Hoe vieren jullie nieuwjaar

Gestart door kevin, 26 december 2002 - 20:06:12

« vorige - volgende »

Waar vieren jullie nieuwjaar

Thuis (bij familie)
8 (36.4%)
Thuis (bij vrienden)
6 (27.3%)
Op café
3 (13.6%)
In een discotheek
5 (22.7%)

Totaal aantal stemmen: 17

Poll gesloten: 26 december 2002 - 20:06:12

kevin

Via deze weg zou ik eens willen informeren hoe jullie het oude jaar uitwuiven en het nieuwe verwelkomen.

Groetjes
Kevin
Schumacher rulez!

Racegirl

Combinatie van 'thuis' (bij vrienden) en discotheek.
Eerst eens goed eten en dan naar leuven, naar de Rumba. Maar dat laatste is nog ni zeker, we zien wel waar de nacht ons brengt  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

sledge

Thuis, met de volledige familie lekker fondueën ( hoe schrijf je dat juist  :wink: ), om daarna rustig naar het nieuwe jaar toe te leven.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Eric

Ik rustig met de vriendin thuis, gewoon op ons gemak eens genieten van een rustig avondje. :wink:

beffie

naar een galabal, jaja hele sjieke gekleed en zo  :wink:  kzie da wel zitten ze me hele bende maten feesten bier tetten
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

BugsBunny

Citaat van: RacegirlCombinatie van 'thuis' (bij vrienden) en discotheek.
Eerst eens goed eten en dan naar leuven, naar de Rumba. Maar dat laatste is nog ni zeker, we zien wel waar de nacht ons brengt  :wink:

Same here,

alleen zalt waarschijnlijk ni in de Rumba te doen zijn.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

JVA

We hebben met een aantal vrienden (inclusief kinderen 35 a 40 man) een zaal gehuurd. Eerst lekker eten, gezellig samenzijn, plezier maken, dansen...

Dat doen we nu voor het derde jaar. Vroeger bleven we thuis omdat het dochtertje nog te klein was. nu is ze groot genoeg om mee te gaan.

Sinister -D-

Mijn optie staat er biet tussen....
Eerst gaan we wat met een paar kameraden wat eten, en daarna gaan we naar een harmonie-zaal, waar De Hippies komen spelen (de groep is misschiens bekent bij sommige van jullie).

jw83

combi normaal, maar nu met collega's in zwolle de kroeg in om er smorgens rond een uur of 10 plat in bed te liggen :D

Kedu

mijn optie staat er ook niet tussen :  werken

tja , die zijn er ook he maar nadien............ het enige probleem is dat de rest zich in vergevorderde staat van zattigheid  bevinden en je daar dan toekomt als nuchtere aap.

Bjorn

Eerst gaan eten met ouders in Brugge en dan vertrek ik naar Gent waar m'n vriendin al naarstig aan het fuiven zal zijn...  :roll:
De Mens: In Het Gras![/color]

Martin

Citaat van: sledgeThuis, met de volledige familie lekker fondueën ( hoe schrijf je dat juist  :wink: ), om daarna rustig naar het nieuwe jaar toe te leven.

Thuis, met de volledige familie lekker fonduen.

Raikkonen MASTER

Ik ga naar Brabanthal in Leuven, nadien naar café de Colff op de oude markt.
Dan omstreeks 8u naar huis, en rond 11u vertrekken naar familie om daar verder te vieren ;)
gaat nogal wat zijn  8)