Wie wint gouden schoen?

Gestart door Raikkonen MASTER, 03 januari 2003 - 09:04:55

« vorige - volgende »

Wie wint volgens jullie?

Wesley Sonck
5 (27.8%)
Timmy Simons
8 (44.4%)
Gert Verheyen
0 (0%)
Ki Heyun Seol
2 (11.1%)
Walter Baseggio
0 (0%)
Johan Walem
0 (0%)
Alin Stoica
0 (0%)
Patje *Boem Boem* Goots :-)
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 03 januari 2003 - 09:04:55

KVDracer

Citaat van: Race
Citaat van: Magic Senna
Citaat van: beffie
Citaat van: Race
Citaat van: Sinister
Citaat van: RaceIk volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie
Aha, tenminste ene wat mijnn mening deelt. Ik weet tenminste nog wie de spelers zijn, aangezien dat m'n meid een belgische is, maar voor jouw zijn die namen echt onbekent  :lol:
Het is met mij idd echt erg gesteld met voetballers, ik weet wel nog dat er ene Belg bij PSV vroeger speelde alleen ik kan niet meer op zijn naam komen :roll:

dat zal wel de luc nilis geweest zijn  :wink:
Of Eric Gerets :roll: Maar dat zal voor Raceke zijn tijd geweest zijn :lol:
Jah die bedoelde ik! En Eric Gerets ken ik wel (als je de naam zegt), das zo'n grijze ouwe l*l :roll: die trainer was van PSV............

Er zijn toch genoeg belgen zeker die in Nederland spelen. Er spelen straks meer Belgen als Nederlanders  :wink:

Eric

Citaat van: KVDracerEr zijn toch genoeg belgen zeker die in Nederland spelen. Er spelen straks meer Belgen als Nederlanders  :wink:

Logisch toch want al de Nederlanse voetballers zitten in Spanje. :wink:

beffie

Citaat van: eric
Citaat van: KVDracerEr zijn toch genoeg belgen zeker die in Nederland spelen. Er spelen straks meer Belgen als Nederlanders  :wink:

Logisch toch want al de Nederlanse voetballers zitten in Spanje. :wink:

ja ook waar, maar er spelen toch veel belgen in nederland hoor
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Jenne

Hmjaaa, nu dat Bofin er niet tussen staat is het moeilijk kiezen want die zie ik toch wel als 1 vd grote kandidaten om hem te winnen  8)

Dan maar gestemt op de man die bij mn favoriete ploeg het mooie weer maakt... Patje boem boem  :)
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Race

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: Race
Jah die bedoelde ik! En Eric Gerets ken ik wel (als je de naam zegt), das zo'n grijze ouwe l*l :roll: die trainer was van PSV............
Nooit geleerd dat je respect moet hebben voor oude mensen,snotneus :lol:
Opa heeft gesproken :wink:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Racegirl

Citaat van: JenneHmjaaa, nu dat Bofin er niet tussen staat is het moeilijk kiezen want die zie ik toch wel als 1 vd grote kandidaten om hem te winnen  8)

Inderdaad Boffin maakt volgens mij ook een hele grote kans spijtiggenoeg!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

beffie

Citaat van: Racegirl
Citaat van: JenneHmjaaa, nu dat Bofin er niet tussen staat is het moeilijk kiezen want die zie ik toch wel als 1 vd grote kandidaten om hem te winnen  8)

Inderdaad Boffin maakt volgens mij ook een hele grote kans spijtiggenoeg!

bwa voor mij mag hij winnen hoor, hij heeft een heel mooi seizoen achter de rug bij sint-truiden en dat samen met heel zijn carriére hij heeft het verdiend
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Mikacouli

Citaat van: Racegirl
Citaat van: JenneHmjaaa, nu dat Bofin er niet tussen staat is het moeilijk kiezen want die zie ik toch wel als 1 vd grote kandidaten om hem te winnen  8)

Inderdaad Boffin maakt volgens mij ook een hele grote kans spijtiggenoeg!

Niet zo pessimistisch zijn é. :wink:

Raikkonen MASTER

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: beffie
Citaat van: Race
Citaat van: Sinister
Citaat van: RaceIk volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie
Aha, tenminste ene wat mijnn mening deelt. Ik weet tenminste nog wie de spelers zijn, aangezien dat m'n meid een belgische is, maar voor jouw zijn die namen echt onbekent  :lol:
Het is met mij idd echt erg gesteld met voetballers, ik weet wel nog dat er ene Belg bij PSV vroeger speelde alleen ik kan niet meer op zijn naam komen :roll:

dat zal wel de luc nilis geweest zijn  :wink:
Of Eric Gerets :roll: Maar dat zal voor Raceke zijn tijd geweest zijn :lol:
Davy Oyen, Gilles De Bilde en Marc Degryse hebben daar ook nog gespeeld ;)

Doefie

Weet het eigelijk ni.

Verkiezing tot de beste Rode Duivel zou voor mij zeker Wilmots zijn, maar aangezien hij ni in België speelt maakt ie geen kans op de Goude Schoen, e. Jammer, was een pracht van een voetballer.

Race

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Magic Senna
Citaat van: beffie
Citaat van: Race
Citaat van: Sinister
Citaat van: RaceIk volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie
Aha, tenminste ene wat mijnn mening deelt. Ik weet tenminste nog wie de spelers zijn, aangezien dat m'n meid een belgische is, maar voor jouw zijn die namen echt onbekent  :lol:
Het is met mij idd echt erg gesteld met voetballers, ik weet wel nog dat er ene Belg bij PSV vroeger speelde alleen ik kan niet meer op zijn naam komen :roll:

dat zal wel de luc nilis geweest zijn  :wink:
Of Eric Gerets :roll: Maar dat zal voor Raceke zijn tijd geweest zijn :lol:
Davy Oyen, Gilles De Bilde en Marc Degryse hebben daar ook nog gespeeld ;)
Eh en was dat voor of na de geboorte van Jezus? :roll:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Doefie

Citaat van: Race
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Magic Senna
Citaat van: beffie
Citaat van: Race
Citaat van: Sinister
Citaat van: RaceIk volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie
Aha, tenminste ene wat mijnn mening deelt. Ik weet tenminste nog wie de spelers zijn, aangezien dat m'n meid een belgische is, maar voor jouw zijn die namen echt onbekent  :lol:
Het is met mij idd echt erg gesteld met voetballers, ik weet wel nog dat er ene Belg bij PSV vroeger speelde alleen ik kan niet meer op zijn naam komen :roll:

dat zal wel de luc nilis geweest zijn  :wink:
Of Eric Gerets :roll: Maar dat zal voor Raceke zijn tijd geweest zijn :lol:
Davy Oyen, Gilles De Bilde en Marc Degryse hebben daar ook nog gespeeld ;)

Eh en was dat voor of na de geboorte van Jezus? :roll:

Vanaf 1994, denk ik. Kan ook mis zijn...

curbstone

Ik vind het ronduit belachelijk dat ze nu gaan beginnen met "de gouden cup".Laat de spelersvrouwen toch met rust! :x
Viva la Scuderia!

Doefie

Citaat van: curbstoneIk vind het ronduit belachelijk dat ze nu gaan beginnen met "de gouden cup".Laat de spelersvrouwen toch met rust! :x

Bedoeld ge de vrouwelijke spelers of de vrouwe van de spelers ?In het geval van de vrouwe van de spelers geef 'k u gelijk, in 't ander geval ni, simpelweg omda daarover (hier in België) niet wordt gesproke.

Racegirl

Timmy Gouden Schoen olé olé  :D  :D  :D  :D  :D  :D
Den beste heeft het dan toch gehaald!!!!  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.