Na twee keer bewerken wilt ze er nog altijd niet opkomen  :oops:  :?  :oops:  :roll:

Olav18

Ik ga het iig volgen op tv en internet, en misschien een wedstrijd live. Maar dat laatste is nog niet zeker.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Rippie

Ik zal proberen zo nu en dan wat mee te pikken van de DTM op tv. Maar ik ga zeker weer proberen naar de DTM race op Zandvoort te gaan, zoals de afgelopen twee jaar (zie foto's op mijn site)  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

MS Fan

Ik ga af en toe proberen het op TV te volgen. Live zal er dit jaar niet bij zijn aangezien ze dit jaar niet meer naar Zolder komen ;(
A sick mind is a true delight ...

cookie

Ik ga alle races zeker live kijken op TV. ARD en ZDF zenden ze immers allemaal weer uit, HR Hessen geeft alle qualificaties, maar die is enkel te ontvangen met een schotel (analoge schotel volstaat al). MotorsTV (digitale free to air zender op de schotel) geeft ook alle race live, dat is met engels commentaar, net wat leuker dan die saaie duitse commentatoren. Spijtig genoeg rijden ze niet meer op Zolder, dus in het echt gaan kijken zit er niet in dit jaar :(

jw83

Citaat van: MrF1Ik zal proberen zo nu en dan wat mee te pikken van de DTM op tv. Maar ik ga zeker weer proberen naar de DTM race op Zandvoort te gaan, zoals de afgelopen twee jaar (zie foto's op mijn site)  8)

naar zandvoort dit jaar 3  dagen actie

maar verder live volgen natuurlijk hoe mikbaksel albers rijdt

Raikkie

Ik vind toch dat Albers het nog niet slecht gedaan heeft in de DTM, een vierde plaats in de kwalificatie is niet echt verschrikkelijk hé :roll:

Ramses

Heerlijk!! Albers wint in Adria zijn eerste DTM race. :lol: Proficiat aan hem!!

Rippie

Citaat van: RamsesHeerlijk!! Albers wint in Adria zijn eerste DTM race. :lol: Proficiat aan hem!!
Was een mooie race, veel actie. Vooral die dubbele inhaalacties van de Audi's (Ekström en Aiello) op eerst Schneider en daarna Fässler waren gewoon supergaaf. Albers maakte geen enkele fout en reed zo naar zijn eerste zege, hopelijk worden het er nog meer dit jaar (liefst nog eens op Zandvoort!!!).  :D  :D  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Ramses

Ik moet zeggen, ik zat aan mijn TV gekluisterd... 8) Als Alesi fan vind iik het natuurlijk jammer van Alesi, maar het spektakel was mooi!

Anonymous

:D Coole race, en mijne favoriet (Ekström) heeft het de laatste ronden fanstastisch gedaan  :P

En héél goed gereden van Albers, pech voor Schneider en Alesi voor die drive-trough  :roll: En natuurlijk Christian Abt die werd gediskwalificeerd  :?

Raikkie

:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  Het bovenstaande bericht is van mij BTW  :wink: