Internet verbindingen

Gestart door sledge, 07 oktober 2002 - 11:38:47

« vorige - volgende »

welke verbinding

ADSL
17 (43.6%)
Telenet
17 (43.6%)
56k
3 (7.7%)
andere..
2 (5.1%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 07 oktober 2002 - 11:38:47

sledge

Welke internet verbinden hebben we hier allemaal? Indien ik er een vergeten ben, laat maar weten.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

MS Fan

'k Heb bij mij thuis nu ADSL van Planet internet. Daarvoor (toen ik nog bij m'n ouders woonde) had ik Telenet. 'k Was (zijn) van beide content. Telenet is wel beduidend sneller, maar ADSL is ruim voldoende voor het huis, tuin en keukengebruik. Alleen als je vollebak MP3's, software, games of films wilt downloaden, is die snelheid van Telenet een plus (en dan nog moet je bron snel genoeg zijn). Voor de snelheid vind ik dus niet dat je het moet doen ;) ADSL daarentegen heeft het voordeel dat je dit gewoon op de telefoonlijn aansluit en dus gemakkelijk kan meenemen als je verhuist  :D Eén ding hebben ze beide gemeen, als je eens van die snelheid geproeft hebt, dan wil (kun) je niet meer zonder :!:
A sick mind is a true delight ...

Racegirl

Ik maak ook gebruik van ADSL, hetgeen zoals ik wel al verwachtte een beetje in de minderheid is. Maar ik kan gerust zeggen dat ik er héél tevreden over ben. En aangezien ik mij niet bezig hou met het downloaden van films, games, ... vind ik ADSL snel genoeg!

En idd, vanaf dat je er kennis mee gemaakt hebt ben je het wachten niet meer gewoon, vraag maar aan het paard van Zorro! :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Rippie

Heb kabel van Wanadoo Casema (ook wel Casloma genoemd vanwege de supersnelle verbinding  :twisted: )...
Dat valt onder de categorie "andere" zeker?
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Mikacouli

ik heb Telenet.Veel sneller als het op downloaden komt.Surieus verschil met ADSL.Kben er content van. :wink:

DerMika

Telenet bij moeder, ADSL bij vader.

Ik ben over beide tevreden. Grote films downloaden doe ik niet echt (meer), dus... geen probleem.
The Dude abides

Alan Blues

Citaat van: RacegirlEn idd, vanaf dat je er kennis mee gemaakt hebt ben je het wachten niet meer gewoon, vraag maar aan het paard van Zorro! :wink:

Inderdaad wel grappige reclame.  :D

DerMika

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: RacegirlEn idd, vanaf dat je er kennis mee gemaakt hebt ben je het wachten niet meer gewoon, vraag maar aan het paard van Zorro! :wink:

Inderdaad wel grappige reclame.  :D
Ik vind de versie met die parachutespringers ook wel hilarisch :)
The Dude abides

Martin

Casema / Wanadoo kabel.
Vast bedrag per maand en de telefoon blijft vrij. 24/7.

De thuistelefoon gaat er binnenkort uit.
Ik betaal bij de KPN per twee maanden zo'n € 45 - 50.
Met een mobiel van O2 is het abonnement € 7.50 per maand.
En voor € 5.00 heb je 500 belminuten per maand.

Dus een Eurocent per minuut.
En dat is wel heel voordelig.

Schumi nr1

Ik heb adsl atm, maar mijn ultieme droom is om ooit een T3-lijn te hebben. Wat snelheiden kan halen tot 45mbit/sec :D

Schumi nr1

Citaat van: Mikacouliik heb Telenet.Veel sneller als het op downloaden komt.Surieus verschil met ADSL.Kben er content van. :wink:

Je vergeet ook de negatieve kant, uw limiet word gehanteerd wat bij adsl nog niet het geval is. En onze upload is ook sneller, namelijk 192kbps.

Jammer genoeg wordt vanaf 1/11/2002 de limiet wel gehanteerd bij skynet. Maar er veranderd nog iets, onze downloadsnelheid zal verhoogd worden tot 3mbit/sec wat er maar 1 minder is dan bij Telenet.

Dus zoveel verschil vind ik er nie in, en allezins nu de bandbreedte van adsl zal verhoogd worden.

Mijn voorkeur blijft toch bij adsl, voor de upload alleen al die ik nu en dan nodig heb.

jw83

hellaas gooien ze onze regio nog niet op kabel of ADSL  slome kut donders

maar ik hoop dat we draadloos kunnen internetten in gebieden waar nog geen kabel of adsl ligt kun je dat aanvragen

Schumi nr1

Citaat van: janwillemhellaas gooien ze onze regio nog niet op kabel of ADSL  slome kut donders

maar ik hoop dat we draadloos kunnen internetten in gebieden waar nog geen kabel of adsl ligt kun je dat aanvragen

Wa dact je van zo'n superdeluxe (wel dure geloof ik) sateliet verbinding :D

Ferrari 2010

wij thuis hebben telenet, ik vind het zelf uitstekend en zou het week kunnen missen( behalve als we op vakantie zijn dan natuurlijk), upload probeer ik zo wijnig mogelijk te hebben wegens de limiet.
nu we ook nog eens een speed-up hebben voor ons download programma hebben, kunnen we tot 10% van het maximum, dat we in een maand mogen hebben, op minder dan 5 uur behalen, het word dan wel veel uitkijken voor de limiet.
Mijn oudste broer zit op kot, omdat ze daar met zen allen veel sneller op smallband zitten download hij hier thuis veel, ik zelf en mijn andere broer proberen om zo weinig mogelijk te downloaden, zodat we in de week wat minder downstream hebben, en dan blijven we altijd hangen rond de 50% van het maximum
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

JVA

Thuis ADSL
Op school: Telenet

Vooral ADSL ben ik zeer tevreden over.
Telenet geeft meer onderbrekingen.