Wie wint gouden schoen?

Gestart door Raikkonen MASTER, 03 januari 2003 - 09:04:55

« vorige - volgende »

Wie wint volgens jullie?

Wesley Sonck
5 (27.8%)
Timmy Simons
8 (44.4%)
Gert Verheyen
0 (0%)
Ki Heyun Seol
2 (11.1%)
Walter Baseggio
0 (0%)
Johan Walem
0 (0%)
Alin Stoica
0 (0%)
Patje *Boem Boem* Goots :-)
3 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 03 januari 2003 - 09:04:55

Raikkonen MASTER

15 Januari wordt de Gouden Schoen uitgereikt.
Welke speler van de eerste klasse zal deze prijs in de wacht slepen?
Wesley Sonck die opnieuw topscorer is nu, of de onvermoeibare Timmy Simons die zowel bij de Duivels als bij Brugge compleet is doorgebroken tot onbetwiste vaste waarde?

Raikkonen MASTER

Ik gok, als Anderlecht supporter, voor Timmy Simons.
Een van de betere verdedigende middenvelders én uitstekende verdediger, wat te zien was tegen de Brazilianen op het WK.
Bondscoach Antheunis zei dat hij dacht dat Timmy zou winnen.
Voor Baseggio zou dit het jaar van de waarheid worden, maar veel komt er niet uit, terwijl Simons zichzelf en de ploeg helemaal verhelderd met zijn sober, maar heel efficient voetbal.
Fantastische speler!

greetz
PS: racegirl, lees je dit? ;)

Magic Senna

Ik hoop dat Goots hem wint,ik ben al wel jaren een fan van "Boem Boem Patje"  8)
Maar ik vrees dat dat ijdele hoop is.

Race

Ik volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Mikacouli

Timmy Simons
Als er hem één verdient zal het wel den Timmy zijn zeker. :wink:

beffie

he en Danny Boffin staat niet in je poll? die maakt ook kans hoor
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Sinister -D-

Citaat van: RaceIk volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie
Aha, tenminste ene wat mijnn mening deelt. Ik weet tenminste nog wie de spelers zijn, aangezien dat m'n meid een belgische is, maar voor jouw zijn die namen echt onbekent  :lol:

Race

Citaat van: Sinister
Citaat van: RaceIk volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie
Aha, tenminste ene wat mijnn mening deelt. Ik weet tenminste nog wie de spelers zijn, aangezien dat m'n meid een belgische is, maar voor jouw zijn die namen echt onbekent  :lol:
Het is met mij idd echt erg gesteld met voetballers, ik weet wel nog dat er ene Belg bij PSV vroeger speelde alleen ik kan niet meer op zijn naam komen :roll:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

beffie

Citaat van: Race
Citaat van: Sinister
Citaat van: RaceIk volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie
Aha, tenminste ene wat mijnn mening deelt. Ik weet tenminste nog wie de spelers zijn, aangezien dat m'n meid een belgische is, maar voor jouw zijn die namen echt onbekent  :lol:
Het is met mij idd echt erg gesteld met voetballers, ik weet wel nog dat er ene Belg bij PSV vroeger speelde alleen ik kan niet meer op zijn naam komen :roll:

dat zal wel de luc nilis geweest zijn  :wink:
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Magic Senna

Citaat van: beffie
Citaat van: Race
Citaat van: Sinister
Citaat van: RaceIk volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie
Aha, tenminste ene wat mijnn mening deelt. Ik weet tenminste nog wie de spelers zijn, aangezien dat m'n meid een belgische is, maar voor jouw zijn die namen echt onbekent  :lol:
Het is met mij idd echt erg gesteld met voetballers, ik weet wel nog dat er ene Belg bij PSV vroeger speelde alleen ik kan niet meer op zijn naam komen :roll:

dat zal wel de luc nilis geweest zijn  :wink:
Of Eric Gerets :roll: Maar dat zal voor Raceke zijn tijd geweest zijn :lol:

Sinister -D-

Ooh trouwens ik stem op Pelé  :wink:
Vooral naar z'n schitterende optreden in de Braziliën GP  :wink:

Ooh, sorry staat er niet tussen en is nog niet 's een Belg  :wink:

Racegirl

Timmy Simons zou een zeer verdiende winnaar zijn, en niet alleen omdat ik Brugge-supporter ben en Timmy mijn favoriet is, kdenk dat de mensen die hem al zien spelen hebben weten waarom.

Maar ik vrees er een beetje voor... de Franse kant is niet zo op brugge gesteld...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Timmy Simons, zeker weten.

Sonck :arrow: komt er dit jaar niet goed door.
Verheyen :arrow: hetzelfde, of toch niet even goed als Simons.
Seol :arrow: een andere kanshebber.
Goots? Wie is dat? :lol: (jaja, ik ken hem wel, gewoon sarcastisch bedoeld :lol: :P)
Boffin :arrow: maar dat denk ik toch net niet.
Huysegems :arrow: in het begin goed, later minder en minder.
Schaessens :arrow: hetzelfde als Huysegems, en eigenlijk alle Lierenaars.

Race

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: beffie
Citaat van: Race
Citaat van: Sinister
Citaat van: RaceIk volg voetbal al eigenlijk helemaal niet en laat staan dat voetbal in Belgie
Aha, tenminste ene wat mijnn mening deelt. Ik weet tenminste nog wie de spelers zijn, aangezien dat m'n meid een belgische is, maar voor jouw zijn die namen echt onbekent  :lol:
Het is met mij idd echt erg gesteld met voetballers, ik weet wel nog dat er ene Belg bij PSV vroeger speelde alleen ik kan niet meer op zijn naam komen :roll:

dat zal wel de luc nilis geweest zijn  :wink:
Of Eric Gerets :roll: Maar dat zal voor Raceke zijn tijd geweest zijn :lol:
Jah die bedoelde ik! En Eric Gerets ken ik wel (als je de naam zegt), das zo'n grijze ouwe l*l :roll: die trainer was van PSV............

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Magic Senna

Citaat van: Race
Jah die bedoelde ik! En Eric Gerets ken ik wel (als je de naam zegt), das zo'n grijze ouwe l*l :roll: die trainer was van PSV............
Nooit geleerd dat je respect moet hebben voor oude mensen,snotneus :lol: