Champions League

Gestart door Raikkonen MASTER, 01 november 2002 - 21:32:13

« vorige - volgende »

Welke ploeg wint de CL?

Real Madrid
5 (20%)
Manchester United
4 (16%)
AC Milan
1 (4%)
Barcelona
6 (24%)
Valencia
1 (4%)
Deportivo
1 (4%)
Juventus
4 (16%)
AS Roma
0 (0%)
Arsenal
0 (0%)
Een andere ploeg (zo ja, welke...)
3 (12%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 01 november 2002 - 21:32:13

DerMika

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Schumi nr1BRUGGE BRUGGE BRUGGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

We moeten positief en vaderlandsliefend ingesteld zijn :D

Ben ik het volledig mee eens, maar misschien ook een beetje realistisch, nee?  :roll:
Als het een Belgische ploeg zou zijn, zou het absoluut Brugge zijn!
Dan ben ik toch maar voor Genk...
Mooi spel, mooier en aanvallender als Brugge, bij Brugge loopt er geen Sonck, Skoko of Thijs rond... Ook niet een speler die er een beetje het type speler lijkt.
Ik vind Genk beter als Brugge, als ik moest kiezen, Genk dus...

Greetz
PS: Ben dus wel een Mauves Army fan!!! ni vergeten!
Dan ben je al bevooroordeeld tegen Brugge :P
The Dude abides

Raikkonen MASTER

Citaat van: DerMika
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Schumi nr1BRUGGE BRUGGE BRUGGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

We moeten positief en vaderlandsliefend ingesteld zijn :D

Ben ik het volledig mee eens, maar misschien ook een beetje realistisch, nee?  :roll:
Als het een Belgische ploeg zou zijn, zou het absoluut Brugge zijn!
Dan ben ik toch maar voor Genk...
Mooi spel, mooier en aanvallender als Brugge, bij Brugge loopt er geen Sonck, Skoko of Thijs rond... Ook niet een speler die er een beetje het type speler lijkt.
Ik vind Genk beter als Brugge, als ik moest kiezen, Genk dus...

Greetz
PS: Ben dus wel een Mauves Army fan!!! ni vergeten!
Dan ben je al bevooroordeeld tegen Brugge :P
Ik ben niet bevooroordeeld, ik ben ook geen grote vriendjes met die van Genk. Ben evenveel tegen Brugge als tegen Genk, alleen speelt Genk mooier.
Als jij kan kiezen tussen Rusland of Tunesië, kies je toch ook voor Rusland omdat ze aanvallender spelen?

Watch out voor Jugoslavië op volgend groot tornooi waar ze deelnemen...
They will be pretty good, das een van mijn grote favorieten voor een cup binnen 4 tot 5 jaar...

Racegirl

Citaat van: Raikkonen MASTER
Watch out voor Jugoslavië op volgend groot tornooi waar ze deelnemen...
They will be pretty good, das een van mijn grote favorieten voor een cup binnen 4 tot 5 jaar...[/quote]

Kvrees dat binnen 4-5 jaar alle goeie spelers weggekocht zullen zijn.
En ze weer van nul zullen moeten beginnen. Die mannen laten hun vrij snel nationaliseren als er iets mee te verdienen valt.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkonen MASTER
Watch out voor Jugoslavië op volgend groot tornooi waar ze deelnemen...
They will be pretty good, das een van mijn grote favorieten voor een cup binnen 4 tot 5 jaar...

Kvrees dat binnen 4-5 jaar alle goeie spelers weggekocht zullen zijn.
En ze weer van nul zullen moeten beginnen. Die mannen laten hun vrij snel nationaliseren als er iets mee te verdienen valt.[/quote]
Oké, wat denk je van Mihailovic, Kezman, Milosevic?
En nog zoveel namen...
Die hebben al gespeeld voor hun land en mogen niet meer voor andere landen uitkomen...

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkonen MASTER
Watch out voor Jugoslavië op volgend groot tornooi waar ze deelnemen...
They will be pretty good, das een van mijn grote favorieten voor een cup binnen 4 tot 5 jaar...

Kvrees dat binnen 4-5 jaar alle goeie spelers weggekocht zullen zijn.
En ze weer van nul zullen moeten beginnen. Die mannen laten hun vrij snel nationaliseren als er iets mee te verdienen valt.
Citaat
Oké, wat denk je van Mihailovic, Kezman, Milosevic?
En nog zoveel namen...
Die hebben al gespeeld voor hun land en mogen niet meer voor andere landen uitkomen...

Mihailovic kan alleen maar vrije trappen nemen, voor de rest 0,0 waard  :)

Schumi nr1

Citaat van: Raikkonen MASTER
Dan ben ik toch maar voor Genk...
Mooi spel, mooier en aanvallender als Brugge, bij Brugge loopt er geen Sonck, Skoko of Thijs rond... Ook niet een speler die er een beetje het type speler lijkt.
Ik vind Genk beter als Brugge, als ik moest kiezen, Genk dus...

Greetz
PS: Ben dus wel een Mauves Army fan!!! ni vergeten!

Bekijk eens de cijfers, Genk valt nie echt beter te noemen hoor :s

Racegirl

Real heeft gisteren zeer gemakkelijk de 1/8 finale bereikt van de Copa del Rey (Spaanse beker). Ze behaalden een 4-O zege op Ovieda.
Ze speelden met een 'B-ploeg' die vooral uit eigen opleiding bestond.
Nu eindelijk de opeenvolgende nederlagen doorbroken zijn, verwacht ik veel van Real, het wordt tijd dat ze eens in actie schieten en de supporters nog eens laten zien wat voetbal is!  :lol:  

Kgeef Valencia ook wel een goede kans om verder te komen in de CL, ze bekleden nu zelfs al de 2de plaats in de Spaanse competitie!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

FerrariMan

Ik hoop dat de finale van de CL Juve-Real zal zijn, het zou voor mij al een pak boeiender zijn.  8)

Raikkonen MASTER

Juventus geraakt niet zover... Ook Real heeft getoond dat het niet 90minuten geconcentreerd kan spelen...
Man Utd is al een paar jaren over z'n top heen en probeert aan te modderen met de top, wat niet lukt vind ik.
De top is Bayern Munchen, dat teleurstelde, Valencia, Arsenal, Real Madrid, AC Milan en Barcelona.
Voor de rest zie ik geen andere kanshebbers op de titel.
De manier hoe Barcelona heeft gespeeld hier in Brugge laat mij veel verwachten van de volgende matchen, ze missen Rivaldo geen seconde, ze hebben al een paar wonderkinderen op dat veld staan.
Saviola, Kluivert, Dani, Riquelme, Puyol, Christanval, allemaal erg grote namen.
Real heeft dat ook, maar hun spelers zijn ouders, en de defensie gaat nog problemen kennen als Hierro opstapt. In plaats van daar mensen te kopen zoals een Nesta of een Cannavaro, neen, dan kopen ze Ronaldo.
Ze hebben al Raul, Morientes, Portillo, Munitis ook denk ik...
Waarom Morientes ruilen voor Ronaldo?
Ik vind het jammer voor Portillo, die jongen verdient een kans en er wordt gezegd dat hij beter is als Raul, dat beloofd!!!

FerrariMan

Citaat van: Raikkonen MASTER
De top is Bayern Munchen, dat teleurstelde, Valencia, Arsenal, Real Madrid, AC Milan en Barcelona.

Schrap Bayern al maar weer uit uw top  :lol:

Jakke Jr

En Brugge zal dit jaar de Champions League ook niet winnen :(
Volgend jaar dan maar 8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

DerMika

Ze kunnen nog de UEFA cup winnen ;)
The Dude abides

FerrariMan

Wat een loting, Juve-ManU AC Milan-Real ! Boeiende matchen verzekerd !

Racegirl

Citaat van: FerrariManWat een loting, Juve-ManU AC Milan-Real ! Boeiende matchen verzekerd !

En het waren ook boeiende matchen. Alleen spijtig dat het geluk niet aan de zijde van Real stond...
Maar ja Chevshenko had al langer bewezen dat hij tot de beste behoort.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jean Todt

Ik ben hier nog altijd de enige die op AC Milaan gestemd heeft?  En dat noemen zich hier voetbalkenners zeg  :lol:

Na AC Milaan-Real Madrid kan je er niet meer naast kijken, in de 2de helft speelde AC Milaan Real Madrid van het kaste naar de muur  :lol:

Rui Costa is DE sterspeler voor AC Milaan.