F1 bij de Olympische spelen

Gestart door KVDracer, 21 oktober 2002 - 17:18:50

« vorige - volgende »

Moet de F1 een discipline worden van de Olympische spelen of niet?

Ja, het is een goed initiatief
11 (37.9%)
Neen, de F1 heeft niets in de olympische spelen te zoeken
18 (62.1%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 21 oktober 2002 - 17:18:50

KVDracer

Wie vindt er dat de Formule1 op het Olympische programma moet komen. Om de 4 jaar moeten de 6 beste rijders van die afgelopen 4 jaar het in identieke wagens tegeneen opnemen. Ik vind dat dit wel zou mogen zijn.

Alan Blues

De F1 heeft niets in de F te zoekn? Ik begrijp wel wat je bedoelt, hoor. ;)

FerrariMan

Ik vind ook dat de F1 niets in de F1 te zoeken heeft  :)

BugsBunny

ik denk niet echt dat F1 in de olympische filosofie past  :?
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

cookie

Villeneuve heeft wel eens een keer gezegd dat het leuk zou zijn om de beste rijders ter wereld te laten karten voor olympische medailles.

KVDracer

Citaat van: Alan BluesDe F1 heeft niets in de F te zoekn? Ik begrijp wel wat je bedoelt, hoor. ;)

Is aangepast, je m'excuse.

Ze hebben niet echt iets in de olympische spelen te zoeken, maar ik vind het idee erachter niet slecht. Gewoon de beste 6 rijders in een identieke wagens die ze niet kennen 3 wedstrijden ofzoiets laten rijden en die de meeste punten behaald heeft gewonnen. Dan is het niet mede afhankelij van de wagen.

P.S.: Alan, ben jij dat op die foto?

MisterY

Citaat van: KVDracerWie vindt er dat de Formule1 op het Olympische programma moet komen. Om de 4 jaar moeten de 6 beste rijders van die afgelopen 4 jaar het in identieke wagens tegeneen opnemen. Ik vind dat dit wel zou mogen zijn.

'k vind dit ook geen slecht idee, het kan misschien terug de interesse en de populariteit van de Formule 1 wat aanwakkeren!  :wink:

unknown

Kdenk nie da da ooit gaat gebeuren.

pieterd

Citaat van: cookieVilleneuve heeft wel eens een keer gezegd dat het leuk zou zijn om de beste rijders ter wereld te laten karten voor olympische medailles.

Ik vind dit een beter idee, zo kunnen we ook eens zien wie van de andere niet F1 rijders even goed of zelfs beter is dan de Formule 1 Rijders.

Als je ze laat racen in een F1 wagen dan zijn de Formule1 piloten bevoordeeld dan bij niet F1 racers.

Iedere piloot die autosport uitoefent op een hoog niveau kan waarschijnlijk ook wel goed karten, dus ik denk dat je dan beter een Olympische kart wedstrijd houdt ipv een formule 1 race. Zo kunnen de beste rally rijders, GT rijders, IRL ,Cart en F1 piloten op een eerlijkere manier strijden voor de titel van Olympisch kampioen.

Jasper

Ik denk dat het goed zou zijn om bijvoorbeeld mogelijke F1-kandidaten uit lagere klassen op de Olympische Spelen te laten rijden in F1-wagens. De test-rijders laten meedoen zou misschien ook een goed idee zijn. ;)
Ik heb dus op ja gestemd. ;)

unknown

Citaat van: pieterd
Citaat van: cookieVilleneuve heeft wel eens een keer gezegd dat het leuk zou zijn om de beste rijders ter wereld te laten karten voor olympische medailles.

Ik vind dit een beter idee, zo kunnen we ook eens zien wie van de andere niet F1 rijders even goed of zelfs beter is dan de Formule 1 Rijders.

Als je ze laat racen in een F1 wagen dan zijn de Formule1 piloten bevoordeeld dan bij niet F1 racers.

Iedere piloot die autosport uitoefent op een hoog niveau kan waarschijnlijk ook wel goed karten, dus ik denk dat je dan beter een Olympische kart wedstrijd houdt ipv een formule 1 race. Zo kunnen de beste rally rijders, GT rijders, IRL ,Cart en F1 piloten op een eerlijkere manier strijden voor de titel van Olympisch kampioen.
Da's idd al een beter gedacht.