Barrichello - Schumacher

Gestart door Geert, 29 september 2002 - 21:56:15

« vorige - volgende »

Wat vonden jullie van het einde van de race?

Mooie promotiestunt
10 (24.4%)
Ze doen maar
6 (14.6%)
Erg,..., belachelijk erg
8 (19.5%)
Een misverstand
17 (41.5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Poll gesloten: 29 september 2002 - 21:56:15

MisterY

Citaat van: Bruno
Citaat van: MisterYFerrari en/of MS vonden het blijkbaar nog eens nodig om te tonen wie de baas is in de F1 :?:
Maar ondertussen mochten wij weer genieten van een oersaaie, zelfs slaapverwekkende race, ondanks de mooie nieuwe beelden!  :(
Enig positief puntje: de derde plaats van DC!  :D

De nieuwe beelden waren een positieve verrassing, ik vond de race nochthans redelijk spannend, er werden toch hier en daar mooie inhaalmaneuvers uitgevoerd.
Het waren dan misschien jou favorieten niet maar ik vind het even leuk om naar de gevechten achterin te zien dan naar die vooraan, als die er zijn natuurlijk.  :oops:
En ik denk niet dat Ferrari de baas is in de F1, maar ik snap niet wat je met je 1ste opmerking bedoelt.
Wat hadden ze dan moeten doen? Niet meer mee rijden? Dan hadden we hier wel ergens gelezen dat ze het blijkbaar niet meer nodig vonden om nog te rijden dus dat ze minachting heben voor de F1 en zijn fans.
Opzettelijk trager rijden zo dat het verschil niet zo groot zou zijn? Ook niet echt mooi denk ik.

Zoals elders al opgemerkt, voor sommigen zullen MS/Ferrari nooit goed kunnen doen...

Mijn eerste opmerking gaat over de belachelijke vertoning aan de eindstreep!

Bruno

Citaat van: MisterY
Citaat van: Bruno
Citaat van: MisterYFerrari en/of MS vonden het blijkbaar nog eens nodig om te tonen wie de baas is in de F1 :?:
Maar ondertussen mochten wij weer genieten van een oersaaie, zelfs slaapverwekkende race, ondanks de mooie nieuwe beelden!  :(
Enig positief puntje: de derde plaats van DC!  :D

De nieuwe beelden waren een positieve verrassing, ik vond de race nochthans redelijk spannend, er werden toch hier en daar mooie inhaalmaneuvers uitgevoerd.
Het waren dan misschien jou favorieten niet maar ik vind het even leuk om naar de gevechten achterin te zien dan naar die vooraan, als die er zijn natuurlijk.  :oops:
En ik denk niet dat Ferrari de baas is in de F1, maar ik snap niet wat je met je 1ste opmerking bedoelt.
Wat hadden ze dan moeten doen? Niet meer mee rijden? Dan hadden we hier wel ergens gelezen dat ze het blijkbaar niet meer nodig vonden om nog te rijden dus dat ze minachting heben voor de F1 en zijn fans.
Opzettelijk trager rijden zo dat het verschil niet zo groot zou zijn? Ook niet echt mooi denk ik.

Zoals elders al opgemerkt, voor sommigen zullen MS/Ferrari nooit goed kunnen doen...

Mijn eerste opmerking gaat over de belachelijke vertoning aan de eindstreep!

Zie mijn antwoord een regel voor uw laatste regel....   :?

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Draco

Michael Schumacher was duidelijk in de fout bij het hele incident. 0.011 sec. is gewoonweg veel te nipt om te beoordelen vanuit de cockpit van een f1-wagen. De reactie net na de race vanuit zijn cockpit spreekt boekdelen: eerst duim omhoog naar Barrichello en dan het besef dat het niet hij was die de race had gewonnen.
Elke insider weet dan het per ongeluk was (zie reactie Dave Richards). Om dan na de race te suggereren dat hij misschien wel een cadeau gaf aan Barrichello lijkt me een beetje vreemd. Bovendien nemen bijna alle tv-stations dit dan nog eens over ook.
Het was gewoon een blunder die nu wat wordt ingepakt.